دانلود / سامانه شعبه یاب انتخابات ۱۴۰۰ و راهنمای نصب سامانه انتخاب ایران

0

دانلود / سامانه شعبه یاب انتخابات ۱۴۰۰ و راهنمای نصب سامانه انتخاب ایران

سامانه انتخاب ایران برای مشاهده لیست اسامی و آدرس شعب اخذ رای انتخابات ۱۴۰۰ و نزدیکترین شعب اخذ رای برای همه شهرها در سراسر کشور راه اندازی شد برای استفاده و راهنمای کامل نصب و استفاده از لوکیشن و شعبه یابی با ما در مجله حرف تازه همراه باشید

دانلود / سامانه شعبه یاب انتخابات 1400 و راهنمای نصب سامانه انتخاب ایران

نحوه استفاده سامانه انتخاب ایران برای انتخابات ۱۴۰۰

شهروندان برای اطلاع از نزدیک ترین و خلوت ترین شعب اخذ رای به محل استقرار خویش، به سامانه «انتخاب ایران» و یا سامانه شعبه یاب اخذ رای انتخابات ۱۴۰۰ مراجعه نمایند.

این سامانه، مناسب‌ترین شعبه‌ها از نظر تراکم افراد در شعبه و مسافت شعبه تا محل حضور رای دهنده را نمایش می دهد تا افراد از کوتاه‌ترین مسیر، به شعب خلوت اخذ رأی برسند.

برای استفاده از سامانه انتخاب ایران پس از ورود به سامانه entekhabiran.moi.ir و روشن کردن مکان (Location) تلفن همراه، سه شعبه نزدیک و خلوت؛ در شعاع یک و نیم کیلومتری تعیین و اولویت بندی می شود، که بر این اساس شهروندان می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به یکی از نزدیکترین شعبه اخذ رای مراجعه نموده و رای خود را به صندوق های اخذ رای بیندازند.

از قابلیت های دیگر این سامانه نمایش اطلاعات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

 

نحوه استفاده از سامانه انتخابات ایران برای لیست و آدرس شعب اخذ رای انتخابات 1400

**بعد از ورود به سامانه انتخاب ایران صفحه ای مانند صفحه بالا باز میشود که باید موقعیت مکانی گوشی خود را روشن کنید

آدرس اینترنتی سامانه انتخاب ایران و سامانه شعبه یاب

**برای مشاهده لیست اسامی انختابات ریاست جمهوری و لیست اسامی شورای شهر وارد صفحه بالا میشوید

آدرس اینترنتی سامانه انتخاب ایران

می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی www.entekhabiran.moi.ir از قابلیت ها و بخش های پیش بینی شده در این سامانه استفاده کنند.

در این سامانه اطلاعات مربوط به نامزدهای انتخابات قابل مشاهده برای رای‌دهندگان خواهد بود.

 

کاربردها

همه نامزدهای انتخابات، برای انجام تبلیغات در فضای مجازی، “آدرس کانال‌ها و صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی”، “آدرس درگاه‌ های اینترنتی” و “زندگینامه” خود را بر اساس پیامک دریافتی از وزارت کشور، در این سامانه بارگذاری می‌نمایند.

قابلیت نمایش اطلاعات شعب اخذ رای در محدوده جغرافیایی کاربر از دیگر کاربردهای این سامانه است و مردم می‌توانند در روز اخذ رای انتخابات، از محل شعب نزدیک به خود آگاهی پیدا کنند.

این سامانه با در نظر گرفتن مسافت شعبه تا کاربر و همچنین تراکم افراد آن شعبه، علاوه بر نمایش شعب بر روی نقشه، شعب مناسب برای مراجعه را به هر کاربر پیشنهاد می‌کند.

نظرات