بازیگر نقش نوید در سریال ترش و شیرین کیست؟+بیوگرافی و عکس جدید حسام صالحی

0

حسام صالحی بازیگر (نقش نوید) در (سریال ترش و شیرین) است که این روزها از شبکه آیفیلم در حال پخش است. در ادامه بیوگرافی «سید حسام صالحی» بازیگر نقش نوید در سریال ترش و شیرین را به همراه عکس های جدید و چهره بزرگسالی و پیج اینستاگرام و اخبار و فعالیت های جدید از وی را در این بخش برای شما اماده کردیم.

بازیگر نقش نوید در سریال ترش و شیرین کیست؟+بیوگرافی و عکس جدید حسام صالحی

بیوگرافی حسام صالحی بازیگر نقش نوید در سریال ترش و شیرین کیست

سریال ترش و شیرین به کارگردانی رضا عطاران یکی از سریال های پر بیننده و پر طرفدار سالهای اخیر است که  در ماه رمضان ۱۴۰۰ از شبکه آیفیلم پخش شده و بازیگر خردسال به نام نوید نظر مخاطبان را جلب کرده و علاقه مند هستند تا بدانند بعد از گذشت سالها او الان کجاست و عکس جدید او را ببیند. در ادامه عکس جدید و بیوگرافی حسام صالحی را بخوانید.

سید حسام صالحی ، متولد ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر خردسال قبلی و جوان امروزی است که در آثاری چون ترش و شیرین و سه در چهار و فیلم روز اردو و … ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی حسام صالحی بازیگر نقش نوید در سریال ترش و شیرین

او در زمان بازی در سریال ترش و شیرین ۱۰ سال داشت و نسبت فامیلی نیز با مجید صالحی دارد ، او پسر عموی مجید صالحی بازیگر معروف و سرشناس ایرانی است که برای بازی در این سریال به رضا عطاران معرفی شد و بسیار عالی ظاهر شد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکسهای مجید صالحی 

حسام صالحی الان کجاست

حسام صالحی از کودکی وارد بازیگری شد و توانست در دو سریال و یک فیلم بازی کند، اما بعد از این آثار دیگری از او خبری در دست نیست و مجید صالحی پسر عموی او نیز در جایی اسمی از او نبرده و مشخصی نیست که آیا از بازیگری کناره گرفته یا به عنوان عوامل در پشت صحنه مشغول است .

بیوگرافی بازیگر نقش نوید در سریال ترش و شیرین, حسام صالحی الان کجاست

بیوگرافی بازیگر نقش نوید در سریال ترش و شیرین

حسام صالحی بعد از درخشش در سریال ترش و شیرین در همان سال در سریال سه در چهار در کنار بازیگرانی چون شهره لرستانی ، محمد کاسبی ، علی صادقی ، رضا عطاران ، حمید لولایی بازی کرد و پس از آن نیز در فیلم روز اردو ظاهر شد.

پیج اینستاگرام حسام صالحی

از این چهره صفحه ای در اینستاگرام یافت نشد و از فالورهای پسرعموش مجید صالحی نیز نبود. اگر اطلاعی از پیج اینستاگرام وی دارید در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات