فیلم / سوتی تاریخی مجری ترانه باران درباره استاد مشکاتیان را ببیند

0

فیلم / سوتی تاریخی مجری ترانه باران درباره استاد مشکاتیان را ببیند

محمد اسکندری مجری ترانه باران درباره استاد مشکاتیان در شبکه شما که در سال ۱۳۸۸ فوت شده سوتی عجیبی داد و اشتباه فاحشی را مرتکب شد و برای نوازنده فوت شده آرزوی سلامتی کرد که در فیلم زیر میبنید

فیلم / سوتی تاریخی مجری ترانه باران درباره استاد مشکاتیان را ببیند

مجری برنامه ترانه باران شبکه شما در اردیبهشت سال ۱۴۰۰، تولد پرویز مشکاتیان را که در سال ۱۳۸۸ مرحوم شده است به او تبریک گفت و برایش آرزوی سلامتی کرد!

به گزارش حرف تازه به نقل از تسنیم- شبکه شما برنامه‌ای با عنوان «ترانه باران» دارد. این برنامه هر شب ساعت ۱۸ پخش می‌شود. در توصیف این برنامه روی سایتِ شبکه شما اینچنین نوشته شده است:
«در این برنامه به موزیک ویدیوهای روز، ترانه‌های محلی، نقد و بررسی آثار، اخبار و حواشی موسیقی کشومان پرداخته می‌شود.» دقت کنید که مسئولان شبکه شما بر این باورند که این برنامه به نقد و بررسیِ موسیقیِ کشورمان می‌پردازد!»

سوتی مجری ترانه باران درباره استاد مشکاتیان

برنامه «ترانه باران» سه مجری دارد که یکی از آنها محمد اسکندری است. همین آقایی که سالروز تولدِ پرویز مشکاتیان را تبریک می‌گوید و برای استاد مشکاتیان آرزوی سلامتی می‌کند.

اسکندری مجری این برنامه خطاب به مخاطبان می‌گوید: «دیروز سالروز تولد استاد مشکاتیان نوازنده پرافتخار و سرشناس موسیقی ایران بود. تبریک می‌گویم به استاد مشکاتیان نازنینم و امیدوارم که حالش خوب باشد و همچنان مضراب در دستان او بر اپیزودهای سنتور در حال رقص و نواختن باشد و ما بشنویم و لذت ببریم از نواختنِ ساز استاد پرویز مشکاتیان نازنین و پرافتخار ایران زمین.»

فیلم گاف مجری تلویزیون را درباره استاد مشکاتیان زیر ببینید:

شنیدنِ این جمله‌ها در اردیبهشت ۱۴۰۰ برای هر اهل موسیقی اسفبار و غمگین کننده است. مجری برنامه با گفتنِ این چند جمله، ضعف خودر ا در شناخت از موسیقی این سرزمین فریاد می‌زند.

تبریک به استاد مشکاتیانِ نازنینم

او به گونه‌ای سخن می‌گوید که مخاطبِ ناآشنا با موسیقی ایران، گمان می‌کند که این آقای مجری با پرویز مشکاتیان دوست است و انگار همین دیروز با این استادِ بزرگ ساعت‌ها وقت گذرانده است که اینگونه می‌گوید: «تبریک می‌گویم به استاد مشکاتیانِ نازنینم!!!»

آقای مجری! شما و تمامِ همکارانتان در آن برنامه‌یِ به ظاهر تخصصیِ موسیقی نمی‌دانید که پرویز مشکاتیان سال ۱۳۸۸ درگذشت!

بگذارید برای اینکه جایگاهِ پرویز مشکاتیان را به درستی برایتان بازگو کنم، جمله‌ای از یکی از آهنگسازانِ معاصر موسیقی کشورمان را برایتان بازگو کنم. این آهنگساز که در کارش بسیار دقیق و حرفه‌ای است و کارش را خوب می‌داند، روزی به من گفت: «اگر پرویز مشکاتیان آهنگساز بوده، من و دیگران در این کار مشغولِ گِل لگد کردنیم.»

باشد که روزی تلویزیون ملی ما، قدر داشته‌های فرهنگی و هنریِ کشورمان را بداند و به آنها احترام بگذارد، یا حداقل بی‌احترامی به مقامشان نکند.

پرویز مشکاتیان آهنگساز، نوازنده سنتور و سه‌تار در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۳۴ دیده به جهان گشود و در ۳۰ شهریور ۱۳۸۸ چشم از جهان فروبست. او در طول زندگی هنریِ خود بیش از ۴۰ آلبوم موسیقی را آهنگسازی کرد که در این میان بسیاری از این آثار از شاهکارهای موسیقی ایرانی محسوب می‌شوند.

فیلم گاف مجری ترانه باران درباره استاد مشکاتیان را ببیند

ادعای جدید مجری ترانه باران درباه گاف وحشتناک

مجری برنامه ترانه باران، که برنامه تخصصی موسیقی صداوسیما می‌باشد،بجای عذرخواهی از اشتباه صورت گرفته ادعا کرد که تبریک و آرزوی سلامتی را برای آیین مشکاتیان داشته است که همانند پدر سنتور نواز چیره دستی شده …اما جناب مجری آیین مشکاتیان نوازنده تنبک است نه سنتور

برنامه «ترانه باران» حدود پنج سال است که از شبکه شما پخش می‌شود. این برنامه پیش‌تر با نام «هفت ترانه» آغاز به کار کرد و تاکنون مجریان متعددی داشته اما یکی از مجریانی که از ابتدا با این برنامه همراه بوده محمد اسکندری است.

محمد اسکندری ازجمله مجریان تلویزیونی است که اولین بار در سال ۸۱ با برنامه «صبح بخیر ایران» از شبکه یک وارد تلویزیون شد و آیتم صبا را اجرا کرد سپس درشبکه‌های سه، تهران، آموزش، قرآن و جام‌جم به‌ عنوان مجری حضور یافت. در دو سال گذشته اسکندری بار دیگر با برنامه پرمخاطب«هفت‌ترانه» از شبکه شما خوش درخشید

نظرات