بازیگر نقش مهشید در سریال احضار کیست؟+بیوگرافی و عکس های خانوادگی

0

“بازیگر نقش مهشید”، در سریال احضار کیست؟ بازیگر نقش مهشید, (دختر شیده راننده آژانس), یکی از بازیگران کمتر شناخته شده سینما و تلویزیون یعنی سیما شایسته, است که این شب ها او را در (سریال احضار) رمضان ۱۴۰۰ می بینیم. در ادامه به معرفی کامل این بازیگر و سوابق هنری وی میپردازیم.

بازیگر نقش مهشید در سریال احضار کیست؟+بیوگرافی و عکس های خانوادگی

بیوگرافی سیما شایسته بازیگر نقش مهشید در سریال احضار کیست

مجله حرف تازه – سریال احضار بهروز افخمی از شبکه یک از اول ماه رمضان ۱۴۰۰ در حال پخش است و بازیگر نقش (مهشید) نظر مخاطبان را جلب کرده در ادامه با یکی از بازیگران سریال احضار یعنی سیما شایسته آشنا شوید.

سیما شایسته، (زاده ۱۵ آذر ۱۳۷۲) در مشهد، در رشته بازیگری تحصیل کرده و به صورت اکادمیک وارد بازیگری ابتدا در تئاتر و سپس در سینما و تلویزیون شد و سریال احضار اولین بازی او در قاب تلویزیون است.

سوابق بازیگری

شایسته بازیگری را از دوران دانشجویی و کلاس های بازیگری تئاتر در مشهد آغاز کرد و اولین نمایشی که روی صحنه اجرا کرد، نمایش کلفت ها به کارگردانی کامران سعادت و پس از نمایش دپوتات به کارگردانی کیوان صباغ بود.

او با بازی در فیلم کوتاه کودک و گربه جلوی دوربین رفت و اولین تجربیه بازی تصویری خود را به خوبی به نمایش گذاشت.

از دیگر آثار بازیری ایشان میتوان به فیلم کوتاه خدا و فیلم کوتاه کودک و گربه و تله فیلم عروس آسمان و سریال احضار اشاره کرد.

وی یکی از بازیگران جدیدی است که برای نخستین بار با سریال «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی که ماه رمضان سال ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما روی آنتن بود، در تلویزیون دیده شد.

بازیگر نقش مهشید در سریال احضار کیست؟+بیوگرافی و عکس های خانوادگی

وضعیت ازدواج و همسر سیما شایسته

این بازیگر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و نشانی اینستاگرامش نیز با آیدیدر دسترس عموم قرار دارد که میتوانید تصاویر و اخبار جدید وی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

بازی سیما شایسته در سریال احضار

بیوگرافی سیما شایسته بازیگر نقش مهشید در سریال احضار

سیما شایسته در جدیدترین آثار بازیگری خود،در سریال احضار علیرضا افخمی در سال ۱۴۰۰ در نقش مهشید “دختر شیده ” با بازی مریم سرمدی و “خواهر مهرداد” با بازی «محمدهادی دیباجی» می باشد که در کنار بازیگرانی چون: رضا توکلی، نسرین نکیسا “معصومه”، مرتضی کاظمی ، آدرینا صادقی “مائده” و مینو آذرمگین نقش زهره ” ، دینا هاشمی “سوسن” و افسانه چهره‌آزاد “مینو”، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی “بهروز”، غزال نظر “رها” و درسا بختیار “مهتاب” و … ایفای نقش میکند.

فیلم و سریال های این بازیگر:

تئاتر کلفت ها

تئاتر دپوتا

فیلم کوتاه خدا

فیلم کوتاه کودک و گربه

تله فیلم عروس آسمان

سریال احضار سال ۱۴۰۰

نظرات