نحوه دریافت و سامانه ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۰ + قیمت سال ۱۴۰۰

0

شرایط و جزئیات و نحوه دریافت لاستیک دولتی در سال ۱۴۰۰ اعلا م شد. در ادامه نحوه دریافت و سامانه ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۰ اینترنتی و حضوری و شرایط دریافت و خرید لاستیک دولتی برای سواری و نیمه سنگین و سنگین و تاکسی ها و مسافرکش ها را بخوانید.

زمان ثبت نام ، نحوه دریافت و سامانه ثبت نام (لاستیک دولتی 1400) + قیمت در سال 1400

شرایط و نحوه دریافت و سامانه ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۰

اگر به دنبال خرید و دریافت لاستیک دولتی هستید با شروع زمان ثبت نام با مراجعه و ورود به سامانه خرید اینترنتی لاستیک برای این کار اقدام نمایند.

توجه: بروز رسانی جدید

توزیع تایر دولتی با نرخ جدید+لیست جدید آذر ۱۴۰۰

توزیع لاستیک دولتی به تاکسیرانان شهر تهران با نرخ جدید طبق ضوابط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت ونظارت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران؛ تحویل لاستیک دولتی به تاکسیرانان متقاضی، از تاریخ ۲۸/ ۸/ ۹۹ با قیمت های جدید عرضه می شود.
این تغییر طبق موافقت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعمال شده است و تاکسیرانان برای اطلاع از لیست قیمت ها می توانند به سایت باشگاه رفاه تاکسیران مراجعه کنند.
روند دریافت حواله لاستیک دولتی برای تاکسیرانان به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت باشگاه رفاه تاکسیران و ثبت درخواست امکان پذیر است.

لیست قیمت لاستیک دولتی از آذر ۱۴۰۰

  لیست قیمت لاستیک دولتی از آذز 1400

 

مراحل دریافت لاستیک:

ثبت نام از طریق سایت سازمان و دریافت کد پیگیری .
مراجعه حضوری به آدرس مندرج در معرفی نامه به همراه مدارک (اصل و کپی کارت ملی ،کارت ماشین و پروانه هوشمند تاکسیرانی) .
به همراه داشتن کارت عابر بانک جهت پرداخت کلی هزینه در محل دریافت لاستیک الزامی است .

محل دریافت لاستیک و  آدرس تلفن
۲ خیابان خاوران ،نرسیده به فرهنگسرای خاوران ، بلوار شاهد ،مجموعه ورزشی خانواده ۳۳۴۳۹۱۶۴
۳ اتوبان شهید ستاری خیابان فردوس غرب انتهای بلوار شقایق دفتر تاکسیرانی منطقه ۵ —————

نکات ویژه

تاکسیرانان می توانند آدرس محل دریافت لاستیک را به دلخواه انتخاب نمایند .
در صورت افزایش یا کاهش قیمت‌های مصوب، پرداخت هزینه لاستیک توسط تاکسیران براساس نرخ ابلاغی روز دریافت می‌گردد.
مالکین خودورهای ون می توانند از تسهیلات فوق بهره مند شوند .
متقاضیان می توانند حداکثر ۴۸ ساعت قبل از زمان پیشنهادی سیستم برا ی تحویل لاستیک نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند . پس از اتمام مهلت ذکر شده، این تاریخ به هیچ عنوان قابل تغییر نمی باشد.
ساعت مراجعه به مراکز از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ می باشد .

داریوش باقرجوان مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری در رابطه با تامین شانزده قلم کالای ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام کرد : در سال گذشته چندین جلسه با حضور وزیر راه و شهرسازی و تشکل‌های حمل و نقلی و نمایندگان وزارت صمت برگزار شد و در این جلسات مشکلات ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را بررسی کردیم .

باقرجوان با بیان اینکه وزارت صمت متولی تامین لوازم مورد نیاز از جمله روغن ، لاستیک و قطعات یدکی ناوگان حمل ونقل عمومی و جاده‌ای است افزود : تامین این کالاها به صورت مداوم توسط سازمان راهداری صورت می گیرد و از طریق وزارت صمت در حال رصد و پالایش است و طبق آخرین صحبت‌های وزیر صمت مقرر شد لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی در سامانه کالا که تحت نظارت وزارت صنعت است تامین شود .

