بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی بدون گریم

16

آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده، یکی از بازیگرانی است که برای اولین بار با سریال احضار مقابل دوربین قرار گرفته است.

بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ + عکس

علیرضا افخمی کارگردان سریال تلویزیونی احضار، بازیگران جوانی را مانند آدرینا صادقی در نقش مائده به دنیای بازیگری معرفی کرده است.

آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار و همسرش کیست؟ در ادامه با بیوگرافی آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار همراه با عکس شخصی بدون گریم آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار به مناسبت پخش سریال احضار در ماه رمضان ۱۴۰۱ بخوانید.

سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی یکی از مجموعه های تلویزیونی جدیدی است که در شبهای ماه رمضان به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

این سریال که در ژانر ملودرام و ماورایی ساخته شده است بازیگران جدید و با استعدادی را معرفی می کند که از بازیگران تئاتر می باشند و در چند نمایش به روی صحنه رفته اند.

سریال ماه رمضانی احضار این شب ها در ماه رمضان ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم در حال پخش است که در گونه معرفتی و ماورایی برای اولین بار شبکه اول سیما پخش شد.

آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده نیز که اولین حضور او در تلویزیون به حساب می‌آید، گفت: رشته تحصیلی من کارگردانی سینماست و از ۱۸ سالگی کلاس‌های آقای صابر ابر را می‌رفتم و بعد به کلاس‌های آقای افخمی معرفی شدیم و بعد هم لطف ایشان شامل حال ما شد. ما ۳ روز تست دادیم و آقای افخمی، چون فیلمنامه نویس و کارگردان هم هست، بسیار سخت می‌گیرد و نمی‌توان از زیر چیزی دررفت.

بازیگر نقش «مائده» در مجموعه تلویزیونی «احضار» گفت: برای حضور در این سریال و ایفای نقش اول، به مدت ۳ روز تست دادم و آقای افخمی از هیچ چیز نقش نمی‌گذشت.

بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی بدون گریم

بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی بدون گریم

آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار متولد ۲۶ اسفند سال ۱۳۷۵ در تهران، از هنرمندان خوب تئاتر می باشد که توانست نظر فیلم سازان و اهالی سینما را به خود جلب کند. آدرینا صادقی با بازی در سریال احضار که در ماه رمضان سال ۱۴۰۰ پخش شد و حالا با پخش مجدد سریال احضار در ماه رمضان ۱۴۰۱ با بازیگر نقش مائده در سرزیال احضار آشنا شوید

آدرینا صادقی در سریال احضار برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت. او در این سریال نقش مائده را بر عهده دارد. مائده در واقع نقش اصلی سریال را دارد و دختری است که با دوستش زهره بابازی مینو آذرمگین در جنگلی در شمال کشور گرفتار می شود و اتفاقاتی برای او می افتد که تصور می کند جن به او حمله کرده است.

بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ بیوگرافی و عکس شخصی ادرینا صادقی

بیوگرافی آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار

مجله حرف تازه – سریال احضار علیرضا افخمی از اول ماه رمضان ۱۴۰۰ برابر با ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما در حال پخش است و بازیگر نقش مائده نقش کلیدی و اول سریال ماورائی نظر مخاطبان را بخود جلب کرده است.
برای آشنایی و معرفی این بازیگر و چهره جدید تئاتر و تلویزیون، بیوگرافی و عکس های جدید خانوادگی و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری آدرینا صادقی و همسرش را برای شما منتشر کردیم. با ما همراه باشید.

مجله حرف تازه – آدرینا صادقی، متولد دهه هفتاد ، بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران از هنرمندان تئاتری محسوب میشود و با بازی در سریال علیرضا افخمی وارد بازیگری شده است.

بیوگرافی آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار + معرفی آثار و عکس های جدید

سوابق بازیگری

این بازیگر جوان فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرده و تا کنون در چند نمایش بازی کرده و خوش درخشیده است. تا جایی که نظر فیلم سازان و اهالی سینما را به بازی خود جلب کرده و توانست در اولین بازی جدی خود در نقش اول و کلیدی بازی کند و اعتماد کارگردان را به خود کند.

