زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس ۴ «فصل چهارم سریال بچه مهندس»

40

زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس ۴ «فصل چهارم سریال بچه مهندس»

احتمال ساخت سریال بچه مهندس ۴ (فصل چهارم بچه مهندس) از سوی عوامل و نویسنده و کارگردان، طبق تصمیم مدیران و بازخورد مخاطب در روزهای آینده میرود که در ادامه جزئیات و شرایط و زمان ساخت و تصویربرداری و زمان پخش “سریال بچه مهندس ۴” را در مجله حرف تازه میخوانید.

زمان پخش سریال بچه مهندس 4 فصل چهارم بچه مهندس

علی غفاری کارگردان درباره ادامه کار برای ساخت فصل های بعدی و ساخت فصل چهارم بچه مهندس را به بازخورد مخاطب و تصمیم مدیران عنوان کرد.

آیا بچه مهندس ۴ ساخته میشود؟

علی غفاری گفت: از ابتدا قرار بود سریال بچه مهندس در سه فاز کودکی و نوجوانی و بزرگسالی ساخته شود، البته سه فصل ۱۵ قسمتی که در کل ۵۴ قسمت باشد.

اما به دلیل جذابیت ماجرای کودکی، ادامه سریال هم ساخته شد؛ پیشنهاد تلویزیون این بود که حالا که از کودکی شروع کردیم نوجوانی و جوانی جواد را هم داشته باشیم و حالا نیز فصل چهارم آن در ماه رمضان ۱۴۰۰ پخش میشود.

زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس 4 «فصل چهارم سریال بچه مهندس» اسامی بازیگران

ساعت و زمان پخش سریال بچه مهندس در ماه رمضان ۱۴۰۰

فصل چهارم از سریال پر بیننده بچه مهندس قرار است از شبکه دوم سیما پخش شود. این سریال در ۳۰ قسمت ساخته شده است که نویسندگی آن برعهده حسن وارسته به همراه گروهش بوده است. احمد کاوری کارگردانی و سعید سعدی تهیه‌کنندگی این مجموعه را برعهده دارند.

کارگردانی سه پروژه گذشته بر عهده علی غفاری بود که به دلیل حضور در یک پروژه سینمایی، ادامه همکاری در سری جدید میسر نشد و احمد کاوری فصل چهارم را کارگردانی می‌کند. این کارگردان پیش‌تر سریال‌های شرم، وارش، دختر گمشده و … را ساخته است.

این سریال از روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ همزمان با شروع ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش میگردد. همچنین سریال نیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه نیز پخش میگردد.

بازپخش و تکرار فصل چهارم این سریال روز بعد در سه نوبت ساعت‌های ۱۲:۳۰ بامداد / ۹:۳۰ صبح / ۱۶ ظهر نیز پخش میگردد.

زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس 4 «فصل چهارم سریال بچه مهندس» اسامی بازیگران

اسامی بازیگران فصل چهار بچه مهندس

محمدرضا رهبری در نقش جواد جوادی، مهشید جوادی در مرضیه، اخرین بازی مرحوم پرویز پورحسینی در این سریال، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغپور، فرزین‌محدث، سوگل طهماسبی و سیما خضرآبادی در نقش شیوا، عباس جمشیدی فر، حمید شریفی زاده، ثریا قاسمی، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر حضور دارند.

جواد جوادی جدید

در این قسمت محمدرضا رهبر در نقش جواد جوادی به جای روزبه حصاری بازی میکند. روزبه حصاری به دلیل مشکل مالی و دستمزد با عوامل سازنده از ادامه بازی در این سریال کنار گذاشته شد.

همچنین ببینید: علت کنار گذاشتن و اخراج روزبه حصاری از بچه مهندس ۴ چه بود

حسن وارسته نویسنده سریال بچه مهندس ۳ اعلام کرد قصه سریال در این فصل تمام می شود.

