سایت ثبت نام و شرایط دریافت وام تاکسیرانی ۱۴۰۰ برای تعمیرات + نحوه پرداخت و اقساط

5

ثبت نام وام تاکسیرانی برای سال ۱۴۰۰ آغاز شد…. رانندگان تاکسی های پژو، آریو و تویوتا و تاکسی ون برای دریافت وام ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی وام تاکسیرانی ۱۴۰۰ برای تعمیرات به سایت و سامانه b2n.ir/x93271 مراجعه کنند. جزئیات خبر را بخوانید

سایت ثبت نام و شرایط دریافت وام تاکسیرانی 1400 برای تعمیرات + نحوه پرداخت و نرخ سود

شرایط ثبت نام و دریافت وام تاکسیرانی سال ۱۴۰۰

در این مطلب به سایت ثبت نام وام تاکسیرانی ، نحوه ثبت نام وام تاکسیرانی ، میزان اقساط و بازپرداخت وام تعمیرات تاکسیرانی ، نحوه پرداخت و واریز وام تاکسیرانی ۱۴۰۰ در مجله حرف تازه را با شما به اشتراک گذاشتیم. با ما همراه باشید

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی از پرداخت وام به تاکسیرانان به مبلغ آن ۱۰ و ۲۰ میلیون تومان از ۶ تیرماه خبر داد

محمد روشنی، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی خبر داد که مبلغ وام تاکسبرانی برای سال ۱۴۰۰ در حدود ۱۰ و ۲۰ میلیون تومان است و فقط به تاکسی‌های پژو، آریو و تویوتا و تاکسی ون پرداخت می‌شود.

ثبت‌نام وام تاکسیرانی نیاز به اطلاعات و مدارک خاصی ندارد و افراد هنگام ثبت‌نام فقط باید نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره پلاک و مدل خودرو را وارد کنند.

بر اساس گفته او وام پرداخت شده به دارندگان تاکسی‌ پژو، آریو و تویوتا مبلغ ۱۰ میلیون تومان است و وام ۲۰ میلیون تومانی فقط به تاکسی‌های ون تعلق می‌‌گیرد. سود هر دوی این دو وام‌ها ۴ درصد است.

چه کسانی میتوانند وام تاکسیرانی را دریافت کنند؟

وام ۱۰ و ۲۰ میلیون تومانی تاکسیرانی، وام تعمیر خودرو است و فعلا فقط به تاکسیران‌های تهرانی پرداخت می‌شود.

اما نکته مهم این است که این وام شامل همه تاکسیرانان تهران هم نمی‌شود و فقط شامل تاکسی‌های ون، پژو، آریو و تویوتا می‌شود. به عبارتی این وام تعمیر شامل حال تاکسی‌های فرسوده نمی‌شود.

سایت ثبت نام وام تاکسیرانی

وام تاکسیرانی، وام قرض‌الحسنه است که از طریق با بانک مهر به تاکسیرانان پرداخت می‌شود. متقاضیان دریافت وام تاکسیرانی باید ابتدا وارد سامانه https://b2n.ir/x93271 شوند و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، تقاضای خود برای دریافت وام تاکسیرانی را ثبت کنند.

در مرحله بعد، اطلاعات وارد شده بررسی می‌شود و کارشناسان پرداخت وام با متقاضی تماس می‌گیرند. بعد از این مرحله، افراد می‌توانند با دریافت نامه از تاکسیرانی، به بانک مهر ایران مراجعه کرده و وام خود را دریافت کنند.
در اطلاعیه سازمان تاکسیرانی ذکر شده که تاکسیرانان بعد از ثبت اطلاعات در سامانه، باید منتظر تماس کارشناسان باشند و مراجعه حضوری آنها به بانک مهر و یا سازمان تاکسیرانی بی‌نتیجه است و روند پرداخت وام را تسریع نمی‌کند.

نرخ سود و اقساط

نرخ سود وام تعمیر تاکسیرانی سود هر دوی این دو وام‌ها ۴ درصد است.

روشنی تاکید کرد که رفاه حال تاکسیرانان در اولویت بوده و برای این منظور اقداماتی صورت گرفته است به طور مثال بیمه تاکسیرانان بعد از ۵ سال توقف دوباره از سر گرفته شد و در این زمینه سازمان تامین اجتماعی همکاری لازم را داشت.

5 دیدگاه در “سایت ثبت نام و شرایط دریافت وام تاکسیرانی ۱۴۰۰ برای تعمیرات + نحوه پرداخت و اقساط

  1. صابر گفت:

    واقعا جای تاسف داره وام تعمیرات به پیکان فرسوده شهرستان تعلق باید بگیره که درآمدشون نسبت به تهران خیلی پایینتره فعلا هم طرح تعویض تعطیل

  2. یه تاکس دار بدبخت گفت:

    برید خودتونو مسخره کنید به اونایی که باید بدید نمیدید تاکسی های اطراف تهران هموشون خرابن بدبختها هرچی کار میکنن همونو باید خرج ماشین کنن واقعا انصافه زنو بچشون گشنه بمونن که وامه به این کمیو بدین به ماشینهای تویوتا و ماشینای مدل بالا به فکره این پایین شهریای بدبختم باشید یکم خودتونو بزنید جای این بیچارها

  3. هومن گفت:

    من ثبت نام کرد و
    وام رانندگان تاکسی شیراز
    خبری نیست

  4. فرهاد گفت:
    1
    1

    سلام سایت اعلامی برای دریافت وام باز نمیشه در دسترس نیست

  5. راننده تاکسی گفت:

    نزدیک دوماهه تاکسی فرسوده ثبت نام نمودم . پیش از این تا دوماه تحویل می دادند ولی فعلا خبری نیست لطفا هرچه زودتر پیش فاکتور را صادر کنند و افزایش قیمت نخورد . به خدا قسم هیچ درآمدی نداریم(بیش از حد قیمت پرداختی و وامش بالاست دیگر بالاتر نرود. ) نداریم نداریم نداریم رحم کنید

نظرات