بیوگرافی بازیگر نقش مائده در سریال احضار

ادرینا صادقی، در اولین تجربه بازیگری خود در قاب تلویزیون در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی در ماه رمضان ۱۴۰۰ در شبکه یک دیده شد و بازی روان و خوب و مخاطب پسندش باعث شد تا نظر مثبت بینندگان تلویزیون را کسب کند.

عکس جدید بازیگر نقش مائده در سریال احضار 1401

او در این سریال تجارب خوبی را در کنار بازیگران سرشناس و مطرحی چون آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی ،مینو آذرمگین در نقش زهره، دینا هاشمی در نقش سوسن و میلاد میرزایی در نقش محسن و افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر در نقش رها و صالح میرزاآقایی و … می باشد.

لازم به ذکر است داستان این سریال درباره، مائده و دختر داییش زهره است.. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا شود. با پیوستن محسن ـ خواستگار قبلی مائده ـ به این جمع حوادثی رقم می خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌کند و …

عکس میلاد میرزایی در نقش محسن و آدرینا صادقی در احضار

بیوگرافی و اسم واقعی بازیگر نقش مائده در سریال احضار

وضعیت ازدواج و اینستاگرام آدرینا صادقی

از زندگی خصوصی و شخصی این چهره اطلاعات دقیقی موجود نیست و صفحه شخصی این هنرمند با آیدی
adrinasadeqi در شبکه اینستاگرام فعال است که میتوانید با فالو کردن او دنبال کنید و تصاویر بیشتر و با کارهای هنری او اشنا شوید. البته وی فعالیت کمی در فضای مجازی دارد و تعداد کمی عکس در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

بازی آدرینا صادقی در سریال احضار

عکس های جدید مائده در سریال احضار

آدرینا صادقی در نقش مائده بسیار خوب عمل کرده و تا اینجای بازی خود موفق بوده و طبیعی بازی کرده است، او از عشق محسن کامرانی بعد از قطع دوستی با او و مرگش به احضار روح محسن نزد مینو میرود تا با روح وی حرف بزند ،کامرانی به شمال می‌رود تا از زهره خواستگاری کند، اما در همین حین در تعقیب و گریز تصادف میکند و میمیرد و ماشینش به دره سقوط می‌کند و در ادامه سریال به صورت روح در قسمت آتی ظاهر میشود و رازهای مخوفی را نزد مینو احضار کننده روح اموات فاش میکند.

مائده قصد دارد با فرهاد ( نقش فرهاد آرش مجیدی)ازدواج کند و به خواستگاری او جواب مثبت دهد، اما دختر دیگری در زندگی فرهاد به نام رها ( نقش رها با بازی غزال نظر) وجود دارد که مشخص نیست نوع رابطه آنها چگونه است.

سن آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار

برای همین زهره با بازی مینو آذرمگین را با یک ماشین دربستی که راننده زن به نام شیده با بازی مریم سرمدی آن را هدایت میکند، مامور میکند تا فرهاد با بازی آرش مجیدی تعقیب کند و سر از راز دختر در زندگی فرهاد دربیاورد که در قسمت جدید دست فرهاد رو شد و زهره او را با رها دید که در ادامه قسمت های آتی حتما سریال را ببینید

بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ بیوگرافی و عکس شخصی ادرینا صادقی

سریال احضار با بازی مائده با نام واقعی و اصلی آدرینا صادقی را از شبکه یک هر شب ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۱۵ و تکرار آن روز بعد از ساعت حوالی ۱۵:۳۰ ببینید.