ما قسمت دوم را با تم عشق به پایان رساندیم و با این تصمیم که جواد هدفی برای آینده‌اش دارد، وارد فصل ۳ شدیم و در این فصل سعی کردیم نبوغ جواد و درجه علمی او را به بیننده نشان دهیم.

وارسته در پاسخ به احسان بکایی مجری برنامه #۱۶۲ درباره ساخت فصل ۴ سریال گفت: قصه «بچه مهندس ۳» در این فصل به اتمام رسیده است اما ممکن است پتانسیل جواد به‌دلیل نخبگی، ماجراهای ۱۴۰۱ و اجتماعی را دنبال کند که البته این موضوع به اقبال عمومی و تصمیم مدیران صداوسیما دارد.

فصل اول “بچه‌مهندس” دسترنج سجاد ابوالحسنی است، قصه کودکان بی‌سرپرست که همیشه جذابیت دارد و همیشه جزو قصه‌های پرچالش و البته جذاب برای تبدیل به رمان سریال و فیلم سینمایی بوده است. مخاطب هم علاقه‌مند ترسیم دنیای کودکانه است؛ کاری به خوب بودن یا نبودن و بیننده داشتن و یا نداشتن این سریال ندارم، همیشه کودکان جادویی در جذب مخاطب دارند. حکایت نوزاد پسری که در یک شب بارانی توسط مادرش به یکی از مسئولین پرورشگاه سپرده می‌شود. هم کنداکتور رمضانی و هم قصه جذاب ابوالحسنی و کارگردانی با طمئنینه علی غفاری مزید بر علت شد تا فصل اول سریال دیده شود.

آیا سریال بچه مهندس 4 فصل چهارم بچه مهندس ساخته میشود؟

عشق جواد جوادی و مژگان

نویسنده سریال “بچه‌مهندس” درباره رسیدن به مفهوم بالاتر عشق در فصل سوم، توضیح داد: عشقی که در فصل دوم بچه مهندس ایجاد کردیم برای فصل سوم به آن نیاز داشتیم. زمانی که در ۱۸ سالگی موقع خداحافظی جواد جوادی با مژگان، جواد موقع قول و قرار می‌گوید من می‌روم درس می‌خوانم و هدفگذاری‌اش برای همه تلاش‌ها رسیدن به محبوبش است. قرار است در این فصل به مفهوم بالاتری از عشق برسیم؛ البته بیشتر توضیح نمی‌دهم تا قصه‌مان لو نرود.

گفتنی است که دو فصل قبل این سریال در سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شد. سریال بچه مهندس ۱ در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ روی آنتن رفت. پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی‌پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی‌فر، حمید شریف‌زاده از بازیگرانی‌اند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یونا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری و روزبه حصاری از بازیگران جدید فصل سوم این سریال تلویزیونی‌اند.

اخبار جدید ساخت بچه مهندس ۴

40 دیدگاه در “زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس ۴ «فصل چهارم سریال بچه مهندس»

  1. ناشناس گفت:

    چه قدر چرت آخرش تموم شد چه اوپن پدر کنار اومد یا صاحب کارخونه چه قدر خنگ بود با دوست جواد مزدوج شد

  2. نازنین زهرا گفت:

    شب ها یادم می‌ره نگاه کنم میزنم توی گوگل میاره اما مثل می‌نویسم بچه مهندس فصل ۴ قسمت ۴
    نمیاره آخه چرا

    1. ادمین گفت:

      سلام دوست عزیز با این سرچی که گفتید میاره براتون حتما
      اما میتونید توی سایت خود شبکه ۲ نگاه کنید با آدرس tv2

      موفق باشید

  3. ملودی گفت:

    سلام، به نظر من سریال بچه مهندس با حضور اقای حصاری جذاب تر میشد

  4. فاطمه گفت:

