بازیگر نقش درسا در سریال بزنگاه کیست + عکس های جدید در بزرگسالی و اینستاگرام

0

نیکی نصیریان بازیگر نقش درسا در سریال بزنگاه کیست؟ در ادامه بیوگرافی و عکسهای بزرگسالی نیکی نصیریان بازیگر نقش درسا در سریال بزنگاه و عکس های جدید در اینستاگرام و سوابق هنری و فیلم های جدید و نشانی اینستاگرام اصلی وی را در این بخش مشاهده میکنید

بازیگر نقش درسا در سریال بزنگاه کیست + عکس های جدید در بزرگسالی و اینستاگرام

 

بازیگر نقش درسا در سریال بزنگاه کیست

مجله حرف تازه – نیکی نصیریان بازیگر خردسال دیگر و جوان امروز متولد ۲۰ مرداد ۱۳۸۲ در تهران می باشد که از ۵ سالگی وارد عرصه بازیگری در سینما، تلویزیون شده است و علاقه دارد روزی پزشک شود و بازیگر شدن در الولیت دومش است و هدف اصلی او این است که روزی دکتر شود، اما در کنار آن بازیگری را نیز دنبال کند.

آغاز بازیگری

نیکی نصیریان در ۵ سالگی و با نقش «درسا» در سریال بزنگاه پا به عرصه بازیگری گذاشت و در سریال هایی چون : مسافر، جلال الدین، کلاه پهلوی و بانوی عمارت و فیلم های چون: به دنیا آمدن ، دونده زمین، طهران تهران، به دنبال خوشبختی و باغ قرمز و … ایفای نقش کرد.

نیکی نصیریان در سریال بزنگاه

بیوگرافی بازیگر نقش درسا در سریال بزنگاه + عکس های جدید در بزرگسالی و اینستاگرام

نحوه انتخاب شدن نقش درسا در سریال بزنگاه

نیکی نصیریان درباره نحوه انتخاب برای نقش درسا دختر رضا عطاران گفته: من از قبل با آقای عطاران آشنایی نداشتم و خیلی اتفاقی آشنا شدیم. رفتم برای بازیگری تست دادم و از میان کودکان زیادی که برای تست آمده بودند مرا انتخاب کردند.

سریال “بزنگاه”، سریال خاطره انگیز ایرانی به کارگردانی رضا عطاران و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال در ژانر کمدی در سال ۸۷ ساخته و برای اولین بار در ماه رمضان همان سال از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت.

اینستاگرام نیکی نصیریان

این سریال روایتگر یک نانوای قدیمی به نام “احمد پرور” است که فوت می‌کند و بازماندگانش برای تقسیم ارث و میراث دچار اختلاف می‌شوند. این امر باعث اتفاقات جذابی می شود.

“نادر” پسر کوچک‌تر احمد که در زندگی زناشویی خود شکست خورده و با دختر کوچکش زندگی می‌کند، معتاد است و به همین خاطر از سوی خانواده طرد شده. حال پس از مرگ پدر، نادر به خانه برمی‌گردد و…

عکس های جدید و بزرگسالی درسا در سریال بزنگاه

از جمله بازیگران بزنگاه احمد پورمخبر در نقش اوس احمد پرور، رضا عطاران در نقش نادر پرور، حمید لولایی در نقش صابر پرور، مرجانه گلچین در نقش بهجت ، غلامرضا نیکخواه در نقش توفیق اجباری، علی صادقی در نقش کامران، هنگامه حمیدزاده در نقش فرزانه، سوسن پرور در نقش فریده، محمود بهرامی در نقش کمال آقا تقه، عطیه معصومی در نقش نسرین طاهریان، فریده فرامرزی در نقش مریم و … می باشند

بیوگرافی نیکی نصیریان بازیگر نقش درسا در سریال بزنگاه

جدیدترین فیلم ها و سریال های نیکی نصیریان

این بازیگر جوان به تازگی در «سریال بانوی عمارت» در نقش “آهو” ایفای نقش کرده است که در کنار بازیگران مطرحی چون حسام منظور و پانته‌آ پناهی‌ها ، علیرضا شجاع نوری ، اندیشه فولادوند ، غزل شاکری ، رامتین خداپناهی ، سیروس میمنت ، شبنم فرشاد جو ، مینا وحید و … تجربه خوبی را کسب کرد.

همچنین در سریال گذر از رنج ها نقش (کودکی دنیا) و ارغوان و حضور داشته است

پیج اینستاگرام نیکی نصیریان

صفحه رسمی وی با نشانی nikinasirian فعال است که تصاویر شخصی و خانوادگی و عکس ها و استوری های جدید او را در صفحه شخصی ببینید

 

نظرات