بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار کیست؟ بیوگرافی و عکس شخصی

0

نازنین هاشمی, «بازیگر نقش شکیبا» در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی است,در ادامه با بیوگرافی این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره نازنین هاشمی» بدانید را در این اینجا بطور کامل بخوانید.

بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار کیست؟ بیوگرافی و عکس شخصی نازنین هاشمی

نازنین هاشمی بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار کیست

مجله حرف تازه – سریال احضار علیرضا افخمی از اول ماه رمضان ۱۴۰۰ برابر با ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما در حال پخش است و بازیگر نقش شکیبا نظر مخاطبان را بخود جلب کرده است. برای آشنا و معرفی این بازیگر نوظهور و چهره جدید تئاتر و تلویزیون، بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری نازنین هاشمی و همسرش را برای شما منتشر کردیم. با ما همراه باشید.

نازنین هاشمی، متولد ۱۹ مرداد ۱۳۷۶ در تهران است که بر خلاف فعالیت اخیرش در سینما و تئاتر و در عرصه بازیگری، در رشته شیمی تحصیل کرده و دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی شیمی است. او دانش آموخته کلاس های آزاد بازیگری است و جدی ترین کار هنری او سریال احضار است.

بیوگرافی نازنین هاشمی بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار + عکس و بیوگرافی

ورود به فعالیت بازیگری

هاشمی در رشته شیمی در دانشگاه درس خوانده ، اما به دلیل علاقه به بازیگری، در کلاس های آزاد بازیگری و موسسات مربوطه ثبت نام کرد تا بطور حرفه ای تکنیک و فنون بازیگری را بیاموزد. وب در نهایت توانست مدرک بازیگری در آموزشگاه سینمایی جهان نما را کسب کند.

حالا در اولین نقش جدی خود در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی در ژانر ترسناک و وحشت با رده سنی ۱۴+ بازی کرده است.

از جمله کارهای نمایشی که در آنها به خوبی نقش آفینی کرده ، میتوان به نمایش زاویه ،زنجیر ،پارازیت سرشاخ ،دوشیزه جولیا ،اعترافات و اجراخوانی و نمایشنامه خوانی گاو و به همین سادگی و ….اشاره کرد.

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های نوش آفرین رحمانی بازیگر سریال احضار

وضعیت همسر و ازدواج

این بازیگر جوان هنوز مجرد است و همسری ندارد و پیج اینستاگرامش نیز با آیدی nazanin_hasheemi در دسترس عموم قرار دارد.

بیوگرافی بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار + بیوگرافی و عکس شخصی نازنین هاشمی

بیوگرافی بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار

سریال احضار مجموعه تلویزیونی جدید در سال ۱۴۰۰ است که به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید در ژانر ماورایی و ترسناک برای ماه رمضان است

نازنین هاشمی در این سریال در نقش دختری به نام شکییا دوست مائده و زهره که با هم دختر عمه و دختر دایی هستند در کنار بازیگرانی چون: آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی در نقش ، مینو آذرمگین در نقش زهره، دینا هاشمی و میلاد میرزایی در نقش محسن و افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایی و … می باشد.

عکس های جدید نازنین هاشمی بازیگر جوان
گفتنی است داستان این سریال درباره، مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا شود. با پیوستن محسن ـ خواستگار قبلی مائده ـ به این جمع حوادثی رقم می خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌کند و …

تماشای سریال احضار و هنرنمایی زیبای شکیبا با نام واقعی و اصلی نازنین هاشمی را از شبکه یک هر شب ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۱۵ و تکرار آن روز بعد از ساعت حوالی ۱۵:۳۰ ببینید.

به نظر شما بازی نازنین هاشمی در سریال احضار در نقش شکیبا خوب است؟ نظرات خود را درباره این بازیگر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

نظرات