وی با بیان اینکه تامین این لاستیک‌ها از طریق ارز نیمایی انجام شده و در سامانه کالا به رانندگان عرضه می‌شود گفت : این لاستیک‌ها بر اساس پیمایش به رانندگان ارائه می‌شود و راننندگان این بخش می توانند با مراجعه به نمایندگی ها لاستیک های خود را دریافت کنند . سازمان راهداری تمامی آمار پیمایش رانندگان را به وزارت صمت ارائه می کند .

نحوه ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی ۱۴۰۰

برای ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی ابتدا باید مارک و برند لاستیک مورد دلخواه خود را انتخاب کنید و سپس می توانید از سامانه های تولیدکنندگان داخلی مانند کویر تایر و بارز کمک بگیرید و اقدام کنید.

مراحل ثبت نام شامل وارد کردن اطلاعات هویتی و بارگزاری مدارک می شود. که مدارک مورد نیاز کارت ملی و کارت خودرو هستند. برای ورود به سامانه خرید اینترنتی لاستیک ، کافی است آدرس ورود به سامانه خرید اینترنتی لاستیک را جستجو کرده و وارد سامانه خرید اینترنتی لاستیک شوید. پس از جستجو با صفحه ای رو به رو خواهید شد که لازم است ، اطلاعات خود را وارد نمایید و پس از بارگزاری مدارک ، منتظر باشید تا لاستیک ها به آدرس شما ارسال گردد.

سامانه ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی

برای دریافت و خرید لاستیک خدرو اعم از سواری و نیمه سنگین و سنگین باید در سامانه خرید اینترنتی لاستیک کویر تایر و بارز و سامانه جامع تجارت ثبت نام کنید. با ورود به سامانه و بارگزاری مدارک ، سایز تایر را انتخاب کنید و مراحل بعدی را طی کنید.

نکات مهم در ثبت نام تایز دولتی خودرو

دقت کنید که مشخصات خودرو با مشخصات کارت خودرو یکسان باشد.

ساعت و زمان ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی از ۱۰ صبح شروع شده و تا صبح روز بعد ساعت و هشت و نیم ادامه خواهد داشت، اما فعلا تاریخ ثبت نام در سال ۱۴۰۰ اعلام نشده است

نکته: هر کد ملی و هر پلاک خودرو و هر شماره موبایل تنها یک بار حق ثبت نام خواهند داشت و از تاریخ هر خرید تا خرید بعدی باید یک سال گذشته باشد.

زمان تحویل لاستیک از تاریخ ثبت نام و تحویل سفارش ها ظرف ۴ الی ۸ روز تحویل پست خواهد شد.

لاستیک‌ها تا ۱۰ دقیقه در سبد خرید شما باقی می‌ماند تا برای بارگذاری مدارک مهلت داشته باشید، اگر از خرید انصراف دهید، لاستیک انتخاب شده دوباره به ظرفیت فروش برگردانده می‌شود.

بر اساس اعلام شرکت کویر تایر مشتریانی که برای تایرهای رینگ ۱۶، ۱۷، ۱۸ ثبت نام می کنند، امکان ویرایش خودرو (انتخاب خودروهای مربوط به تایرهای رینگ ۱۳، ۱۴، ۱۵) را نخواهند داشت.

فقط درصورت دریافت برگ چاپ رسید در مرحله آخر نوبت دهی، نوبت شما با موفقیت ثبت شده است. بدین معنی که دریافت پیامک به تنهایی به منزله ثبت نوبت شما نیست. در صورت عدم دریافت برگ چاپ رسید، نسبت به دریافت مجدد نوبت اقدام فرمایید.

برای خرید حضوری، حتما شخص صاحب خودرو باید برای خرید لاستیک مراجعه کند. در ثبت نام آنلاین، هنگام دریافت حواله لاستیک دولتی خود از مامور پست باید کارت ملی خود را ارائه کنید.

در روش حضوری سهیمه سالانه دو حلقه در نظر گرفته شده و اگر موفق شوید در فروشگاه‌های آنلاین دو شرکت تایر سازی بارز و کویر ثبت نام کنید، می‌توان چهار حلقه لاستیک بخرید.

دو شرکت تایر سازی کویر و بارز، امکان خرید آنلاین لاستیک دولتی را فراهم کرده‌اند. به این صورت که شما با مراجعه به سامانه فروش این دو شرکت و بارگذاری تصویر مدارک خودرو و کارت ملی‌تان، امکان خرید سالانه چهار حلقه لاستیک را دارید.

ویرایش اطلاعات و پیگیری سفارش

برای پیگیری و ویرایش و مراحل سفارش و ارسال خرید می توانید وارد سامانه خرید اینترنتی لاستیک شده و با مشاهده حساب کاربری تان اطلاعات را ویرایش نمایید.

