داستان و بازیگران فیلم لایه های دروغ+ بیوگرافی و تصاویر بازیگران فیلم لایه های دروغ

0

“لایه های دروغ″، فیلم ایرانی-فنلاندی به کارگردانی رامین سهراب و تهیه محسن صرافی است. این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ و در ژانر درام و اکشن ساخته شده است. فیلم لایه های دروغ که به تازگی  فیلمبرداری آن به پابان رسیده است، حالا قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای جهان برود. در ادامه مطلب به معرفی فیلم لایه های دروغ و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم لایه های دروغ+ بیوگرافی و تصاویر بازیگران فیلم لایه های دروغ

 

خلاصه داستان فیلم لایه های دروغ

” لایه های دروغ” روایتگر ماجرایی جذاب در ژانر حادثه ای است. هنوز جزئیات زیادی از داستان این فیلم منتشر نشده است اما محسن صرافي گفته فيلمنامه نهايي این فیلم را بر اساس و الگوي سريال «فرار از زندان» نوشته شده و در محوريت قصه شاهد ربوده شدن دختري هستيم كه برادر او به كمكش مي رود.

داستان فیلم لایه های دروغ

گفتنی است فیلمنامه این فیلم در ابتدا توسط امیرحسین ماکویی، جو لِونه از نیویورک، ساموِیل آواینه از فنلاند نوشته شد اما فیلمنامه اولیه مجوز نگرفت و رامین سهراب و امیرحسین ماکویی نویسندگی فیلمنامه را با توجه به این که امکان ساخت آن در ایران میسر باشد، به عهده گرفتند.

 

اسامی بازیگران فیلم لایه های دروغ به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: رامین سهراب، تهیه‌کننده جانشی و مجری طرح: محسن صرافی، مدیر فیلمبرداری: آقای مارک هابسن، طراح نور: اقای آنتون یوکی‌کاناس، صدابردار: بابک اردلان، طراح گریم: اقای حسین صالحیان، مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور، طراح صحنه: مهسا جلیل‌پور و شیوا اکبری، طراح لباس: تینا سهیلی، برنامه‌ریز: افشین رضایی، فیلمبردار: ابراهیم اشرفی، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، روابط عمومی: سارا سالک.

نظرات