    اصلا چهره آقای رهبر با آقای حصاری فرق میکنه ،من به عنوان یه بیننده چطور آخه این رو ملکه ذهنم کنم که آقای رهبر میتونن به جاشون بازی کنند.اصلا چرا خراب میکنید نقش ها رو؟سازنده فیلم با چه اعتماد به نفسی میتونه آخه با تعویض نقش که بیننده رو مجاب نمیکنه پیش بره؟خوب نمیساخت رو میزاشت برای بعدا که با آقای حصاری رفع کدورت شد و ایشون به نقش خود بازگشت خوردن .خوب ما چطور با خودمون مرور کنیم؟بگیم مثلا مهندس جوادی بوتاکس کرده؟چی آخه؟نه نمیشه ،نقش اصلی جواد هست ،اون باید اصلا تغییر نکنه .به هر حال این هنر کارگردان هست که اجازه نده در ساخت چنین سریالی نقشی بیخود تغییر نکنه .من به عنوان یکی از پربیننده ترین فصل های این سریال استقبال نمیکنم ،دلیلش هم کاملا واضح هست چون این نقش فریبنده و جذابیت هم برام نداره .ما داشتیم خیر سرمون از این فیلم درس می گرفتیم. کلی هدف دار بود .چقدر هم هوافضا از اون استقبال کردن ،چقدر ما درس از این سریال برای رسیدن به هدف هامون به عنوان یک نوجوان گرفتیم ولی متاسفانه با عجله ی فراوان و طمع ساخت با نقشی بیخودی و در ذهن ببیننده فریبنده و قلابی باخت خورد .باز خوبه آقای رهبر به آقای حصاری کمی شباهت دارن .ولی ما بیننده نیستیم.

  5. فاطمه گفت:

    دلیل شما از حذف آقای روزبه حصاری از بازی در این سریال چی بود؟اصلا تنیزش رو که پخش کرد آقای رهبر به جاشون که دارن بازی میکنن ‌.اصلا خراب کردید سریال رو .دیدن نداره اصلا

  6. Amir گفت:

    من که تنها نمیدیدم همه خانواده میدیدیم خیلی قشنگه تازه یک تصمیم های بهتری تونستم تو زندگیم بگیرم اگه میشه نه تنها۴ بلکه ۵،۶،۷، و غیره هم بسازید
    عالیه این برنامه

  7. بی نام گفت:

    سلام لطفا بچه مهندس ۴ رو پخش کنید
    و لطفا بگید کی پخش میشه
    و مسعود و قاسم و جواد رو حذف نکنید
    با تشکر

  8. fatemeh گفت:

    عالی میشه اگه۴ فصل رو هم بسازیدولی باحضور آقای روزبه حصاری وخانم مهشید جوادی ودوست های جواد جوادی من ازآقای غفاری ممنونم که ای سریال جذاب روساختن. امیدوارم هرچه زود تر بچه مهندس۴روباحضور این دوستان بسازند وپخش بشه ممنون

  9. ابوالفضل گفت:

    عالی اگه میشه سریال فصل ۴هم بسازید حتما خانوم جوادی هم باشه

  10. ابوالفضل گفت:

    سلام اگه میشه فصل ۴بچه مهندس رو بسازید عالیه عالی مخصوصا خانوم جوادی

  11. محمد رضا طلایی گفت:

    اگر در بچه مهندس ۴ بتوانید روزبه خصاری را متقاعد کنید که شرکت کند اثر بهتری در روحیه جوانان خواهد داشت وجلوگیری میشود از فرار نخبگان

  12. درسا رستمی گفت:

    من عاشق این فیلم هستم خواهش مندم هرچی سریع تر فصل ۴ را پخش کنید.من از اقای روزبه ی حصاری،مهشید جوادی و بازیگران دیگر.من مطمئنم اگر فصل ۴ پخش شود بیننده های زیادی خواهد داشت.من از همه ی عواملی که به ساخت بچه مهندس کمک کردند تشکر می کنم.

