ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار سریال یاور از شبکه سه سیما

0

پخش سریال یاور از ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ از شبکه سه سیما همزمان با اولین روز ماه رمضان سال جاری شروع شد در حالیکه بازیگران معروف چون بهادر زمانی,ارسلان قاسمی,شبنم فرشادجو,غزل مقبلی,محمد حاتمی و استاتید بازیگری چون استاد داریوش ارجمند در نقش یاور, اسماعیل محرابی و پرویز فلاحی پور و تعدادی بازیگر جدید و چهره های جوان در آن بازی کردند. در ادامه ساعت و زمان دقیق پخش سریال یاور از شبکه سه تلویزیون و ساعت تکرار و بازپخش آن را در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ برای شما توضیح میدهیم تا به تماشای جدیدترین سریال شبکه سه بنشینید.

ساعت و زمان پخش و تکرار «سریال یاور» از تلویزیون و تکرار آن + تعداد قسمت

ساعت و زمان پخش سریال یاور از شبکه ۳

به گزارش مجله حرف تازه؛ از روابط عموی شبکه ۳ اولین  قسمت سریال رمضانی یاور از ۲۵ فررودین آغاز میشود. این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب و با نویسندگی سعید مطلبی و به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی به علت پخش فوتبال استثنائا امشب ساعت ۲۱ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ساعت پخش سریال چهارشنبه ۲۵ فروردین ساعت ۲۱ و از شبهای بعد ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و ۹:۵۵ و ۱۵:۴۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

زمان تکرار این سریال:

تکرار و بازپخش یاور از شیمه ۳ در ساعت های ۹:۵۵ و ۱۵:۴۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

زرین کوب درباره جزئیات پخش این سریال گفت: یاور به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی از شبهای بعد ساعت ۲۰:۱۵ روی آنتن خواهد رفت.

سربال یاور کی پخش میشه + ساعت پخش

همچنین ببینید: زمان و ساعت پخش و تکرار سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ مشخص شد

وی ادامه داد: این روزها همزمان با پخش ضبط سریال را با حضور دو کارگردان ادامه می‌دهیم.

گفتنی است که با مبتلا شدن ارسلان قاسمی به کرونا، عوامل سازنده منتظر بهبود او هستند تا صحنه‌های باقی مانده را ضبط کنند و بطور کامل در ماه رمضان تا قسمت آخر سر موقع پخش شود.

گفتنی است که بازیگران یاور عبارتند از داریوش ارجمند، محمد حاتمی، مهوش افشارپناه، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، علیرضا باقری، ارسلان قاسمی، محمد رشنو، فقیهه سلطانی، بهادر زمانی، مزدک رستمی، شیوا خنیاگر، غزل مقبلی، فروغ قجابگلی، بهزاد خرازی، رسول توکلی، محسن افشار، علی میلانی، مهری امیرحسینی، با هنرمندی اسماعیل محرابی، پرویز فلاحی پور.

ساعت و زمان پخش و تکرار «سریال یاور» از تلویزیون و تکرار آن + تعداد قسمت

تعداد قسمت سریال یاور

این سریال در ۳۰ قسمت تولید شده این سریال دارای سی قسمت می باشد و پخش آن تا اواخر اردیبهشت سال جاری ادامه دارد.
اولین قسمت آن همزمان با شروع ماه رمضان ۱۴۰۰ پخش میشود.

نظرات