معرفی سامانه یاران رئیسی، آدرس و نحوه ثبت نام در سامانه یاران رئیسی

0

سامانه یاران رئیسی به نشانی اینترنتی yaran.raisi.ir به منظور معرفی مدیران از نخبگان و فرهیختگان و آحاد مردم دعوت به همکاری میکند تا در آن مردم خودشان یا افراد دیگر را برای سمت‌های اجرایی در دولت رئیسی معرفی کنند. در ادامه معرفی کامل و اهداف و جزئیات راه اندازی سامانه یاران رئیسی و آدرس و نشانی اینترنتی و نحوه ورود و راهنمای ثبت نام را در ادامه بخوانید

 معرفی سامانه یاران رئیسی، آدرس و نحوه ثبت نام در سامانه یاران رئیسی

نحوه ثبت نام و ورود به سامانه یاران رئیسی

کاربران برای ورود به سامانه «یاران رئیسی» باید نام، نام خانوادگی، شماره همراه، استان و شهر محل سکونت، شماره ملی را وارد کنند. بعد از طی این مراحل پیامکی برای ورود به سامانه و تکمیل اطلاعات فردی، برای کاربران ارسال می‌شود

سامانه معرفی مدیران، به منظور تحقق وعده دولت مردمی و استفاده از نیرو های شایسته، متعهد و متخصص کشور در عرصه های مختلف، راه اندازی شده است.
در این سامانه کاربران می توانند، اشخاص و مدیرانی را که شایستگی لازم برای فعالیت در سمت های اجرایی دولت مردمی دارند، معرفی نمایند.
بدین منظور لازم است، بعد از ثبت نام و تکمیل اطلاعات اولیه شخصی خود، وارد بخش “پیشنهاد جهت معرفی مدیر” شده و نسبت به ورود اطلاعات افراد مدنظر، اقدام نمایند.
بعد از آن به منظور دعوت از مدیر معرفی شده، پیامکی برای ورود به سامانه و تکمیل اطلاعات فردی، به ایشان ارسال می گردد.
همچنین کاربران چنانچه خود را شایسته حضور در سمت های اجرایی و مدیریتی می دانند، می توانند به صورت مستقیم، در بخش “تکمیل اطلاعات و رزومه فردی” نسبت به تکمیل فرم ها و اطلاعات مربوطه اقدام نمایند.

معرفی سامانه یاران رئیسی، آدرس و نحوه ثبت نام در سامانه یاران رئیسی

آدرس سایت و سامانه یاران رئیسی

این سامانه به آدرس yaran.raisi.ir/managers فعالیت دارد و در آن از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه‌ها، احزاب، تشکل‌ها و آحاد مردم دعوت شده تا مدیران و اعضای مورد نظر خود را در این سامانه معرفی کنند.

شرایطی که در سامانه «یاران رئیسی» برای معرفی گزینه‌های مورد نظر مردم در نظر گرفته شده «کارآمدی»، « فسادستیزی»، «روحیه انقلابی» و «مردمی بودن» است.

اطلاعیه صفحه اول سایت یاران رییسی

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف ایران

نخبگان و فرهیختگان عزیز

سلام علیکم

با حمد و ثنای الهی و ضمن تشکر و قدردانی مجدد از یکایک ملت بزرگ ایران جهت خلق حماسه باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و حسن اعتماد به این بنده خدا و خادم مردم، آنگونه که قبلا نیز بیان کردم اعضای دولت و همکاران بنده بر مبنای شایسته سالاری و براساس شاخص هایی نظیر “کارآمدی”، ” فسادستیزی”، ” روحیه انقلابی” و “مردمی بودن” انتخاب خواهند شد.

ازآنجا که عمیقا بر این باورم “هرجا زمینه مشارکت مردم در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها فراهم شود نرخ موفقیت بالاتر می رود”، و همانگونه که وعده داده بودم سامانه ای جهت مشارکت مردم در معرفی اعضای دولت آماده شده است.

از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه ها، احزاب، تشکل ها و آحاد مردم تقاضا دارم چنانچه فردی با شاخص های فوق الذکر و در تراز دولت مردمی می شناسند نسبت به معرفی وی در سامانه اقدام نمایند.

امیدوارم به لطف و مدد خداوند متعال و پشتوانه مردم تمام ظرفیت های دولت را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به ایرانیان عزیز به کار بندم.

نظرات