  13. حمیدرضا گفت:

    سلام من از سریال بچه مهندس خیلی خیلی لذت بردم من ازتون خواهش میکنم فصل ۴ بچه مهندس رو پخش کنین من از شما میخواهم که این سریال رو ادامه بدین اگه ادامه بدین این سریال پر بیننده تر خواهد شد من خیلی خیلی علاقه مند این سریال شدم که ۱۰۰۰ بار هم ببینم بازم میخواهم ببینم من از کارگردان علی غفاریان خیلی تشکر میکنم که این سریال رو پخش کنند من ا همه ی بازیگران سریال بچه مهندس ممنونم بازم ادامه بدین و من از جواد جوادی و مسعود تبش و قاسم همدم خیلی خیلی تشکر میکنم و خواهش مندم که فصل چهار بچه مهندس رو پخش کنین ممنون از همتون من مشتاقم این سریال رو سریعتر ببینم ممنون

  14. علی هاشمی گفت:

    باسلام وعرض ادب واقعا مجموعه ای مانند مجموعه بچه مهندس واقعا عالیه لطفا خواهشا فصل ۴ این سریال به زودی پخش کنید واقعا این سریال عالی هرچی فصل هاشو ادامه بدید بهتره

  15. Raha گفت:

    من از سریال بچه مهندس خیلی لذت بردم
    وازتون یه خواهشی دارم اونم اینه که بچه مهندس چهار رو هم پخش کنید 🥰🥰

  16. Raha گفت:

    من از سریال بچه مهندس خیلی خیلی لذت بردم
    و ازتون یه خواهشی دارم اونم اینه که فصل چهارم بچه مهندس رو پخش کنید ممنون ازتون😍😍

  17. ساناز حقی گفت:

    سریال بچه مهندس چهار وهم بسازید واقعا عالی وبی نقصه این سریال باور کنید بچه مهندس و سریال پایتخت که هر چی ببینم سیر نمیشم تورو خدا قسمت بعدی پایتخت روهم بسازید از تون خواهش میکنم این دوتا سریال یکی از جذاب ترین فیلم هایی هست که تو ایران پخش شده. از کارگردانهای این دوتا سریال خیلی متشکریم باور کنید که خدا هم از شما راضی هست امیدوارم بازیگران و کارگردان های این دوسریال همیشه موفق باشن

  18. لیلی حق وردی گفت:

    سریال بچه مهندس چهار وهم بسازید واقعا عالی وبی نقصه این سریال باور کنید بچه مهندس و سریال پایتخت که هر چی ببینم سیر نمیشم تورو خدا قسمت بعدی پایتخت روهم بسازید از تون خواهش میکنم این دوتا سریال یکی از جذاب ترین فیلم هایی هست که تو ایران پخش شده. از کارگردانهای این دوتا سریال خیلی متشکریم باور کنید که خدا هم از شما راضی هست امیدوارم بازیگران و کارگردان های این دوسریال همیشه موفق باشن

  19. اسنات گفت:

    ســلام لطفا سری جدید بچه مهندس رو در ماه مبارک رمضان پخش کنین و اگر میشود بازیگر های اصلی(قاسم و مسعود و جوادی) رو خذف نکنید.اینطوری فیلم خیلی قشنگ تر میشود

  20. الوک گفت:

    بچه مهندس چهار حتما بسازید ما بی صبرانہ منتظر هستیم ک بچه مهندس چهار پخش شود

  21. ساهره گفت:

    سلام بچه مهندس ۴ اگه مسعود وقاسم و تینا وصال نباشه من خانواده و فامیل که مایل به دیدن نیستیم بی معنی شد ….

