بازیگر نقش نوجوانی شهید شهریاری کیست + بیوگرافی فرحان فرحناک بازیگر

0

بازیگر نقش نوجوانی شهید شهریاری کیست + بیوگرافی فرحان فرحناک بازیگر

بازیگر نقش (نوجوانی) شهید شهریاری کیست؟ فرحان فرحناک بازیگر (نقش نوجوانی و جوانی شهید شهریاری) در سریال صبح آخرین روز کیست؟ برای مشاهده بیوگرافی «فرحان فرحناک» بازیگر و گوینده جوان سیما و تلویزیون ایران به همراه سوابق هنری و معرفی آثار هنری ماجرای ورود به بازیگری و پیج اصلی اینستاگرام این شخصیت با ما همراه باشید.

بازیگر نقش نوجوانی شهید شهریاری کیست + بیوگرافی فرحان فرحناک بازیگر نوظهور

 

بیوگرافی فرحان فرحناک بازیگر نقش نوجوانی شهید شهریاری

فرحان فرحناک بازیگر و گوینده در روز ۲۷ دی ماه سال ۱۳۷۹ در قم در خانواده هنرمند متولد شده و پدرش از هرمندان سینما و اهل هنر است. او تحصیل کرده رشته نمایش از هنرستان هنرهاى زیبای قم و دانشجوى رشته سینما است که با بازی در سریال صبح آخرین روز  در نقش جوانی شهید مجید شهریاری به شهرت رسید.

آغاز فعالیت بازیگری

وی بازیگری را از ابتدا از تئاتر در سال ٨٢ آغاز کرده و سپس وارد عرضه نمایش ها رادیویی و گویندگی رادیو شده است و سابقه همکاری با رادیو معاف قم را در کارنامه هنری خود به گوینده ثبت کرده است

فرحان فرحناک در سریال صبح آخرین روز

بیوگرافی فرحان فرحناک بازیگر نقش نوجوانی شهید شهریاری

 

فرحان فرحناک در سال ۱۴۰۰ با ایفای نقش در سریال شهید شهریاری با نام فعلی صبح آخرین روز به مخاطبان تلویزیون معرفی شد . او در این سریال، سنین ۱۸ تا ۲۳ سالگی دانشمند هسته ای شهید شهریاری بازی می کند.

این بازیگر نوظهور و جوان درباره نحوه انتخاب برای این نقش مهم گفت: فراخوان انتخاب بازیگر در فضاى مجازى گذاشته شده بود و به اصرار پدرم که از هنرمندان تئاتر و سینماست در این فراخوان شرکت کردم و کارگردان و تهیه کننده در نخستین دیدار به دلیل شباهت چهره من با جوانی شهید شهریاری، من را برای ایفای نقش در دو نقش شهید شهریاری و پسرشان انتخاب کردند.

درباره سریال صبح آخرین روز از بازیگران تا داستان

گفتنی است که سریال صبح آخرین روز به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد در ۳۰ قسمت از شبکه دو جایگزین بچه مهندس ۴ در ساعت ۲۱:۳۰ به پخش می شود

این سریال درباره زندگی خانوادگی و شغلی و سیاسی شهید مجید شهریاری پرداخته و داستان آن از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و با نگاهی به گذشته، ۴۶ سال زندگی این شهید والامقام را روایت می کند.

بازیگر نقش نوجوانی شهید شهریاری کیست + بیوگرافی فرحان فرحناک بازیگر نوظهور

 

شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

از جمله بازیگران این سریال عبارتند از: کاوه خداشناس، سپیده خداوردی، زهرا سعیدی، شهرام عبدلی، مهران رجبی، افسانه ناصری، سیروس همتی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، پریسا گلدوست، مهدی علیپور، حمیدرضا عطایی، بهروز قادری و اردشیر رستمی.

بازیگر نقش جوانی شهید شهریاری کیست

بازیگر نقش نوجوانی شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز کیست؟

اردشیر رستمی در نقش پدر شهید شهریاری، شهرام عبدلی نقش دایی شهید شهریاری، سیروس همتی برادر شهید شهریاری و مهران رجبی در نقش مش باقر پدربزرگ شهید شهریاری ایفای نقش کرده اند و نقش شهید شهریاری را در سنین مختلف پنج بازیگر بازی می کنند که فرحان فرحناک بازیگر نقش ۱۸ تا ۲۳ سالگی و کاوه خداشناس بازیگر این نقش در سن ۲۳ سالگی تا ۴۶ سالگی است.

پیج اصلی اینستاگرام فرحان فرحناک

صفحه شخصی و اصلی فرحان فرحناک به نشانی farhanfarahnak در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است که میتوانید برای آشنایی بیشتر با این بازیگر و دانلود عکس های جدید و دیدنی وی میتوانید با آیدی دربج شده وارد شوید

نظرات