بازیگر نقش مهتاب در سریال احضار شبکه یک کیست+بیوگرافی

0

بیوگرافی درسا بختیار بازیگر نقش مهتاب در (سریال احضار) شبکه یک است با بیوگرافی و اینستاگرام و سوابق هنری بازیگر (نقش مهتاب) در سریال احضار علیرضا افخمی آشنا شوید.

بازیگر نقش مهتاب در سریال احضار شبکه یک کیست+بیوگرافی و اینستاگرام درسا بختیار

بیوگرافی درسا بختیار بازیگر نقش مهتاب در سریال احضار شبکه یک

مجله حرف تازه؛ سریال احضار بهروز افخمی از شبکه یک در حال پخش است و بازیگر نقش (مهتاب) نظر مخاطبان را جلب کرده در ادامه با یکی از بازیگران اصلی و کلیدی سریال احضار یعنی درسا بختیار آشنا شوید.

درسا بختیار بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما در ۱۱ شهریور سال ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی دیپلم بازیگری سینما و لیسانس کارگردانی می باشد
بختیار بطور آکادمیک وارد بازیگری شده و تحصیل کرده این حرفه می باشد و با سواد و علم هنر بازیگری و سینما ،فعالیتش را شروع کرده است، علاوه بر این در ورکشاپ ها و موسسه آزاد بازیگری هومن سیدی نیز شرکت کرده و یکی از هنرجویان او بوده است.

بازیگر نقش مهتاب در سریال احضار شبکه یک کیست+بیوگرافی

درباره ازدواج و همسر درسا بختیار

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و در حال فعالیت در عرصه بازیگری و سینما می باشد. و آیدی اینستاگرامش نیز با نشانی dorsa.bakhtiar در دسترس عموم قرار دارد.

سریال زیر پای مادر

این بازیگر خوش چهره و با استعداد با بازی در سریال زیر مادر در نقش ستاره به کارگردانی بهرنگ توفیقی وارد تلویزیون شده و بطور حرفه ای کارش را به عنوان هنرپیشه شروع نموده است ، ناگفته نماند که این مجموعه از سریالهای رمضان ۹۶ است که از شبکه یک پخش شد و مخاطبان زیادی نیز داشت که بازیگرانی همچون کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری ،بهزاد فراهانی و … ایفای نقش کرده بودند

او علاوه بر سریال زیر مادر در فیلم ضربه فنی نیز در سال ۹۶ به کارگردانی غلامرضا رمضانی ایفای نقش کرده است و میتوان گفت یکی از بازیگران مستعد و با استعداد و آینده دار کشورمان است که فرصت های زیادی در انتظارش می باشد و موفقیت های بیشتری را کشب خواهد کرد.

بیوگرافی درسا بختیار بازیگر نقش مهتاب در سریال احضار شبکه یک کیست+اینستاگرام

بیوگرافی بازیگر نقش مهتاب در سریال احضار

درسا بختیار در نقش مهتاب در کنار بازیگرانی چون آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی ، آدرینا صادقی در نقش مائده و مینو آذرمگین در نقش زهره ، دینا هاشمی در نقش سوسن و افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، غزال نظر در نقش رها و صالح میرزاآقایی و … می باشد.

بازیگر نقش مهتاب در سریال احضار شبکه یک کیست

لازم به ذکر است داستان این سریال درباره، مائده و دختر داییش زهره است.. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا شود.با مرگ محسن کامرانی مائده عذاب وجدان دارد و میخواهد با احضار روح محسن از او حلالیت بخواهد و برای همین نزد مهتاب و شوهرش میرود تا روح کامرانی را احضار کند که در ادامه در قسمت های آتی حتما سریال را ببینید تا لحظات هیجان انگیری را تجربه کنید

سریال احضار از شبکه یک هر شب ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۱۵ و تکرار آن روز بعد از ساعت حوالی ۱۵:۳۰ چخش میشود

نظرات