عکس و بیوگرافی همسر اول مهرداد میناوند + همسر اول میناوند کیست

0

عکس و بیوگرافی همسر اول مهرداد میناوند و عکس ها و پیج اینستاگرام و علت طلاق و جدایی میناوند از همسر اولش ,همسر اول میناوند کیست و همه چیز درباره ازدواج و همسر اول این فوتبالیست را بخوانید.

عکس و بیوگرافی همسر اول مهرداد میناوند + همسر اول میناوند کیست

بیوگرافی همسر اول مهرداد میناوند با عکس جدید

مرحوم مهرداد میناوند متولد ۹ آذر ۱۳۵۴در تهران، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس ،دارای قد ۱۸۳ سانتی‌متر در پُست دفاع چپ که بعد از خداحافظی از فوتبال به مربیگری و مجریگری در تلویزیون و شبکه های اینترنتی مشغول بود.

این بازیکن فوتبال دو بار ازدواج کرده؛ او در ازدواج اولش با یک خانم ایرانی مقیم اتریش آشنا شده و ازدواج کردند که ثمره این ازدواج یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست.

او درباره همسر اولش گفته: همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست

عکس شبنم کمانگر همسر میناوند

عکس شبنم کمانگر همسر مهرداد میناوند

مهرداد در ازدواج دومش با «شبنم کمانگر» در تاریخ ۹۹/۹/۹ دد روز تولدش ازدواج کرد . شبنم کمانگر همسر دوم میناوند فوتبالیست می باشد که بعد از مدتی آشنایی درنهایت در سال ۹۹ با هم ازدواج کردند

مراسم ازدواج مهرداد میناوند با شبنم کمانگر در تاریخ ۹/۹/۹۹ سال جاری بود. این بازیکن فوتبال دو بار ازدواج کرده؛ او در ازدواج اولش با یک خانم ایرانی در اتریش ازدواج کرده و با هم آشنا شده و ازدواج کردند که ثمره این ازدواج یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست.

بیوگرافی آریا پسر میناوند, آریا پسر میناوند کجاست

بیوگرافی آریا میناوند پسر مهرداد میناوند و همسر اولش

آریا میناوند اکنون در سن نوجوانی بسر میبرد و بعه تازگی عکسی در اینستاگرام مهرداد میناوند منتشر شده که به پسرش نوشته: تو همیشه بخند پسرم …

گفتنی است درگذشت میناوند که از هفته گذشته به دلیل وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده بود، امشب (چهارشنبه) در سن ۴۵ سالگی بر اثر کرونا درگذشت.

عکس پدر و مادر مهرداد میناوند

عکس پدر و مادر مهرداد میناوند

مراسم تشییع

مراسم تشییع پیکر این بازیکن فقید فوتبال ایران پنجشنبه ۹ بهمن در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تهران برگزار خواهد شد.

خانواده مرحوم مهرداد میناوند از دوستان این بازیکن فقید و هواداران فوتبال درخواست کردند به دلیل شیوع کرونا از حضور در بهشت زهرا خودداری کنند. این مراسم تنها با حضور اعضای خانواده وی برگزار خواهد شد.

این مصیبت را به خانواده میناوند و هواداران باشگاه پرسپولیس تسلیت می‌گوییم و برای آن مرحوم از خدای بزرگ آمرزش و مغفرت الهی را آرزو می‌کنیم.

 

نظرات