آموزش استفاده از اپلیکیشن همسریابی همدم+ دانلود اپلیکیشن همسریابی همدم یاب تبیان

4

دانلود برنامه همدم یاب با لینک مستقیم, اپلیکیشن همسریابی تبیان, دانلود اپلیکیشن همسریابی تبیان, همدم یاب رایگان, دانلود برنامه همدم یاب تبیان, دانلود همدم یاب تبیان, اپلیکیشن همدم تبیان, دانلود اپلیکیشن همدم تبیان , اپلیکیشن همسریابی همدم, آموزش پیدا کردن همسر در پلتفرم همدم و نشانی وب‌سایت اصلی ما https://hamsan.tebyan.net است.

آموزش استفاده از اپلیکیشن همسریابی همدم+ دانلود اپلیکیشن همسریابی همدم یاب تبیان

 

نحوه نصب و استفاده از اپلیکیشن همسریابی همدم تبیان

اپلیکیشن همسریابی همدم تحت نظر سازمان تبلیغات ۲۲ تیر ۱۴۰۰ همزمان با روز ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه رسماً توسط قالیباف و رئیس مجلس و حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغاتی اسلامی در مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای تبیان رونمایی شد

همدم با ۴ سرویس مهم همدم‌یاب برای مجردها، خدمات مشاوره‌ای به شکل تلفنی و حضوری، آزمون‌های روانشناسی، خودآگاهی و سازگاری و مجله آنلاین و محتواهای آموزشی در قالب، فیلم، پادکست، اینفوگرافیک و مقالات مختلف در دسترس جوانان و خانواده‌ها خواهد بود و جوانان مجرد متقاضی ازدواج را از ابتدای تصمیم‌گیری برای ازدواج تا ۴ سال پس از آن همراهی خواهد کرد.

آدرس سامانه همسریابی تبیان

«همدم» راهکار جامع و پویای همسان‌گزینی تبیان برای موضوع ازدواج جوانان است. این پلتفرم نسخه کارآمدی از همسان‌گزینی تبیان بر بستر تلفن همراه است. نشانی وب‌سایت اصلی ما https://hamsan.tebyan.net است.

«همدم» جوانان مجرد متقاضی ازدواج را از ابتدای تصمیم‌گیری برای ازدواج تا ۴ سال پس از ازدواج همراهی می‌کند، آموزش‌های لازم را به شکلی جذاب در اختیارشان قرار می‌دهد، ، آزمون‌های تخصصی همراه با تفسیر را برای کمک به شناخت بیشتر، به آنان ارائه می کند، امکان جستجو و انتخاب زوج مناسب را برایشان مهیا می‌کند و در تمامی این مراحل با بهره‌گیری از شبکه مشاوران متخصص به آنان مشاوره می‌دهد.

پلتفرم همدم سامانه فراگیر همسان‌گزینی مجموعه تبیان است که با استفاده از شیوه‌های نو در بستر تلفن همراه طراحی شده ‌است. این پلتفرم قرار است پاسخگوی نیاز جوانان و خانواده‌ها در امر ازدواج باشد و در راستای تحکیم ازدواج و خانواده به عنوان دستیار عمل کند

وی ادامه داد: ۱۳ میلیون مجرد در سن ازدواج، رشد زیاد طلاق و کاهش ازدواج و افزایش تجرد قطعی که از جمله مشکلات کشور است، این اهتمام را به وجود آورد تا در این حوزه ورود کنیم و در مسیر جامعه مطلوب گام برداریم.

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن همسریابی همدم

مدیرعامل مؤسسه تبیان درباره شیوه استفاده از اپلیکیشن همدم گفت: سبک و روش استفاده از این پلتفرم اینگونه است که افراد متقاضی با روش‌های جدید، احراز هویت می‌شوند. سپس تست‌های متفاوت از آنها گرفته می‌شود و با نظارت اساتید روانشناسی از جمله دکتر گلزاری،نسبت به یکدیگر آگاهی لازم را کسب می‌کنند.

نحوه استفاده از اپلیکیشن همسریابی همدم تبیان

وی ادامه داد: پس از گذراندن مراحل مقدماتی، خانواده‌ها توسط افراد آموزش‌دیده و متخصص در جریان قرار می‌گیرند و در نهایت با اتمام این کار، به‌نوعی مثلث آگاهی، شور و تعهد که محور اصلی راه‌اندازی این پلتفرم است، تشکیل می‌شود. همه فعالیت‌ها در این سامانه تحت نظارت خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

پلتفرم همدم کمک می‌کند که تشکیل خانواده از حالت گلخانه‌ای خارج شود. با توجه به اینکه حمایت و رضایت خانواده‌ها عامل پایداری ازدواج‌ها است، ما براین مبنا به روش ازدواج سنتی پلتفرم همدم را که در ادامه توسعه سایت همسان‌سازی تبیان است، در مقیاس کشوری رونمایی کنیم.

دانلود اپلیکیشن همسریابی و همدم یاب تبیان

دانلود اپلیکیشن همسریابی همدم یاب تبیان

اپلکیشن “همدم” هم‌اکنون در بازارها و مارکت‌های تلفن همراه قابل دسترسی است.

