داستان و بازیگران فیلم مدیترانه + بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی مدیترانه

0

“فیلم مدیترانه″، فیلم ایرانی به نوسندگی و کارگردانی هادی حاجتمند و تهیه کنندگی رشید حاجتمند است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی مدیترانه که به تازگی تولید آن به پایان رسیده است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم مدیترانه + بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی مدیترانه

 

خلاصه داستان

فیلم “مدیترانه” روایتگر ماجرایی جذاب با درون مایه اجتماعی است و به زندگی زوج عاشقی می‌پردازد که درگیر معضلات و ماجراهای مختلفی می‌شوند… حاجتمند، کارگردان این فیلم، درباره داستان آن گفته است:

خلاصه داستان فیلم مدیترانه

” زنی ساده و امروزی که در حال زندگی کردن است، به‌خاطر اتفاقاتی که برای همسرش در سوریه رخ می‌دهد برایش درگیری‌هایی ایجاد می‌شود. زن فیلم، قهرمان اصلی داستان است. نکته دیگری که در داستان فیلم وجود دارد مسأله آقازادگی است که در لایه‌های داستان وجود دارد و گویا یکی از مسائلی که باعث شده تا فیلم دچار وقفه شود و به مذاق برخی از آقایان خوش نیاید همین است.”

 

 

اسامی بازیگران فیلم مدیترانه به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم مدیترانه به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: هادی حاجتمند، تهیه کننده: رشید حاجتمند، مدیر تولید: محمدحسین غفرانی، مدیر تولید بخش جنگی: هاشم مسعودی، نویسنده: صابر الله دادیان، تدوین: مهدی سعدی، مدیر فیلم برداری: علی عظیم زاده طهرانی، مدیر صدابرداری: محسن طیبی، موسیقی: حبیب خزائی فر، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، طراحی و ترکیب صدا: محمد حسین ابراهیمی، طراح صحنه: مهدی آفتابی، طراح لباس: سهیلا جوادی، مدیر جلوه‌های ویژه: حمید رسولیان، طراح جلوه‌های بصری: حسن پیله ور، طراح گرافیک: محمد روح الامین، عکاس: حمیدرضا سادات فاطمی، مشاور رسانه ای: زهرا دمزآبادی.

نظرات