زمان پخش و آشنایی با سری جدید برنامه عطسه شبکه سه+ معرفی مجریان

0

سری جدید برنامه عطسه به تهیه‌کنندگی آرامه اعتمادی از جمعه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و روی آنتن شبکه سه میرود. فصل جدید برنامه عصرگاهی عطسه با اجرای مژده خنجری و پرویز نشاط و حمید ترابیان می باشد در ادامه معرفی کامل این برنامه عصرگاهی و بخش های آن می پردازیم.

برنامه عطسه 1400 | زمان پخش و آشنایی با سری جدید برنامه عطسه شبکه سه+ معرفی مجریان

معرفی و آشنایی با سری جدید برنامه عطسه

روابط عمومی برنامه عطسه اعلام کرد که سری جدید این برنامه تلویزیونی از ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ از شبکه سه پخش میشود ، نخستین قسمت از «عطسه» تابستانی به تهیه کنندگی آرامه اعتمادی و با اجرای حمید ترابیان، پرویز نشاط و مژده خنجری جمعه ۱۸ تیر ماه به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود و با رویکرد طنز و در فضایی شاد به مسائل روزمره جامعه، خانواده و جوانان می‌پردازد.

زمان پخش

سری جدید کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که از جمعه ۱۸ تیر روی آنتن می رود و شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۸ و جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۰:۱۵ پخش می‌شودا

گفتنی است که سری قبل این برنامه با اجرای رضا رشیدپور روی آنتن شبکه سه سیما رفت که دو روز در هفته به دختران و بانوان اختصاص داشت و مسائل مربوط به آنان را بررسی می کرد

در طول هفته پیشکسوتان عرصه اجرا و رسانه نیز، در این برنامه به عنوان مهمان حضور داشتند و مجریان سری قبل نیز حمید ترابیان، پرویز نشاط، مژده خنجری و مریم ماهور و غزل ماهروزاده مجری‌های این برنامه عصرگاهی بودند.

پیج اینستاگرام فصل دوم عطسه

برنامه عطسه شبکه سه اینستاگرام

صفحه رسمی این برنامه با نشانی atse.tv در دسترس عموم قرار دارد و در معرفی فصل جدید عطسه نوشتند:

این عطسه کرونایی نیست.

شروع دوباره برنامه_عطسه، همین جمعه، حوالی ساعت ۱۰:۱۵ صبح

بیوگرافی مژده خنجری مجری زن برنامه عطسه

مژده خنجری مجری و گزارشگر متولد ۲۳ مردادماه سال ۱۳۷۲ در تهران و فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی و مترجم زبان فرانسه است

پدرش از جانبازان دفاع مقدس است و از سال ۱۳۹۱ بخاطر مسلط بودن زبان فرانسوی به عنوان گزارشگر شبکه سحر شروع

به فعالیت کرد پس از ۲ سال نیز مجری برنامه به روز شد.

او برنامه هایی مانند برنامه به روز ، ویتامین ث ، برنامه یک روز تازه ، برنامه همکار من و … بوده است.

برنامه عطسه 1400 | زمان پخش و آشنایی با سری جدید برنامه عطسه شبکه سه+ معرفی مجریان

پرویز نشاط مجری برنامه عطسه

پرویز نشاط مجری و بازیگر متولد  ۲۱ تیر سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی می باشد و با برنامه حالا خورشید به عنوان بازیگر به شهرت رسیده است و حالا مجری برنامه عصرگاهی عطسه می باشد.

برنامه عطسه 1400 | زمان پخش و آشنایی با سری جدید برنامه عطسه شبکه سه+ معرفی مجریان

بیوگرافی حمید ترابیان مجری برنامه عطسه

حمید ترابیان مجری تلویزیون و بازیگر متولد ۱۱ مرداد سال ۱۳۶۳ در همدان بوده و فارغ التحصیل مقطع لیسانس می باشد و فعالیت خود را ابتدا با بازیگری شروع کرده و سپس وارد مجریگری شده است.

او تاکنون اجرای برنامه تکنو شبکه آموزش را برعهده داشت و خیلی اتفاقی توسط اردوان رحیمی دستیار تهیه کننده حالا خورشید به رضا رشیدپور معرفی شد و از پاییز سال ۹۶ به عنوان مجری وارد برنامه حالا خورشید و سپس عطسه اجرای زیبایی را انجام داد.

برنامه عطسه 1400 | زمان پخش و آشنایی با سری جدید برنامه عطسه شبکه سه+ معرفی مجریان

تاکنون دو کار تله فیلم دارد و یکی از فیلم کوتاهایی که بازی کرده بود به جشنواره خارجی هم راه پیدا کرد اما با ورود جدی به عرصه مجری گری پیشنهادهای بازی را دیگر رد کرد.

نظرات