فیلم کامل / سوتی باورنکردنی محمد اسکندری مجری تلویزیون درباره کیهان کلهر را ببینید

0

محمد اسکندری مجری برنامه ترانه باران کیهان کلهر نوازنده کرد را اهل لرستان نامید که باعث شد تا این ویدئوی کوتاه در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته باشد در ادامه فیلم را ببینید

فیلم کامل / سوتی باورنکردنی محمد اسکندری مجری تلویزیون درباره کیهان کلهر را ببینید

ماجرای سوتی باورنکردنی محمد اسکندری مجری تلویزیون درباره کیهان کلهر

محمد اسکندری مجری برنامه ترانه باران کیهان کلهر نوازنده کرد را اهل لرستان نامید که باعث شد تا این ویدئوی کوتاه در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته باشد.

محمد اسکندری مجری برنامه «ترانه باران» شبکه شما در تازه‌ترین اشتباه خود، ⁧ کیهان کلهر⁩، آهنگساز و نوازنده کُرد را اهل لرستان نامید! در فیلم زیر ببینید:

به گزارش حرف تازه، اسکندری پیش از این ‏ آرزوی سلامتی این مجری برای پرویز مشکاتیان، ۱۲ سال بعد از درگذشتش و توجیهات عجیب بعدی‌اش به جای عذرخواهی، انتقادهای فراوانی را در پی داشت. این ویدیو را بهمن بابازاده در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

محمد اسکندری مجری تلویزیون کیست

محمد اسکندری متولد ۱۳۵۶ مجری تلویزیون است که با برنامه صبح تهران از رادیو به تلویزیون آمد. او میگوید: «من در حالت عادی هم آدم شاد و بانشاطی هستم و کلا اهل نقش بازی کردن نیستم که شادی و انرژی ام صرفا برای دوربین باشد.»

همین اجرای با نشاط او را اولین مجری برنامه هفت ترانه، ترانه باران فعلی کرد؛ برنامه ای که سال ۹۱ به مناسبت هفته دفاع مقدس شروع شد و حالا دو سال است به خاطر استقبال مردم، هر شب از شبکه شما با اجرای مجریان مختلف و جوان پخش می شود. در حال حاضر نیز اجرای برنامه ترانه باران را بر عهده دارد.

نظرات