بیوگرافی و عکس های حمید علیزاده تهیه کننده تلویزیون + علت فوت

0

بیوگرافی «حمید علیزاده» تهیه کننده برنامه عمو قناد و تهیه کننده شبکه قرآن و معارف تلویزیون و همسرش و ماجرای درگذشت و شرح سوابق و عکس ها به همراه زندگی شخصی و فعالیت وی در تلویزیون را در این بخش میخوانید.

بیوگرافی حمید علیزاده تهیه کننده تلویزیون و همسرش + ماجرای درگذشت و شرح سوابق

بیوگرافی حمید علیزاده تهیه کننده

حمید علیزاده با نام کامل حمیدرضا محمد علیزاده یکی از تهیه کنندگان برنامه کودک و شبکه قرآن و معارف سیما بود که سابقه همکاری با عمو قناد مجری و تهیه کننده برنامه کودک و نوجوان را در کارنامه خود داشت. او در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ بر اثر کرونا در گذشت.

بیوگرافی و عکس های حمید علیزاده تهیه کننده تلویزیون + علت فوت

سوابق و فعالیت ها

زنده یاد علیزاده یکی از فعال‌ترین تهیه‌کنندگانی بود که نقش مهمی در خلق برنامه های مهارتی و کودک برای شبکه‌های سیما داشته است.

این تهیه کننده خلاق، همت و عشق ویژه ای در تولید برنامه های حوزه کودک و نوجوان داشته و برنامه طرح رنگ نقاشی و برنامه پر مخاطب لوبیا فردا زود بیا با اجرای عمو قناد (مجیدقناد),شبکه آموزش با برنامه فرزندان ایران,شبکه جام‌جم کودک قرآنی با محوریت طرح سه ساله حفظ قرآن کریم در شبکه قرآن سیما نمونه‌ای از برنامه های این هنرمند متعهد است.

همسر و فرزندان حمید علیزاده

از زندگی شخصی و همسر و فرزندان ایشان اطلاعاتی در دست نیست

بیوگرافی و عکس های حمید علیزاده تهیه کننده تلویزیون + علت فوت

علت فوت حمید علیزاده تهیه کننده برنامه عمو قناد

این تهیه کننده خوش نام و خوش اخلاق و پر تلاش برنامه های کودک تلویزیون ،پس از روزها جدال با ویروس کرونا، صبح روز یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ برابر با صبح روز دوازدهم ماه مبارک رمضان درگذشت.

حمیدرضا محمد علیزاده یکی از بهترین و مودب ترین تهیه‌کنندگان شبکه قرآن و معارف سیما بود که در آستانه ماه مبارک رمضان درصدد تهیه و تولید طرح ملی حفظ سه ساله قرآن کریم برای نوجوان و کودکان این سرزمین اسلامی بود . مسئولیت پذیری، نوآوری، تواضع و حسن معاشرت ایشان از شاخص های بارز اخلاقی این هنرمند قرآنی می باشد.

مرحوم علیزاده در کارنامه کاری خود در شبکه قرآن و معارف سیما ، تهیه و تولید برنامه های احکام نوجوانان ، کودک قرآنی ، فرهنگ تلاوت ، رصد و نمایشگاه قرآن کریم را بر عهده داشت.

نظرات