بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار کیست + بیوگرافی و اینستاگرام

3

بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار کیست + بیوگرافی و اینستاگرام

سارا مقربی “بازیگر نقش نهال”, در سریال بوتیمار است, بازیگر نقش (نهال) در ( سریال بوتیمار ) یکی از بازیگران کمتر شناخته شده سینما و تلویزیون یعنی (سارا مقربی) است. در ادامه به معرفی کامل این بازیگر و سوابق هنری وی با تصاویر جدید و دیدنی و پیج اینستاگرامش میپردازیم.

بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار کیست +بیوگرافی و تصاویر جدید و دیدنی اینستاگرامی

مجله حرف تازه – سارا مقربی متولد دهه ۱۳۷۰ در تهران است. او یکی از بازیگران و چهره های جدید سینما و تلویزیون است که برای اولین بار با بازی در “سریال بوتیمار” از شبکه ۳ در سال ۱۴۰۰ جلوی دوربین رفت و به بینندگان تلویزیون معرفی شد.

آغاز فعالیت حرفه ای و هنری

از این بازیگر تاکنون سوابق هنری و یا فیلم و سریالی در جایی ذکر نشده و مخاطبان برای اولین بار با این بازیگر جوان در سریال بوتیمار آشنا شدند.

بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار کیست + بیوگرافی و اینستاگرام

پیج اینستاگرام سارا مقربی

صفحه شخصی این هنرمند با آیدی saramogharabi_ در شبکه اینستاگرام با فالورهای کمی فعال است، اما خصوصی بوده و از دسترس عموم خارج است.

سارا مقربی در سریال بوتیمار

سارا مقربی در سریال بوتیمار

«سارا مقربی» که کار هنری را با تئاتر آغاز کرده در اولنی تجربه بازیگری خود در سریال بوتیمار در نقش نهال در اردیبهشت ۱۴۰۰ دیده شد و تجارب خوبی در کنار بازیگران مطرح و سرشناسی چون علی صبوری ، حمید لولایی ، مرجانه گلچین ، هدایت هاشمی ، اشکان اشتیاق ، ندا کوهی در نقش زهرا، علیرضا درویش ، سلمان خطی ، ملیحه بقایی ، حسین توهمی ، سامی غریبی ، ساناز سماواتی و دانیال جعفری در نقش یوسف و علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، شهاب عباسی، سیما مطلبی در نقش مهسا، آرزو ابی زاده و … کسب کرد

داستان این مجموعه تلویزیونی اینگونه نوشته شده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند … بوتیمار همیشه نگران فرداست.

سریال بوتیمار در ژانر کمدی و طنز از عید فطر ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه از شبکه سه پخش میشود

 

3 دیدگاه در “بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار کیست + بیوگرافی و اینستاگرام

  1. فاطمه گفت:

    دوست دار شما فاطمه ♥🎼

  2. فاطمه گفت:

    سلام
    از همین اول معلومه که از پس نقششون خوب بر اومدن
    و اینکه دوست داشتنی ب نظر میرسن
    و اگه سن دقیق ایشون رو همراه با تحصیلاتشون بفرمایید ممنون میشم ♥

  3. فاطمه گفت:

    سلام
    میشه بگین دقیق چند سال دارد

نظرات