خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم خیلی دور نیست

0

“خیلی دور نیست″، فیلم ایرانی به کارگردانی علی مربی و به تهیه کنندگی مهیار عبدالملکی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم خیلی دور نیست که به تازگی ساختش آغاز شده است، قرار است به زودی در سینماها اکران شود. این فیلم با توجه به موضوع حساس داستانی که دارد در سکوت خبری ساخته شده است. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم خیلی دور نیست

 

خلاصه داستان

فیلم “خیلی دور نیست” روایتگر ماجراهایی تاثر آور در چهار اپیزود با موضوع تجاوز، تعرض‌ و حریم شخصی است. هنوز جزئیات بیشتری از داستان این فیلم منتشر نشده است. این فیلم با توجه به موضوع حساس داستانی که دارد در سکوت خبری و بدون حاشیه ساخته شده است.

خلاصه داستان فیلم خیلی دور نیست

عبدالملکی، تهیه کننده این فیلم در آخرین گفتگوی خود با اشاره به اینکه این فیلم سینمایی در ۲۴ ساعت اتفاق می‌افتد، درباره لوکیشن‌های آن گفت: “فیلم “خیلی دور نیست” با موضوع تجاوز در چهار نقطه از شهر اتفاق می‌افتد. اپیزود اول ما در یک خرابه‌ای کنار رودخانه و اپیزود دوم در خانه‌ای در شهر کار شده است. اپیزود سوم در جاده و اپیزود چهارم در قبرستان و کوره آجرپزی نیز تصویربرداری می‌شود.”

 

اسامی بازیگران فیلم خیلی دور نیست

  • علیرضا استادی
  • کریم امینی
  • شهاب مهربان
  • نیلوفر وهاب زادگان
  • مهیا اسماعیلی
  • مهدی خمسه
  • و…

اسامی بازیگران فیلم خیلی دور نیست

 

دیگر عوامل

کارگردان: علی مربی، تهیه کننده: مهیار عبدالملکی نویسنده: زهرا پیرهادی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، صدابردار اپیزود اول: آرش برومند، صدابردار اپیزود دوم: جعفر علیان، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، طراح صحنه و لباس: نیکان خشکباری، مجری طرح و مدیر تولید: امیر صیدآبادی، جانشین تهیه‌کننده: محمدمهدی ناهیدی، مدیر تدارکات: محسن ولدخانی، تدوین: اسماعیل علیزاده، طراحی و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوی نژاد، برنامه‌ریز: مهدی خمسه، دستیار اول کارگردان: محمد اسماعیلی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی و لیلا مربی و عکاس: مهدی خدایاری.

نظرات