بیوگرافی بازیگر نقش یوسف در سریال بوم و بانو با بازی محمد رشنو + تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های شخصی بازیگر نقش یوسف در سریال بوم و بانو با بازی “محمد رشنو بازیگر” بوم و بانو و فیلم ۲۳ نفر را با پیج اینستاگرام و عکس های شخصی و فیلم ها و سریال ها و سوابق هنری این هنرمند را در سایت حرف تازه خواهید خواند

بیوگرافی بازیگر نقش یوسف در سریال بوم و بانو با بازی محمد رشنو + تصاویر

 

بازیگر نقش یوسف در سریال بوم و بانو کیست

محمد رشنو بازیگر جوان البرزی و ساکن کرج از بازیگران جوان و تازه کار تئاتر ، سینما و تلویزیون است که بازی در دو اثر مهم به نام های فیلم ۲۳ نفر و سریال بوم و بانو در نقش یوسف در کارنامه او میدرخشد. وی همچنین موفق شده جایزه بهترین بازیگر را برای نمایش کوچه برزیلیا در هشتمین جشنواره استانی تئاتر البرز را کسب کند.

سوابق بازیگری و فیلم ها

رشنو از پنج سال پیش بطور حرفه ای کار بازیگری را با تئاتر شروع کرده با درخشش در ایفای نقش در تئاتر؛ موفق به کسب جایزه جشنواره مقاومت شده است و با فیلم ۲۳ نفر نیز در جشنواره فجر و جشنواره های مختلف حضور داشته است.

وی در فیلم ۲۳ نفر یکی از بازیگران اصلی این فیلم بود که در زمینه اسارت ۲۳ رزمنده دفاع مقدس در سال ۶۱ بر اساس روایت کتاب ۲۳ نفر به کارگردانی مهدی جعفری بود که توسط آرش حسن پور به عوامل فیلم معرفی شد.

از جمله فیلم های محمد نوجوان کرجی میتوان به فیلم سه کام حبس (۱۳۹۸)، فیلم اورکا(۱۳۹۸)، فیلم ۲۳ نفر (۱۳۹۷) اشاره کرد

 

بیوگرافی محمد رشنو بازیگر نقش یوسف در سریال بوم و بانو با بازی محمد رشنو + عکس ها و اینستاگرام

 

محمد رشنو بازیگر نقش یوسف در بوم و بانو

محمد رشنو در جدیدترین اثر خود در سال ۹۹ در سریال بوم و بانو در نقش یوسف حضور دارد و بسیار نظر مخاطبان را به بازی بی نقص و روان و درخشان خود جلب کرده است.او در این سریال یوسف پسر نعمت با بازی علی میلانی را عهده دار است

 

اسم واقعی و فیلم ها و پیج اینستاگرام یوسف در بوم و بانو

بوم و بانو یک مجموعه تلویزیونی تاریخی و عاشقانه به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب و نویسندگی شعله شریعتی محصول سال ۱۳۹٩ است. اولین قسمت از این مجموعه در ۱۵ شهریورماه از شبکه دو سیما پخش میشود و در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است. در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می شود و شورشان به یغما می رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد.

نظرات