خلاصه داستان و زمان پخش مستند جریان شجریان + کلیپ گرافیکی مستند جریان شجریان

0

مستند “جریان شجریان″، محصول سال ۱۴۰۰ به کارگردانی وحید سعیدی در ۷ قسمت در حال تولید است و بزودی از پخش میشود و مناسبت زادروز همایون شجریان فرزند استاد شجریان کلیپ گرافیکی این مستند منتشر شد در ادامه به معرفی راویان این مستند و عوامل و خلاصه داستان و تعداد قسمت ها و عکس ها و شبکه پخش و جزئیات کامل و زمان پخش آن میپردازیم

خلاصه داستان و زمان پخش مستند جریان شجریان + کلیپ گرافیکی مستند جریان شجریان

معرفی و آشنایی مستند جریان شجریان

جریان شجریان نام مستندی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر در ۷ قسمت در حال تولید است و به زودی از یکی از شبکه های تلویزیونی پخش میشود و هم‌زمان با حلول ماه مبارک رمضان، از گرافیک تصویری این مستند ساخته سلمان رئیس‌عبداللهی نیز رونمایی شد. این رونمایی، به دعای ربنا با صدای جاودانه استاد محمدرضا شجریان مزین است.

همچنین اولین عکس از لوگوی جریان شجریان هم‌زمان با فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ هجری شمسی با صدای این خواننده فقید رونمایی شد. این رونمایی مزین به دعای تحویل سال با صدای مرحوم محمد رضا شجریان است. این مستند با حضور بزرگان عرصه موسیقی برای پخش در هفت قسمت ۳۰ دقیقه‌ای آماده می‌شود.

زمان پخش مستند جریان شجریان

انتشار کلیپ گرافیگی جریان شجریان

همزمان با زادروز همایون شجربان فرزند استاد شجربان گرافیک تصویری مستند هفت قسمتی جریان شجریان با طراحی سلمان رئیس‌عبداللهی، منتشر شد.

دانلود کلیپ گرافیکی:

این مستند بخش های مختلف زندگی استاد محمدرضا شجریان را روایت می کند که متناسب با هر فراز از زندگی او، تصنیف هایی مورد استفاده قرار گرفته است.

این تصنیف ها ارتباط مستقیم با دوره های مختلف زندگی استاد شجریان دارند و برای هر کدام داستانک هایی انتخاب شده است.

سلمان رئیس عبداللهی برای هر تصنیف، گرافیک تصویری مرتبط با حال وهوای آن طراحی کرده است.

دانلود کلیپ گرافیکی مستند جریان شجریان

خلاصه داستان و موضوع مستند جریان شجریان

در توضیح این فیلم مستند آمده است: «شجریان یک جریان بی پایان است. جریانی جاودانه که از قرنی به قرن دیگر و از نسلی به نسل دیگر ساری و جاری است. این مستند روایتی است از این جریان مانا.»

دست اندراکان و عوامل سازنده

عوامل سازنده عبارتند از:

وحید سعیدی کارگردان،

احمد رنجبر نویسنده،

سلمان رئیس عبداللهی طراح گرافیک تصویری،

سید علیرضا میرزامصطفی طراح لوگو

میثم میرزایی سازنده تیزر

سازنده تیزر : مهدیار سزاوار.

نظرات