بیماری شهرزاد کمال زاده چیست علت بستری شدن ناگهانی و بیماری شهرزاد کمال‌زاده

0

شهرزاد کمال زاده بازیگر عرصه فیلم و سریال ایرانی به علت بیماری ناشناخته و تشخیص نوع بیماری در بیمارستان بستری شد در ادامه ماجرای بستری شدن شهرزاد کمال زاده ، نام بیماری او و علت بستری شدن شهرزاد کمال‌زاده را بخوانید

بیماری شهرزاد کمال زاده چیست علت بستری شدن ناگهانی و بیماری شهرزاد کمال‌زاده

بیماری شهرزاد کمال زاده چیست

شهرزاد کمال‌زاده: در بیمارستان بستری شده‌ام، ریشه بیماری‌ام هنوز مشخص نشده است. بیماری من کرونا نیست و به این علت که هنوز ریشه این بیماری توسط تیم پزشکی مشخص نشده نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم

مجله اینترنتی حرف تازه: شهرزاد کمال زاده گفته: بیماری من کرونا نیست و به این علت که هنوز ریشه این بیماری توسط تیم پزشکی مشخص نشده نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم و از روزهای اولیه بستری شدنم خیلی بهترم همچنین روحیه و حال خوبی دارم اما لازم است از همه مردم خوب بخواهم که برای من دعا کنند تا بتوانم زودتر سلامتی خودم را به دست بیاورم و امیدوارم همه در سلامتی کامل باشند.

بیماری شهرزاد کمال زاده چیست علت بستری شدن ناگهانی و بیماری شهرزاد کمال زاده

علت بستری شدن ناگهانی و بیماری شهرزاد کمال‌زاده

شهرزاد کمال‌زاده مدتی پیش در صفحه اینستاگرامش نوشته بود: بیشتر از یک هفته است که دارم زجر می‌کشم و امروز بدترین حال ممکن را دارم. لطفا برای من دعا کنید دیگر نمی‌توانم تحمل کنم.

شهرزاد کمال زاده متولد سال ۱۳۶۴ و در تهران و فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر است و همچنین عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران می باشد.

وی بازیگری را از ۱۶ سالگی آغاز کرد. علی رغم مخالفت هایی کـه پدرش با ورود او بـه دنیای بازیگری داشت او توانست وارد این عرصه شود ودر آن خوش بدرخشد.

شهرزاد فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۱ و با بازی در سریال “هزاران چشم” بـه کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد.

سریال بچه های نسبتا بد نیز دوباره چهره ماندگاری از خود به جای گذاشت و در این سال ها در چند کار به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان هم حضور داشته است. وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

او به تازگی سریال گاندو را روی آنتن شبکه سه و شام ایرانی را در شبکه نمایش خانگی را داشت و بسیار عالی ظاهر شد، اما با شنیدن خبر بیماری این بازیگر خوب کشورمان برایشان آروزی سلامتی داریم

نظرات