اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دستبند با حضور چهره های اینستاگرامی + داستان و تصاویر

2

فیلم دستبند به کارگردانی عرفان پورمحمدی محصول سال ۱۴۰۰ با بازی چهره های اینستاگرامی چون دیانا رحیمی و ارسلان کاشی و پانیذ کرمی و تعدادی از فعالان اینستاگرامی برای پخش جهانی در حال اماده سازی است در ادامه با اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم کوتاه دستبند و داستان و عوامل آن آشنا شوید

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دستبند با حضور چهره های اینستاگرامی + داستان و تصاویر

معرفی کامل فیلم دستنبد

فیلمبرداری فیلم کوتاه داستانی دستبند به نویسندگی و کارگردانی عرفان پورمحمدی و تهیه‌کنندگی پانیذ کرمی در تهران به پایان رسید و در حال تدوین است. این فیلم کوتاه داستانی برای پخش جهانی در حال اماده سازی و تولید می باشد. این فیلم سومین ساخته عرفان پورمحمدی پس از «راننده» و «ساز عشق» است.

دستنبد جدیدترین اثر کارگردانی عرفان پورمحمدی است که به عنوان بازیگر، مدیر تولید سینما و تلویزیون،کارگردان، در آثاری همچون فیلم سینمایی «بی‌حسی موضعی»، فیلم سینمایی «علی ممد» فعالیت داشته و چند نمایش را روی صحنه برده است.

خلاصه داستان فیلم کوتاه دستبند

موضوع و داستان فیلم دستبند

در خلاصه داستان دستبند آمده: ما مرگ رو چشمامون دیدیم وقتی هر روز داشتیم با درد قدم می‌زدیم.

اسامی بازیگران فیلم کوتاه دستبند

لیست بازیگران این فیلم کوتاه عبارتند از: پانیذ کرمی، دیانا رحیمی، المیرا رضایی، ارسلان کاشی، رضا برزگر، محراب احمدی، حامد فرجی، امیرحسین برهمن، امید صادقی، امیرمحمد احمدی، طوفان کرمی، محمد عرب، بابک میسی، سامان پورمحمدی، نوید مصدقی، امیر محبوبی، ابوالفضل حسنی و … می باشند که در این فیلم به عنوان بازیگر حضور دارند

عرفان پورمحمدی کارگردان دستنبد

فیلم دستنبد عرفان پورمحمدی

عوامل پشت صحنه و تولید این فیلم:

رضا پاخیره، سعید یوسفی، علیرضا محبوبی، جلال هاشم‌پور، سید سعید طاهری نیز عوامل نیروی انتظامی فیلم کوتاه «دستبند» هستند.

مدیر فیلمبرداری و تدوین: سامان فرامرزپور، دستیاراول فیلمبردار: حسین فرامرزپور، مدیر صدابرداری: سپهر فرامرزپور، کارشناس انتظامی: سرهنگ ابراهیم زارعی، طراح نور: سامان فرامرزپور ، طراح و مجری گریم: مهدی پاشاپور، مجری گریم: یاسمن قاسمی، طراح صحنه و لباس: عرفان پورمحمدی، مدیر تولید: نوید مصدقی، مدیر هماهنگی: نوید صادقی، منشی صحنه: تیام حسینی، آهنگساز: بهنام رحیمی.

دیانا رحیمی بازیگر نقش

اسامی بازیگران فیلم کوتاه داستانی دستنبد

ارسلان کاشی در دستنبد

ارسلان کاشی و دیانا رحیمی در فیلم دستنبد

2 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دستبند با حضور چهره های اینستاگرامی + داستان و تصاویر

  1. Ali گفت:

    خفن🔥

  2. asouda گفت:

    فیلم خیلی خوبی بود

نظرات