اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چهارگاه به همراه نقش + داستان کامل

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چهارگاه به همراه نقش + داستان کامل

به معرفی سریال چهارگاه و بازیگران و عوامل آن میپردازیم. سریال ۶ قسمتی چهارگاه با بازی بازیگرانی چون مریم سعادت,مریم مقدم,کوروش تهامی,امیر رضا دلاوری,الیکا عبدالرزاقی,نگین معتضدی,غلامرضا اصانلو,هانیه کریمی و … به کارگردانی بیژن میرباقری یک اپیزود از سریال روزهای بهتر است که روانه آنتن شبکه یک شد تا جایگزین سریال احضار و فاصله زمانی اماده شدن سریال زیر خاکی ۲ شود

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چهارگاه به همراه نقش + داستان کامل و عکس بازیگران

چهارگاه در ۳۷ لوکیشن از جمله بیمارستان شهید چمران، ندامتگاه استان تهران، کارگاه کیف و کفش، بهشت زهرا، دو خانه در سعادت آباد و میدان هروی مقابل دوربین رفته و تدوین آن نیز توسط حمید نجفی راد بوده و عماد توحیدی نیز ساخت موسیقی برای این سریالرا بر عهده داشته است.

در چهارگاه میرباقری ۴ قصه مستقل را به شکل موازی روایت می کند که در چند نقطه تلاقی می کنند و همین امر سبب ایجاد ضرباهنگی جذاب در کار شده است و برای اولین بار است که در قالب یک مینی سریال با قسمت های محدود شاهد روایت چند داستان هستیم.

خلاصه داستان سریال چهارگاه

داستان این اپیزود به قلم سارا باقرزاده به نگارش درآمده و روایت چهار مادر است که عاشقانه برای نجات فرزندان خود مبارزه می‌کنند.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال چهارگاه

بازیگران این اپیزود مریم سعادت، مریم مقدم، کوروش تهامی ، امیر رضا دلاوری ، الیکا عبدالرزاقی، کاظم هژیر آزاد، نگین معتضدی ، غلامرضا اصانلو، علی اصغر طبسی و هانیه کریمی هستند.

مجموعه تلویزیونی چهارگاه به تهیه کنندگی احمد زالی محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در شش قسمت تولید شده است و از ۲۵ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۲۲ و ۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.

مریم سعادت و الیکا عبدالرزاقی

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال چهارگاه

در فاصله پخش دو سریال «احضار» و «زیرخاکی»، شبکه اول سیما اپیزود «چهارگاه» از مجموعه «روزهای بهتر» به کارگردانی بیژن میرباقری را روی آنتن می برد و بر اساس اعلام قبلی معاونت سیما، شبکه اول سیما از چهارم خرداد ماه پخش سری جدید از سریال «زیرخاکی» را آغاز خواهد کرد.

عوامل پشت صحنه سریال

سایر عوامل تولید این اثر عبارتند از: مدیر تصویر برداری شهرام نجاریان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز ایما استمراری، تصویربردار سید هادی پویا حسینی، صدابردار محمد حبیبی، مدیر تولید حسین پور کیانی، طراح صحنه و لباس سحر شهامت، طراح گریم محسن دار سنج، جانشین تولید امیر حیدری، مدیر تدارکات امیر حیدری، عکاس امیر فائض، تدوین حمید نجفی راد، آهنگساز عماد توحیدی و صداگذار بهروز معاونیان

نظرات