سلفی های عجیب نمایندگان مجلس با موگرینی + تصاویر

0

سلفی های عجیب نمایندگان مجلس با موگرینی

مراسم تحلیف رییس جمهوری دیروز با حاشیه هایی همراه بود که یکی از این حاشیه ها گرفتن عکس سلفی با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بود.

فدریکا موگرینی

به گزارش جام جم آنلاین، برخی از نمایندگان مجلس روز گذشته در حاشیه مراسم تحلیف رییس جمهوری عکس گرفتند که این عکس ها برخی به صورت سلفی و یکهویی و برخی نیز بصورت دسته جمعی گرفته شد.

این اقدام نمایندگان که با واکنش هایی همراه بود سبب شد برخی همچون نماینده شیراز در پستی در اینستاگرام خود از مردم بخاطر این رفتار خود عذرخواهی کند.

 

فدریکا موگرینی

 

فدریکا موگرینی

بیوگرافی فدریکا موگرینی :

فدریکا موگرینی (به ایتالیایی: Federica Mogherini) (زاده ۱۶ ژوئن ۱۹۷۳) سیاستمدار ایتالیایی از حزب دموکراتیک ایتالیا و نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی و وزیر امور خارجه سابق ایتالیاست.

فدریکا موگرینی

از فدریکا موگرینی به عنوان یک «سیاستمدار نمونه‌وار چپ میانه برای نسل خودش» یاد می‌شود که در دهه ۱۹۹۰ با نژادپرستی، بیگانه‌هراسی و آپارتاید مبارزه می‌کرده‌است و اکنون عقاید چپ رادیکال خود را کنار گذاشته‌است.

او مخالف تحریم روسیه می‌باشد و از سوی برخی مقامات اروپایی به طرفداری از مسکو متهم می‌شود

موگرینی تحصیلات خود را در رشته فلسفه سیاسی در دانشگاه ساپینزا رم گذرانده و عنوان پایان‌نامه او «رابطه سیاست و دیانت در اسلام» بوده‌است.

فدریکا در ۱۵ سالگی عضو شاخه جوانان حزب کمونیست ایتالیا شد. او در سال ۲۰۰۱ عضو شورای ملی حزب دمکرات‌های چپ شد و در دفتر روابط خارجی این حزبِ سوسیال دمکرات فعالیت کرده و در مسائل مربوط به فرایندهای صلح خاورمیانه و ارتباط با احزاب سوسیالیستی اروپا و آمریکا فعال بود. با تأسیس حزب دمکراتیک ایتالیا در سال ۲۰۰۷ موگرینی در دفتر رئیس حزب والتر ولترونی مشغول به کار شد و در سال ۲۰۰۸ به عنوان نماینده پارلمان ایتالیا برگزیده شد. وی در فوریه ۲۰۱۳ به عنوان وزیر امور خارجه در کابینه ماتئو رنتسی انتخاب شد و از سال ۲۰۱۴ نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی شد. موگرینی به عنوان نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات هسته‌ای با ایران که به انعقاد تفاهم هسته‌ای لوزان و برنامه جامع اقدام مشترک میان ایران و گروه پنج بعلاوه یک منجر شد، حضور داشت.

همسر موگرینی متئو ربسانی میباشد وی دارای دو فرزند می باشد.

فدریکا موگرینی

 

فدریکا موگرینی

نظرات