سامانه همسان‌‌گزینی

سامانه‌ همسان‌گزینی تبیان از خرداد ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد. این سامانه در حوزه‌ همسریابی برای جوانان و مجردان، تنها مرکز معتبر و تأیید شده‌ محسوب می‌شد. حدود ۳ هزار و ۷۰۰ نفر به واسطه این سامانه ازدواج کرده‌اند و زندگی مشترکی را تشکیل داده‌اند که تاکنون یک مورد طلاق هم این افراد گزارشی ثبت نشده است.

اپ همدم متعلق به سامانه همسان گزینی تبیان است . سامانه همسان گزینی تبیان تنها سامانه دارای مجوز و مورد تایید نهادهای حاکمیتی و حکومتی است .

۱ – رونمایی سامانه همسان گزینی با تایید و همکاری وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۴ در زمان معاونت آقای دکتر گلزاری معاون وقت ساماندهی امور جوانان

۲ – مورد تایید پلیس فتا و نیروی انتظامی و دارای تقدیرنامه از پلیس فتا

۳ – مورد تایید قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران ( معاونت فرهنگی ) و شورای فرهنگ عمومی کشور ( هر دو نهاد با تبیان تفاهم نامه امضا کرده اند )

۴ – با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی

4 دیدگاه در “آموزش استفاده از اپلیکیشن همسریابی همدم+ دانلود اپلیکیشن همسریابی همدم یاب تبیان

  1. بهنام گفت:

    سلام
    جسارتا نمیشه اپلی کیشن رو دانلود نکرد ولی راهی برای ورود گذاشت والا گوشی خیلیا جا نداره

  2. محسن گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر ،
    هموطن عزیز من متاسفانه نتونستم اپلیکیشن رو برای گوشی ایفون نصب بکنم. من خارج از ایران زندگی میکنم و هر چی تلاش کردم نصب نشد . برای پشتیبانی هم ایمیل زدم اینک فرستادن ولی باز هم نصب نشد .
    آیا راه دیگری هست که پیشنهاد بدین؟
    ممنون

  3. روح الله گفت:

    سلام من ميخاستم بدونم ايا براى ايفن هم ميشه نصب كرد و اينكه ايا ميشه از خارج از كشور وارد اين اپ شد
    منى كه المان زندگى ميكنم و دلم ميخاد زنم ايرانى و بزورگ شده اون فرهنگ باشه ميتونم از اينجا از اين اپ استفاده كنم ممنون ميشم اگه راهنمايم كنين
    من شماره تماس و شبكه هاى مجازيم رو ميزارم لطفا هركسى اطلاعى داره راجب اين اپ بمن هم اطلاع بده
    ممنونم ۰۰۴۹۱۷۷۱۵…۷۱ واتساپ تلگرام ايمو همشون روى همين شماره هست خواهش ميكنم اگه اطلاع داريد فقط ممنونم عزيزان من از اينجا هرچى از اپستور ايفن سرچ كردم
    هيچى نشونم نداد و داخل سايت ها هم هرچى سرچ كردم من لينگ دانلود نديدم اگر كسى ميتونه لينگ دانلود اپ براى سيستم عامل IOS براى من بفرسته ممنون ميشم
    با ارزوى خوشبختى براى هميه ادما
    خجالتم من فقط قستم ازدواج والله سوگند بيستو نو سال سنمه ساكن هامبورگم و كارهم با جرسقيل بيل مكانيكى ليفتراك و ماشين عالات ساختمان سازى رانندم
    خداروشكر كارمو دوست دارم
    همسر موردنظر منم فقط ميخام حرامو حلالو بشناسه مهربون باشه شوخ باشه بساز باشه و با اينكه قراره از ايران بياد بيرون و از خانوادش دور بشه تاقت بياره
    البطه كه سال يك ماه براى ديدن خانواد به ايران ميريم ولى يازده ماه دورى از مادر پدر براى خانوم ها ميتونه مشكل باشه

  4. علیرضا گفت:

    یعنی خداوکیلی اینا تو این مملکت زندگی نمیکنن یعنی نمیدونن یانمیفهمن مشکل ازدواج جوونای ما الان مشکل پبدا کردن کیس مناسب نیست،بخدا کیس مناسب ازدواج رو خودمون خوب وبهتر از شما بلدیم برا خودمون پیدا کنیم .لامصبا مشکل جیب خالیه،مشکل گرونی ،مشکل نخوندن دخل با خرجه ،ماهی سه تومن وچهارتومن درمیاری یعنی روزی صدتا صدوپنحاه هزارتومن این یعنی پول دونوع میوه هرکدوم دوکیلو‌تمام شد درامد یک روز ،ی مراسم ساده ساده ساده یعنی بی هیچی ودهن خشک و بی سروصدا بخوای الان برگزار کنی یعنی ۵۰ملیون پول چندسال کار کنم تا ۵۰ملیون پس انداز کنم تازه اگه اون موقع با ۵۰م نگن ی ابنات چوبی هم نمیدن دستت.خجالت بکشیذ من در استانه ۴۰سالگی ام از ۲۰سالگی ام کار کزدم وحداقل تو این پنج سال سه مورد بوده برا ازدواج یعنی من راضی عروس وباباش وطایفه اشم راضی فقط جیب مبارک هم ناراضی بوده وهمکاری نکرده و ….خدا ازتون نگذره..

نظرات