فیلم / علت بیماری سحر زکریا از زبان خودش را بشنوید

0

فیلم / بیماری ناگهانی سحر زکریا بازیگر پاورچین+ علت بیماری سحر زکریا از زبان خودش

سحر زکریا بازیگر سریال پاورچین و فعال در عرصه سینما و تلویزیون، با انتشار ویدئویی کوتاه در صفحه اینستاگرامش خبر از بیماری خود داد در ادامه جزئیات خبر بیماری سحر ذکریا و علت بیماری او از زبان خودش را در فیلم زیر و آخرین وضعیت سلامتی وی بشنوید.

فیلم / بیماری ناگهانی سحر زکریا بازیگر پاورچین+ علت بیماری سحر زکریا از زبان خودش

 

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار ویدئویی کوتاه در صفحه اینستاگرامش خبر از بیماری خود داد و در این ویدئو می گوید چند ماهی است در ناحیه گلو و حنجره درد شدیدی دارد و دچار بیماری سختی شده است.

فیلم حرفهای سحر زکریا درباره بیماری اش را ببینید:

علت بیماری سحر زکریا چیست

سحر زکریا از سال گذشته با اعتراضات و انتقادهایی علیه مهران مدیری و جنجال های خود باعث شد تا به بازیگر پر حاشیه تبدیل شود.

زکریا در اخیرا با ویدئوها و صحبت هایی که علیه مهران مدیری مطرح کرده، به سطر اخبار آمده بود. او در مهر ماه گذشته، پست‌های انتقادی تندی علیه فساد در سینمای ایران و مافیای سینما در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

بیشترین اعتراض های او از بیکاری و به به کار دعوت نشدن توسط مهران مدیری و برخی از کارگردانان سینما است که میگوید سالهاست بیکار است

اولین پست اینستاگرامی آبان ماهی سحر زکریا که به مناسبت آغاز به کار فیلمبرداری فصل دوم سریال هیولا منتشر شد، دوباره مهران مدیری را نشانه گرفت.

سحر زکریا در پستی که صبح جمعه ۲ آبان ۹۹ در اینستاگرامش منتشر کرد و اجازه کامنت زنی را به ۱۳۰ هزار دنبال کننده‌اش نداد نوشت:

خوش به غیرتتان! تیم مهران مدیری امروز این رسانه به همه ما توهین می‌کند و شما خاموش هستید. متاسفم به چه حقی اینگونه زحمات سالهای یک تیم را با دیالوگهای ناشایست به زیر سوال می‌بربد.

سحر زکریا کیست

سحر زکریا (زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۵۲ در اراک) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی است که با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی در پناه تو (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای گوناگون آزمود. اما با بازی در فیلم مردی از جنس بلور بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت.

بازی در نقش همسر رابین هود در مجموعۀ طنز قطار ابدی تا اندازه‌ای او را به شهرت رساند. اما با برنامهٔ طنز پاورچین، استعداد نهفتهٔ بازی در نقش مهتاب همسر فرهاد برره به محبوبیت دست یافت.

سحر زکریا کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین در نقش مهتاب و مرد دوهزارچهره ادامه داد.

اختلاف با مهران مدیری

در فروردین ۱۴۰۰ سحر زکریا با انتشار ویدیویی از عدم پرداخت دستمزد خود برای بازی در مجموعه تلویزیونی قهوه تلخ گفت.وی همچنین در صفحه اینستاگرام خود توهین هایی به مهران مدیری کرد که باعث حمله هواداران مهران مدیری به او شد.

نظرات