بیوگرافی و عکس های جدید حسن شکوهی بازیگر + عکس همسر جدیدش

0

بیوگرافی حسن شکوهی و همسرش مطلبی است که ما قصد داریم به آن بپردازیم و شما را با زندگی شخصی و هنری و همسر و ازدواج و تعداد فرزندان و سوابق هنری و پیج اینستاگرامش آشنا کنیم.

بیوگرافی حسن شکوهی و همسر اول و دومش ساناز هرندی + ماجرای ازدواج مجدد و همسر جدید

بیوگرافی حسن شکوهی

حسن شکوهی در دومین روز خرداد ۱۳۵۰ در تهران متولد شد. او دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته مکانیک ،بازیگر ، مدیر تولید پروژه های سینمایی و سریال های تلویزیونی است و با بازی در سریال برره و عینک دودی و به کجا چنین شتابان به شهرت رسید.

آغاز فعالیت حرفه ای در سینما و تلویزیون

از سال ۱۳۷۲ – تاکنون در عرصه فیلم و سریال ایرانی حضور دارد و بیشتر در پشت صحنه به عنوان مدیر تولید فعالیت داشته و آثار کمی در کارنامه هنری ایشان به عنوان بازیگر ثبت شده است.

وی از سال ۱۳۷۲ با بازی در فیلم همه دختران من به کارگردانی و نویسندگی اسماعیل سلطانیان بطور حرفه ای وارد بازیگری شد و سپس در سال ۱۳۷۸ در فیلم سینمایی عینک دودی به کارگردانی محمد حسین لطیفی در کنار بازیگرانی چون : ایرج طهماسب، فاطمه معتمد آریا، پانته آ بهرام، فقیه سلطانی، جمیله شیخی، سعید پیردوست و … ایفای نقش کرد.

شکوهی به عنوان بازیگری در فیلم ها و سریال هایی چون سیسیلی‌هاچک ، الم شنگه ، بی‌دل ، دست‌های خالی ، هر چی تو بخوای ، باغ آلوچه ، توکیو بدون توقف ، عینک دودی ، همه دختران من ، پاورچین و نقطه چین ، شب‌های برره ، روز رفتن ، به کجا چنین شتابان و … حضود داشته است.

بیوگرافی و زندگینامه حسن شکوهی بازیگر

ازدواج و همسر حسن شکوهی

آقای شکوهی سالها پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند پسر می باشد که هر دو ازدواج کردند و صاحب نوه به نام سپنتا شده است.

ازدواج مجدد حسن شکوهی

ازدواج مجدد حسن شکوهی و همسر جدیدش

بازیگر نقش غول برره در اول خرداد ۱۴۰۰ خبر از ازدواج مجدد خود داد و با انتشار عکسی از همسر جدیدش ساناز هرندی منشی صحنه خبر داد که دوباره ازدواج کرده است . البته مشخص نیست که او از همسر از اولش که در عکس مشاهده میکنید جدا شده یا نه و اگر جدا شده اسن در سکوت خبری بوده است

بیوگرافی و عکس های جدید حسن شکوهی بازیگر + عکس همسر جدیدش

ورود به تلویزیون

شکوهی در سال ۱۳۸۱ با سریال پاور چین به کارگردانی مهران مدیری وارد قاب تلویزیون شد و سپس در سریال نقطه چین و در سریال به کجا چنین شتابان به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در سال ۱۳۸۸ بازی کرد

ماجرای خونریزی مغزی

بعد ایفای نقش در سریال به کجا چنین شتابات ، حالا چند سالی می‌گذرد که از او در تلویزیون و سینما خبری نیست.

شکوهی بعد از سریال به کجا چنین شتابان دچار عارضه می‌شود و گذراندن دوران نقاهت در بیمارستان و منزل، او را از فضای فیلم و سریال دور می‌کند. دورانی که حدوداً ۶ سال به طول کشید

عکس همسر اول حسن شکوهی

 

همسر اول حسن شکوهی کیست

فیلم های سینمایی حسن شکوهی

سیسیلی ‌ها (۱۳۹۰)

چک (۱۳۹۰)

الم شنگه (۱۳۸۹)

بی‌دل (۱۳۸۹)

دست‌های خالی (۱۳۸۵)

هر چی تو بخوای (۱۳۸۵)

باغ آلوچه (۱۳۸۴)

توکیو بدون توقف (۱۳۸۱)

عینک دودی (۱۳۷۸)

همه دختران من (۱۳۷۲)

مجموعه تلویزیونی

پاورچین (۱۳۸۱)

نقطه چین (۱۳۸۲)

شب‌های برره (۱۳۸۴)

روز رفتن (۱۳۸۵)

به کجا شتابان

 

پیج اینستاگرام حسن شکوهی

صفحه رسمی این بازیگر با نشانی hassan_shokouhi_official فعال است که به تازگی با انتشار زیر خبر از ازدواجش را رسانه ای کرد.

ساناز هرندی همسر جدید حسن شکوهی کیست

صفحه اینستاگرام حسن شکوهی

عکس همسر اولش

بیوگرافی حسن شکوهی

نظرات