بازیگر نقش کودکی هاشم در سریال از سرنوشت کیست؟ +بیوگرافی و اینستاگرام

0

بازیگر نقش کودکی هاشم در سریال از سرنوشت کیست؟ +بیوگرافی و اینستاگرام

“امیررضا فرامرزی”، بازیگر نقش کودکی “هاشم” در (سریال از سرنوشت) یکی از بازیگران خردسال سینما و تلویزیون است که در ادامه بیوگرافی و سوابق هنری و فیلم ها و سریال ها و عکس های جدید شخصی و اینستاگرام و چهره جدید او به بهانه پخش مجدد سریال از سرنوشت در این صفحه میخوانید.

بازیگر نقش کودکی هاشم در سریال از سرنوشت کیست + بیوگرافی و عکس های جدید

امیررضا فرامرزی بازیگر نقش کودکی هاشم در سریال از سرنوشت کیست

مجله حرف تازه؛ امیررضا فرامرزی متولد ۳۱ فروردین ۱۳۸۶ در تهران بوده و در حال حاضر در حال تحصیل می باشد و با بازی در فیلم سینمایی غلامرضا تختی در “نقش کودکی پهلوان تختی” به شهرت رسید و حالا با نقش هاشم در کودکی یکی از بازیگران کلیدی و اصلی سریال وارد قاب تلویزیون شده است.

آغاز فعالیت های بازیگری

امیررضا کودکی وارد این حرفه شده و در هر دو زمینه سینما و تلویزیون کار کرده است.
فرامرزی در آثاری همچون یاردا، چهارشنبه سوری، سریال از سرنوشت، غلامرضا تختی، ماهی و برکه، رامینالدو، اسکی‌باز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

بازیگر نقش کودکی هاشم در سریال از سرنوشت کیست؟ +بیوگرافی و اینستاگرام

وی در فیلم سینمایی غلامرضا تختی در نقش “کودکی پهلوان تختی” در کنار هنرمندانی چون بهنوش طباطبایی، امیر جدیدی، ماهور الوند، علیرضا گودرزی، شاهرخ شهبازی، ستاره و آتیلا پسیانی و… هنرنمایی کرده است

گفتنی است که این مجموعه تلویزیونی با محوریت داستان زندگی دو کودک پرورشگاهی از دوران کودکی تا نوجوانی و فراز و نشیب های زندگی آنها است.

بیوگرافی بازیگر نقش کودکی هاشم در سریال از سرنوشت

امیررضا فرامرزی نقش “بچگی هاشم” را در سریال از سریال سرنوشت در کنار بازیگرانی چون مجید واشقانی در نقش “منصور افشار”، فریبا نادری در “نقش الهام” ، لیلا بلوکات در نقش “مینا ماجد”،حسین پاکدل “آقای خندان”، حبیب دهقان نسب “آقا نگهدار”، مائده طهماسبی در “نقش پوران”، کامران تفتی، مهدی صبایی، علیرضا استادی، مریم کاظمی، علیرضا آرا “اسماعیل”، بهزاد داوری، سارا والیانی، دارا حیایی، راستین عزیزپور کودکی “سهراب” و … بازیگران سریال از سرنوشت را تشکیل میدهند.

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند.

از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان است و اولین لوکیشن فصل اول این سریال در پرورشگاهی سمت جنوب تهران است و فصل دوم آن در خیابن‌های تهران تصویربرداری شده است

همچنین ببینید: بازیگر نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس ۴ کیست+بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش بچگی هاشم در از سرنوشت کیست + بیوگرافی

بازی در بچه مهندس ۴

او در سریال بچه مهندس ۴ در ماه رمضان ۱۴۰۰ در کنار محمدرضا رهبری و مهشید جوادی و سهند جاهدی و … در نقش امیر کودک کار و بازیگر خردسال که دست ناپدری افتاده و دردسرهای زیادی را تحمل میکند و در نهایت به جواد جوادی و بهروز پناه میبرد و به خانه مهر می رود را بازی میکند.

جدیدترین فیلم ها و سریال های این بازیگر

او در جدسیدترین کارهای هنری خود در فیلم ماهی و برکه در سال ۱۴۰۰ و “سریال بچه مهندس ۴” در نقش “امیر” بازیگر خردسال و فیلم بچه گرگهای دره سیب و سینمایی بازیگوش ها کارگردان:خانوم نادره ترکمانی تهیه کننده: اقای مهدی اکبری و فیلم کوتاه “چهارشنبه سوری” و … بازی کرده است که بعضی از این فیلم ها هنوز اکران نشده است.

بازیگر نقش کودکی هاشم در سریال از سرنوشت کیست؟ +بیوگرافی و اینستاگرام

پیج اصلی اینستاگرام امیررضا فرامرزی

صفحه شخصی این چهره در اینستاگرام با آیدی زیر در دسترس عموم قرار دارد.

amirrezafaramarzi_official

اخبار جدید درباره امیررضا فرامرزی بازیگر

نظرات