آدرس سایت ثبت نام جاماندگان یارانه حمایت معیشتی hemayat.mcls.gov.ir

2

سایت ثبت نام جاماندگان یارانه حمایت معیشتی

ستاد شناسایی مشمولان طرح یارانه معیشتی اعلام کرده است :

🔹متقاضیان دریافت یارانه معیشتی که نام‌نویسی نکرده‌اند از سه ‌شنبه (۱۰دی) به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی قبلا گفت بود : ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه حمایت معیشتی که در لیست یارانه بگیران قرار ندارند در دیماه آغاز می‌شود.

حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی، گفت: در جریان ثبت اعتراضات در سامانه کد دستوری #۶۳۶۹* تعدادی از متقاضیان در فهرست یارانه بگیران قرار نداشتند که تقاضای آنها در این دوره مورد بررسی قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: ۱۰.۶ درصد از ثبت اعتراضات حمایت معیشتی، گروهی از سرپرستان خانواری بودند که در «فهرست یارانه بگیران قرار نداشتند» که حدود ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ نفر را شامل می‌شدند.

سخنگوی ستاد طرح شناسایی مشمولان حمایت معیشتی افزود: ثبت نام از متقاضیان حمایت معـیشتی که در لیست یارانه بگیران قرار ندارند در دیماه آغاز می‌شود اما زمان دقیق آن به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

میرزایی با بیان اینکه در حال حاضر جمعیت یارانه بگیر کشور حدود ۷۸ میلیون نفر برآورد می‌شود، تاکید کرد: در عین حال ۶۰ میلیون نفر از جمعیت یارانه بگیر کشور مشمول دریافت حمایت معـیشتی شدند، بنابراین فرصتی در نظر گرفته شد تا حدود حدود ۱۸ میلیون نفر از یارانه بگیران که مشمول بسته حمایت معـیشتی نشدند اعتراض خود را ثبت کنند که این مهلت به پایان رسید و در مرحله رسیدگی به تقاضای آنها هستیم.

2 دیدگاه در “آدرس سایت ثبت نام جاماندگان یارانه حمایت معیشتی hemayat.mcls.gov.ir

  1. هاشمی گفت:

    سلام من دوماهه پیش اینترنتی ثبت نام کردم ولی هیچ مبلغی به حسابم وآریزنشده….

  2. سحرسلحشور مهماندوست علیا گفت:

    سلام خسته نباشید ازسال ۹۳ به دلیل ورشکستگی همسرم ،افسرده شد، یارانه وضعیت وام یک میلیونی نداریم پلیس ۱۱۰ مراجعه کردیم و همسرم، مارا به عنوان سرپرست خانواده معرفی کرد که کرنا همه چیز رابه هم ریخت. به نظر من اگر کار ثبت نام اینترنتی انجام بگیرد، خیلی خوب می‌شود چون یکبارحضوری مراجعه کردیم ازدحام جمعیت بقدری بودکه شایداز۲۰۰نفر صدنفر کرنا را گرفتن، ممنون که به نطر ما اهمیت میدهیم

نظرات