  22. پگاه گفت:

    سلام لطفا بچه مهندس ۴ را هم بسازید
    همه ما بی صبرانه منتظر تماشا این قسمت هستیم
    منتظر بچه مهندس ۴ هستیم😊👍🏻

  23. اوین گفت:

    سلام لطفاً بچه مهندس ۴ رو پخش کنید در شبکه ۳ سیما ،
    من این سریال را بسیار دوست دار

  24. هایلا گفت:

    سلام و ممنون از دستندر کاران مجموعه بچه مهندس این سریال واقعا عالی بود و با تمام سریال هایی که من دیدم متفاوت بود این مجموعه بی نظیر بود
    لطفا فصل ۴ این مجموعه روپخش کنید

  25. هایلا گفت:

    ممنون از دستندر کاران مجموعه بچه مهندس

  26. هایلا گفت:

    سلام لطفا فصل ۴ بچه مهندس رو پخش کنید من این مجموعه رو خیلی دوست دارم و بچه مهندس یکی از بهترین سریال هایی بود که من دیدم این سریال با تمام سریال هایی که دیدم فرق داشت و بی نظیر بود

  27. گمشده گفت:

    سلامممممم به همه عوامل ساخت بچه مهندس هرچند که فصل ۱و۲سریال بچه مهندس پر بازدید نبود اما بچه مهندس ۳بسیار دیده وپسندیده شد همه ی مردم ایران دوست دارن که فصل ۴این سریال هم مثل فصل ۳خوب وقشنگ ساخته وپخش شود ،در ضمن اگر آقای روزبه حصاری بازی کنند امکان نداره که فصل ۴خوب در نیاد………….امید وارم در فصل ۴این سریال (اگر ساخته میشود)از زندگی جواد جوادی ومرضیه مقدم نمایش داده شود با سپاس …….

  28. سارا گفت:

    این سریال واقعا خیلی جذاب وقشنگ بود ومن هر شب بی صبرانه منتظر پخش این سریال می شدم وخواهش میکنم فصل ۴ را باهمین بازیگران فصل سه بویژه آقای روزبه حصاری و خانم مهشید جوادی بسازید

  29. علی گفت:

    ممنون که فصل ۳ بچه مهندس را ساختین نه من بلکه همه ی مردم ایرانیان این فیلم جذاب رو دوست دارند
    خیلی خوشحال می شم که فصل ۴ بچه مهندس را بسازید ولی بازیگران تغییر نکنند

  30. علی گفت:

    ممنون که فصل سوم بچه مهندس را ساختین نه من حتی تمام ایرانیان این فیلم جذاب را دوست دارند
    ممنون میشم که فصل چهار رو هم بسازید
    یاشاسین همه دستندرکاران این فیلم

  31. محمدحسین گفت:

    نسازید مضخرفه…

    باز مثل پایتخت خراب میشه…

  32. MATIN گفت:

    درسته که در فصل سوم ماجرای جواد جوادی به اتمام رسیده ولی می توان با ماجرای جدیدی از جواد جوادی در فصل ۴ داشته باشد و بیننده را خوشحال و شگفت زده کند پس لطفا فصل ۴ سریال بچه مهندس ۴ را پخش کنید من بیننده قطعی فصل ۴ این سریال هستم و درخواست دارم به نظرات و درخواست های مردم عمل کنید و فصل ۴ را بسازید. ممنون

  33. زهرا گفت:

    سلام لطفا فصل ۴ رو هم بسازید شبها با عشق این سریال درو هم جمع میشیم

  34. .... گفت:

    خیلی قشنگ بود امیدوارم که فصل ۴ هم ساخته بشه

  35. علی گفت:

    خاهش می کنیم سریال ۴ بچه مهندس را بسازید سپاس از کل مناتق ایران

  36. عرفان گفت:

    خاهش میکنیم سریال ۴ بچه مهندس را بسازید

  37. ..... گفت:

    لطفا فصل ۴ هم بسازید خیلی خوبه

  38. ابوالفضل گفت:

    از سریال بچه مهندس خیلی خیلی راضی هستم
    و از شما میخواهم که فصل ۴ را هم اضافه کنید ممنون از سریال خوب و عالی تون بچه مهندس
    منتظر فصل ۴ بچه مهندس هستم.

  39. نگار گفت:

    لطفاً فصل های بیشتری اضافه کنید چون اینطوری پربیننده تر و جذاب تر و قشنگ تر هم میشود ممنون میشم👏🤗

نظرات