به نظر شما بازی آدرینا صادقی در سریال احضار در نقش مائده خوب است؟ نظرات خود را درباره این بازیگر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

16 دیدگاه در “بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی بدون گریم

  1. احمد مولا گفت:

    بنظر من بازیگر مناسبیه همه چیزش رسیدس مثل بازیگرای پر تجربه بازی میکنه

  2. ندا گفت:

    آنقدر بازی همه بازیگرها ضعیف هست که ضعف این بازیگر به چشم نمیاد
    کلا قیافش لج دربیار هست و برای این نقش لج دربیار خوبه
    بیشتر صداش به درد مجری برنامه کودک می خوره
    من نمی دانم صدا و سیما به کدام سمت می خواد بره هر سری یه عالمه بازیگر نابلد میان تا کار یاد می گیرن با صدا و سیما قهر می کنند
    سریال های تلویزیون هم که از بودجه مردم محل تمرین این بازیگران است

  3. آوا گفت:

    حالم از تعریفای زیاد برای بعضی بازیگرا بهم می خوره

  4. آوا گفت:

    اینقدر از بازی این خانم ( آدرینا صادقی ) تعریف بی خود نکنید اونم می شه مثل بازیگرا ی دیگه ک خودشون رو گم کردن و مدام زندگی لاک چری شون را به رخ مردم دردمند می کشن، پس همینطور الکی از ش تمجید نکنید لطفاً..

  5. حدیث گفت:

    ماشینی که مائده سوار میشه تو فیلم اسمش چیه؟ چه نوع ماشینی هست

  6. مصطفی بیات گفت:

    بنظرم ادرینا صادقی با اینکه جوان هستش تا اینجا بهترین بازیگر این سریال میباشد من خودم زیاد سریال های ایرانی را نگاه نمیکنم مگر طنز باشند، ولی وقتی سریال احضار را نگاه کردم بازیگری ادرینا صادقی مرا میخکوب کرد چنان با قدرت و حرارت نقشش را بازی میکند که انگار سالهای زیادی در سینما و تلویزیون بازیگری کرده است، بنابراین مطمئنم ایشان در سینما اینده ای درخشان خواهد داشت، از طرفی از کارگردان علیرضا افخمی بسیار تشکر میکنم که شجاعانه و به حق از بازیگران جوان با استعداد و بخصوص ناشناس در این سریال استفاده و بهره میبرد، فقط اگر این جوانان خودخواه و مغرور نشوند و خودشان را گم نکنند سینمای ایران میتواند همیشه در سطح جهانی رقابت و مطرح شود و حرفی برای گفتن داشته باشد.

  7. شادی هستم گفت:

    وااااااای پرفکت عالی و بی نظیر 😘😘😘😘
    اونایی که میگن بد بازی میکنه حسودن
    اتفاقا تو بیوگرافی تو این سایت نوشته اشاره کرده که اولین بازیش بوده پس برای اولین بار خوبه 👌👌👌👌

  8. سمیرا گفت:

    سلام آدرینا جون خیلی عالی بودی و خوب بازی میکنی
    موفق باشی و بدرخشی

  9. سیما گفت:

    سریال احضار خوبه و بعد از یه مدت یه سریال خوب دیدیم که لوس بازی نیست
    اما بازیگرانی که قشی که مائده و سوسن و زهره و شکیبا بازی میکنند اصلا به درد این نقش ها نمیخورن

  10. رها گفت:

    سلام
    نخیر به نظر من آدرینا صادقی با اینکه تجربه اول هست که نقش اول بازی میکنه اونم نقش مائده در احضار شبکه یک خیلی هم خوب تونسته از پس نقشش بربیاد

  11. کپی ممنون گفت:

    سلام لطفا بیوگرافی کامل بزارید
    ممنون از اطلاعاتتون

  12. رامین گفت:

    نقش مائده در سریال احضار که خیلی نقش مهمی است به نظرم باید یه بازیگر تئاتری با سابقه بازی میکرد

    1. زهره گفت:

      آقا رامین اتفاقا نقش بازیگر نقش مائده خوب تونسته بازی کنه و خیلی بازی خوبی داره من از بازیش خوشم اومده و راضیم

  13. امین گفت:

    سلام ممنون از شما بیوگرافی گزاشتید اما سن و محل تولد و روزمه کاملشورو ننوشتید

  14. آزاده گفت:

    افرین دختر خوب عالی و خیلی خوب بازی میکنی
    موفق باشی

  15. سوگند گفت:

    سلام به نظر من خوب بازی میکنه برای اولین بار جلوی دوربین اونم نقش اصلی

نظرات