فیلم کامل / رقص محلی «مسلم سپهوند» کاندیدای شورای شهر خرم آباد را ببینید

2

کلیپ تبلیغاتی منتشر شده مسلم سپهوند کاندیدای شورای شهر خرم آباد با رقص محلی در شبکه های اجتماعی با واکنش های متفاوتی همراه و بازتلاب گسترده ای داشته است که در ادامه این ویدئو و کلیپ را را ببینید.

فیلم کامل / رقص محلی «مسلم سپهوند» کاندیدای شورای شهر خرم آباد +بیوگرافی و اینستاگرام

فیلم تبلیغاتی مسلم سپهوند کاندید شورای شهر خرم آباد

مهندس مسلم سپهوند نامزد شورای شهر خرم آباد است که قرار است این انتخابات هم زمان با انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار شود . به همین مناسبت نامزدهای شورای شهر اسلامی در شهرهای ایران اقدام به انتشار کلیپ های تبلیغاتی خود کردند که هر کدام ایده خاصی داشتند، اما مهندس مسلم سپهوند کاندیدای شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد، مرکز استان لرستان کلیپ تبلیغی عجیبی داشته که اتفاقا با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

این ویدئو را ببینید:

این ویدیوی تبلیغاتی رقص محلی با دستمال و حرکات موزون است که به همراه چند نفر با موسیقی محلی اجرا میکند. او ابتدا فیلم گفته که قصد من شور و نشاط دادن به جامعه و مردم است و میخواهم شور و نشاط را به مردم خرم آباد بیاورم.

جعفر طولابی فرماندار خرم آباد با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۲۹۴ نفر در صحنه انتخابات شوراهای اسلامی برای شهرهای خرم آباد، زاغه، سپیددشت و بیران شهر هستند، و ۵۷ نفر مربوط به شهرهای سپیددشت، زاغه و بیران شهر است و مابقی مربوط به خرم آباد است.

گفته می‌شود اکثر داوطلبان این دوره افراد جوان هستند و از آن‌جا که برخی از آن‌ها تجربه اداری یا اجتماعی چندانی ندارند، باید دید در صورت انتخاب چگونه قدر خواهند بود

گفتنی است سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در لرستان نیز برگزار می شود.

2 دیدگاه در “فیلم کامل / رقص محلی «مسلم سپهوند» کاندیدای شورای شهر خرم آباد را ببینید

  1. Reza f گفت:

    ها والله موسلم سپهونده خیله خیله جالب بید نبید !

  2. احسان گفت:

    مسلم سپهوند میخواد شور و نشاطی رو ک مردم از دست دادن بهشون برگردونه البته اگه بزارن و اون یکی از بهترین کاندیدای شورای شهره

نظرات