بیوگرافی نگین شیخی (گلاله) دختر سقزی و نامزدش کیومرث ضرغامی + ماجرای به آتش کشیدن و قتل

3

بیوگرافی گلاله شیخی (نگین) دختر سقزی و نامزدش کیومرث ضرغامی + ماجرای قتل و به آتش کشیدن نگین شیخی (گلاله شیخی) توسط نامزدش کیومرث ضرغامی را با عکس های شخصی و ماجرای ازدواج و آشنایی و پیج اینستاگرام نگین شیخی تا قتل را بخوانید

بیوگرافی نگین شیخی (گلاله) دختر سقزی و نامزدش کیومرث ضرغامی + ماجرای قتل

 

عکس و بیوگرافی نگین شیخی (گلاله) دختر سقزی

در روز شنبه ۱۸ خرداد جسد سوخته یک زن جوان اهل سقز به نام نگین شیخی (گلاله) در جاده سنندج به سقز توسط ماموران اداره آگاهی کشف شد که به طرز دلخراشی توسط نامزد خود با هویت کیومرث ضرغامی به آتش کشیده شد و سوزانده شده بود در ادامه جزئیات این قتل و اعترافات جدید قاتل نگین شیخی را بخوانید

نگین شیخی با نام دیگر گلاله شیخی دختر کردستانی ۲۵ ساله دانش آموخته رشته حقوق که به تازگی با جوانی اهل سقز به نام کیومرث ضرغامی ۳۰ ساله نامزد کرده بود به طرز فجیعی کشته شد.

نگین شیخی شاغل بود و در یک کارمند بود و به کار مشغول بود. او ۸ خرداد ۱۴۰۰ با نامزدش کیومرث ضرغامی از اقوام دور پدری وی نیز می‌باشد بیرون رفته و دیگر برنگشت . بعد از مدتی مشخص شد که توسط نامزدش به قتل رسیده و جسدش نیز سوزانده شده است

بیوگرافی نگین شیخی (گلاله) دختر سقزی و نامزدش کیومرث ضرغامی + ماجرای قتل

ماجرای قتل نگین شیخی (گلاله)

کیومرث ضرغامی قاتل نگین شیخی در اعترافاتش گفت: من و همسرم عقد کرده بودیم، اما هنوز زیر یک سقف نرفته بودیم. در این مدت همه تلاشم این بود که شرایط را برای برگزاری مراسم عروسی مهیا کنم و در این میان با همسرم دچار اختلاف‌هایی شدیم که ممکن است در زندگی هر کسی پیش بیاید. پشیمانم!

متهم ادامه داد: روز حادثه به مقابل خانه همسرم رفتم و برای انجام کارهایی که داشتیم، او سوار ماشینم شد و به راه افتادیم. در بین راه پای همان اختلافات جزئی به میان کشیده و بحثمان شد. در یک لحظه آنقدر عصبانی شدم که کنترلم را از دست دادم و با مشت ضربه محکمی به سر همسرم زدم. او بی‌حال شد اما حتی تصورش را هم نمی کردم که جانش را از دست داده باشد.

کمی بعد هر چه صدایش زدم جوابی نداد و متوجه شدم بدنش کاملا سرد شده و نفس نمی‌کشد. وحشت کرده بودم و نمی‌دانستم چه کنم. من قصد کشتن او را نداشتم و از کاری که کرده بودم، پشیمان بودم. پس از آن به سمت بیابان‌های اطراف شهر رفتم و در جایی خلوت جسد همسرم را از ماشین بیرون کشیدم و در گودالی دفن کردم. می‌ترسیدم حقیقت را به کسی بگویم و برای همین تصمیم گرفتم فرار کنم. به سمت شمال کشور رفتم و در این مدت‌ در استان گیلان سرگردان بودم و هیچ هدفی نداشتم تا اینکه دستگیر شدم.

عکس های اینستاگرامی نگین شیخی دختری سقزی

جدید/ مصاحبه عموی نگین شیخی درباره قتل برادزاده گلاله شیخی

عموی گلاله بعد از قتل برادرزاده اش در مصاحبه با رکنا گفته: روز هشتم خرداد کیومرث دنبال گلاله آمد تا با هم برای صرف شام به رستوران بروند. آن شب مادر گلاله چند باری با او تماس گرفته بود و گلاله گفته بود تا آخر شب حتما به خانه بر می گردد. ساعت یازده و نیم شب مادر گلاله برای آخرین بار با دختر خود حرف زده بود. اما بعد از آن به طرز مشکوکی گوشی تلفن گلاله و شوهرش کیومرث خاموش شد و دیگر از آنها خبر نشد.»

عموی گلاله در ادامه گفت: «روز بعد از گم شدن گلاله بود که کیومرث با برادر و دایی خود تماس گرفت و گفت که گلاله را به قتل رسانده است. بعد از آن تماس شوهر گلاله متواری شد و از همان موقع ماموران اداره آگاهی تلاش خود را برای یافتن ردی از قاتل آغاز کردند. نقطه زنی موبایل کیومرث نشان می داد که او شب حادثه در محلی به نام ایران خواه بوده است. در تحقیقات بعدی، ماموران پلیس رد کیومرث را در آستارا زدند و اقدام به دستگیری او کردند.»

مصاحبه جدید خانواده و عموی نگین شیخی

درخواست قصاص خانواده گلاله شیخی برای قاتل

عموی گلاله در پاسخ به این سوالات می گوید:«کیومرث نسبت فامیلی دوری با خانواده ما دارد و پیش از این با خانواده برادرم آشنا بودند.تا اینکه به خواستگاری گلاله آمد. او جوان تحصیل کرده ای بود و کارمند بانک است.

برای همین برادرم با ازدواج او و گلاله موافقت کرد. کیومرث و گلاله هر دو فارغ التحصیل رشته حقوق بودند. گلاله مشاور حقوقی دفتر قضایی بود و چند باری زمزمه هایی از نارضایتی کیومرث با کار کردن گلاله شنیده شده بود. اما این گلایه ها آن قدر جدی نبود.

برادرم روز خواستگاری به کیومرث گفته بود که گلاله دلش می خواهد کار کند و ادامه تحصیل دهد و نمی دانم چرا همسر گلاله با اینکه شرط را می دانست اما حرف از مخالفت با کار گلاله می زد.

منابع مصاحبه و گزارش: روزنامه همشهری و رکنا

3 دیدگاه در “بیوگرافی نگین شیخی (گلاله) دختر سقزی و نامزدش کیومرث ضرغامی + ماجرای به آتش کشیدن و قتل

  1. Soada گفت:

    چقد دروغ نوشتید

  2. مهدی سلامتیان گفت:

    کل گزارشتون دروغ چرت ومزخرفه لااقل کمی تحقیق کنید بعد خبر به خورد مردم بدید

    1. ادمین گفت:

      دوست عزیز این اخبار و گزارش از خبرگزاری های معتبر و روزنامه همشهری اینجا نوشته شده است

نظرات