علت دقیق فوت دانش آموز مدرسه سوم شعبان کرج چه بود؟ ماجرای کامل

0

علت دقیق فوت پارسا اکبریان دانش آموز مدرسه سوم شعبان کرج چه بود؟ ماجرای کامل فوت دانش اموز مدرسه سوم شعبان کرج همراه با جزئیات خبر از زبان مسئولان در ادامه مطلب میخوانید:

فوت دانش آموز مدرسه سوم شعبان کرج

فوت دانش آموز مدرسه سوم شعبان کرج

متاسفانه امروز (شنبه ۱ آبان ۱۴۰۱)، پارسا اکبریان دانش آموز مدرسه سوم شعبان کرج پس از انتقال از مدرسه به یکی از مراکز درمانی کرج بطور ناگهانی و به علل نامعلومی درگذشت. ماجرای فوت دانش آموز مدرسه سوم شعبان کرج از ساعاتی پیش درشبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

جزئیات مرگ دانش آموز کرجی در مدرسه

دکتر احمد مهدوی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز درباره فوت این دانش آموز این گونه توضیح داد: ساعت هفت و ۲۳ دقیقه صبح امروز طی تماس با این مرکز مبنی بر درخواست امداد و کمک درمانی همکاران اورژانس به مدرسه سوم شعبان اعزام شدند. با توجه به اینکه مریض بدحال بود بعد از معاینه اولیه احیا شروع و در حین احیا به بیمارستان شهید مدنی منتقل می شود که متاسفانه عملیات احیا بر روی بیمار موثر واقع نشده و بیمار فوت می کند.

واکنش ها

رییس آموزش و پرورش ناحیه سه کرج نیز به خبرنگار ایرنا گفت: جزییات پزشکی فوت این دانش آموز کرجی که در مقطع متوسطه اول تحصیل می کرده در دست بررسی است .

رحمت الله نژاد فلاح افزود: این اتفاق در ساعت هفت و ۲۳ دقیقه برای این دانش آموز افتاده و همکاران مدرسه بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و اورژانس این دانش آموز را به بیمارستان منتقل می کند .

نژاد فلاح بیان داشت: پدر و مادر دانش آموز همراه او در بیمارستان بودند که متاسفانه دانش آموز در بیمارستان فوت می کند .

به گفته یکی از بستگان این دانش آموز، پیکر پارسا اکبریان پایه کلاس هشتم ( کلاس دوم دوره متوسط اول) قرار است فردا یکشنبه در بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شود.

نظرات