فیلم / ماجرای کلیپ تهدید سرباز راهور توسط قاضی و خدا، قاضی، قاضی

0

فیلم و ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی با عنوان رجز خوانی و تهدید سرباز و مامور راهور توسط قاضی و بکار بردن خدا قاضی قاضی از ساعاتی پیش در حال انتشار است که ابن فیلم توسط قوه قضائیه تکذیب شده و گفت محتوای این فیلم واقعیت ندارد. در ادامه فیلم منتشر شده و جوابیه قوه قضائیه را بخوانید

فیلم / ماجرای کلیپ تهدید سرباز راهور توسط قاضی و خدا، قاضی، قاضی

کلیپ تهدید سرباز راهور توسط قاضی و خدا قاضی قاضی

مجله حرف تازه، پس از سیلی عنابستانی نماینده مجلس به صورت سرباز پلیس راهور و کتک کاری سربازی در بابل توسط یک قاضی این بار نیز فردی که مدعی است قاضی دادگستری است برای پلیس راهور رجزخوانی کرده است. این فرد مامور را تهدید می‌کند که در صورت جریمه خودروی وی با این مامور برخورد می‌کند.

این فرد به مامور می گوید: “زمان شاه میگفتن خدا، شاه، میهن، الان میگن خدا، قاضی، قاضی…”. این ویدئو بازتاب وسیعی داشته است.

فیلم منتشر شده را ببینید:

اما مرکز رسانه قوه قضائیه محتوای ویدئو را رد کرده است. براساس اعلام این مرکز “فرد موجود در فیلم با هویت مشخص سمت قضایی نداشته و از پرسنل دستگاه قضایی نیز نمی باشد.”

بیانیه قوه قضائیه آمده است:

«بر اساس مستندات مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور، مالک اتومبیل مذکور که عکس موجود در سوابق با چهره راننده دارای تشابه می باشد فردی با هویت ع-زمانی فرزند محمد علی بوده که سمت قضایی نداشته و از پرسنل دستگاه قضایی هم نیست، به همین جهت علیه این فرد به اتهام غصب عنوان قضایی پرونده تشکیل و تحت تعقیب قرار گرفته است.»

براساس اعلام قوه قضائیه علیه این فرد به اتهام غصب عنوان قضایی پرونده تشکیل و تحت تعقیب قرار گرفته است.

بنا به گفته قوه قضائیه: «بررسی ها نشان میدهد که کلیپ مذکور قدیمی بوده و اتومبیل موصوف در سال ۱۳۹۸ فک پلاک گردیده ( بعد از سال ۹۸ پلاک فوق الذکرو موجود در کلیپ متعلق به این ماشین نمی باشد) که متاسفانه برخی جریانات سیاسی در مقطع حساس انتخابات با اهداف تخریب قوه قضائیه و ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی در مردم مبادرت به انتشار آن نموده اند که انتشار دهنده اولیه فیلم نیز شناسایی شده است.»

گفتنی است؛ علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس، سه بهمن ۹۹ در حال عبور از خط ویژه به‌دلیل نداشتن برگ تردد با یک سرباز راهور درگیر شد، این اتفاق واکنشهای زیادی را در پی داشت تا جایی که ستاد کل نیروهای مسلح نیز به موضوع ورود پیدا کرد.

در جدیدترین خبرها اینکه رئیس پلیس تهران بزرگ درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده درگیری نماینده مجلس با سرباز راهور گفت: قرار مجرمیت برای این نماینده صادر شده است.

نظرات