قیمت لاستیک دولتی در سال ۱۴۰۰

در خصوص قیمت لاستیک دولتی تا پایان سال ۱۴۰۰ قیمتها متغیر است ، اما طبق آخرین گزارش ها ، قیمت لاستیک پراید ۵۴۵ هزار تومان و قیمت لاستیک پژو ۷۲۰ هزار تومان می باشد.

لیست قیمت لاستیک دولتی در فروردین ۱۴۰۰

قیمت لاستیک دولتی در سال 1400 قیمت لاستیک دولتی در سال 1400

 

همچنین ببینید: آموزش ثبت نام لاستیک دولتی در سامانه جامع تجارت kala.ntsw.ir

همچنین ببینید: آدرس سایت ثبت نام لاستیک دولتی برای تاکسی ها

مدارک مورد نیاز برای دریافت لاستیک دولتی

برای ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی ، لازم است یک سری مدارک را ارائه دهید که عبارتند از: اصل و کپی سند خودرو . اصل و کپی کارت ملی و کپی کارت خودرو جزء ضروری ترین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام می باشد.

سوالات مهم:

آیا تمامی دارندگان خودرو می توانند برای ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی اقدام کنند؟

بله این امکان برای تمامی دارندگان خودرو وجود دارد.
به هر مالک چند حلقه لاستیک با ورود به سامانه خرید اینترنتی لاستیک تعلق می گیرد؟

به هر دارنده بین ۲ تا ۴ حلقه لاستیک تعلق می گیرد.
آیا برای تمامی برندها امکان خرید از سامانه خرید اینترنتی لاستیک وجود دارد؟

خیر برخی از سامانه ها تنها به صورت حضوری لاستیک دولتی می فروشند.
ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی از چه تاریخی شروع می شود؟

شرایط ویژه ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

۱- برای هر پلاک خودرو ، تنها چهار حلقه ارائه خواهد شد.

۲- اگر مشخصات خودرو با مشخصات کارت خودرو یکسان نباشد ، سفارش شما لغو خواهد شد.

۳- اگر از شرایط تعیین شده برای ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی تخطی کنید ، به صورت کامل ثبت نام شما لغو می شود.

۴- اگر فردی با جعل مدارک ثبت نام نماید ، ثبت نام وی لغو خواهد شد.

۵- در هنگام ورود به سامانه خرید اینترنتی لاستیک ، تمامی اطلاعات را به درستی وارد کنید ؛ زیرا امکان ویرایش اطلاعات را نخواهید داشت.

شرایط ویژه ثبت نام تایر بارز

برای ثبت نام لاستیک بارز ، لازم است مدارک زیر را ارائه نمایید.

۱- ارائه اصل کارت ماشین و ارائه کپی کارت ماشین
۲- ارائه اصل کارت ملی و کپی کارت ملی
۳- ارائه اصل و کپی سند خودرو
۴- ارائه رسید ثبت نام اینترنتی

نحوه خرید لاستیک دولتی در سال ۱۴۰۰

برای خرید حضوری، حتما شخص صاحب خودرو باید برای خرید لاستیک مراجعه کند. در ثبت نام آنلاین، هنگام دریافت حواله لاستیک دولتی خود از مامور پست باید کارت ملی خود را ارائه کنید.

در روش حضوری سهیمه سالانه دو حلقه در نظر گرفته شده و اگر موفق شوید در فروشگاه‌های آنلاین دو شرکت تایر سازی بارز و کویر ثبت نام کنید، می‌توان چهار حلقه لاستیک بخرید.

دو شرکت تایر سازی کویر و بارز، امکان خرید آنلاین لاستیک دولتی را فراهم کرده‌اند. به این صورت که شما با مراجعه به سامانه فروش این دو شرکت و بارگذاری تصویر مدارک خودرو و کارت ملی‌تان، امکان خرید سالانه چهار حلقه لاستیک را دارید.

مدارک ثبت نام تایر خودروی بارز در سال ۱۴۰۰

برای ثبت نام لاستیک بارز ، لازم است مدارک زیر را ارائه نمایید.
ارائه اصل کارت ماشین و ارائه کپی کارت ماشین
ارائه اصل کارت ملی و کپی کارت ملی
ارائه اصل و کپی سند خودرو
ارائه رسید ثبت نام اینترنتی
برای خرید تایر دولتی بارز ، باید حتماً کارت بانکی ثبت نام کننده را برای خرید استفاده کنید.

نظرات