بیوگرافی محمدرضا اکبریان داور فوتبال و همسرش و فرزندان + اینستاگرام و شرح سوابق

2

محمدرضا اکبریان متولد ۱۵ فروردین ۱۳۵۷ در کرج یکی از داوران فوتبال سرشناس در لیگ برتر فوتبال ایران است که در ادامه به معرفی کامل محمدرضا اکبریان داور فوتبال و همسرش و فرزندان با عکس ها و تصاویر خانوادگی و شخصی و فوت فرزندش همراه با پیج اینستاگرام سوابق ورزشی و کارنامه داوری می پردازیم.

بیوگرافی محمدرضا اکبریان داور فوتبال و همسرش + اینستاگرام و شرح سوابق ورزشی

بیوگرافی محمدرضا اکبریان داور فوتبال

مجله حرف تازه – محمدرضا اکبریان داور فونبال در ۱۵ فروردین سال ۱۳۵۷ در کرج متولد شد او دارای قد: ۱۸۷ سانتیمتر و تحصیلات فوق دیپلم ابزار ماشین که علاوه بر داور فوتبال ، کارمند شرکت صنعتی مپنا نیز می باشد

سوابق ورزشی

از سال ۱۳۷۶ بطور حرفه ای وارد فعالیت فوتبال و داوری شده است و از سال ۱۳۸۷ نیز در لیگ برتر ایران داوری میکند.

بیوگرافی و عکس های محمدرضا اکبریان داور دربی 95 پرسپولیس و استقلال

همسر و فرزندان محمدرضا اکبریان داور فوتبال

ایشان سال ها پیش ازدواج کرده و دارای یک پسر به نام پارسا بود که در  مهر ماه ۱۴۰۱ به علت ایست قلبی در مدرسه درگذشت. پسرش پارسا ۱۳ ساله بود

داور دربی ۹۵ پرسپولیس و استقلال در سال ۱۴۰۰

در اردیبهشت ۱۴۰۰ دربی ۹۵ بین پرسپولیس و استقلال برگزار شد که با اعلام کمیته داوران، محمدرضا اکبریان بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال را سوت می‌زند و به عنوان داور وسط انتخاب شده است. این دربی در ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه آزادی برگزار میشود

علیرضا ایلدرم، مهدی عالیقدر و حسن اکرمی کمک‌های او در این بازی هستند. این داور یک بار در لیگ بیستم برای استقلال و یک مرتبه نیز برای پرسپولیس سوت زده است.

او داوری دیدار ۲ تیم پرسپولیس و صنعت نفت بر عهده داشته که در این مسابقه بعد از واکنش تند یحیی گل‌محمدی، او را از کنار زمین اخراج کرد.

از دیگر سوابق اکبریان داوری گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران و همچنین قضاوت دو تیم صنعت نفت و استقلال در لیگ هجدهم را در کارنامه دارد که در ابن بازی با فرهاد مجیدی و در دیدار صنعت نفت و استقلال درگیر شده بود و او را اخراج کرد.

این دومین قضاوت اکبریان برای سرخابی‌های پایتخت در لیگ بیستم است. او در قضاوت قبلی در بازی‌های این ۲ تیم چهار پنالتی گرفته و هر ۲ تیم هم در نهایت به برتری رسیدند.

پیج اینستاگرام محمدرضا اکبریان

پیج اینستاگرام محمدرضا اکبریان

صفحه اصلی اینستاگرام وی مشخص نیست اما پیجی به نشانی mohammadreza.akbarian در اینستاگرام موجود است که خصوصی و و دور از دسترس عموم قرار دارد و مشخص نیست که این صفحه شخصی محمدرضااکبریان داور است یا نه

زندگینامه محمدرضا اکبریان داور فوتبال

سوابق و کارنامه داوری محمدرضا اکبریان داور فوتبال

2 دیدگاه در “بیوگرافی محمدرضا اکبریان داور فوتبال و همسرش و فرزندان + اینستاگرام و شرح سوابق

  1. رضا گفت:

    چند از پرسپولیس گرفته بودی ….

  2. محمد گفت:

    آقای داورشماکه قضاوت بازی روداشتید مدیون هستی واون پولی که درمیاری قضاوت میکنی حرام است مطمعاباش چوبش رومیخوری.شماپنالتی به این واضحی روندیدی اماچطورتواون شلوغی دعوا رودیدی.

نظرات