زمان و ساعت پخش و تکرار سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ مشخص شد

0

زمان و ساعت پخش و تکرار (سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰) مشخص شد

ماه رمضان امسال (سال ۱۴۰۰) سریال های احضار، بچه مهندس ۴، یاور و رعد و برق از شبکه های تلویزیون پخش میشود. در ادامه ساعت و زمان پخش ( سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ ) و زمان و ساعت پخش و تکرار سریال احضار از شبک یک در ماه رمضان ۱۴۰۰,ساعت پخش و تکرار سریال بچه مهندس ۴ از شبک دو در ماه رمضان ۱۴۰۰,ساعت پخش و تکرار سریال یاور از شبک سه در ماه رمضان ۱۴۰۰,ساعت پخش و تکرار سریال رعد و برق از شبک پنج در ماه رمضان  را برای شما توضیح میدهیم.

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال های ماه رمضان 1400 مشخص شد

چهار سریال جدید در رمضان امسال روی آنتن تلویزیون می رود. سریال احضار ، بچه مهندس ۴، سریال یاور و رعد و برق سریال‌هایی هستند که ماه رمضان امسال روی آنتن شبکه‌های مختلف تلویزیون می‌روند.

سریال (احضار) به کارگردانی علیرضا افخمی، در ماه رمضان ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. تاکنون ۸۰ درصد از تصویربردارى مجموعه تلویزیونى احضار به پایان رسیده است.

شبکه دو سیما هم با سریال (بچه مهندس ۴) به کارگردانی احمد کاوری، در شب‌های رمضان حوالی ساعت ۲۱:۳۰ مهمان خانه مخاطبان ایرانی است. بچه مهندس ۴ روایتی از ناگفته‌ها و چالش‌های مهندسی معکوس پهپاد آمریکایی RQ-۱۷۰ است.

سریال (یاور) هم به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی، پس از خاتمه سریال «حورا»، در ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

بهروز افخمی هم سریال (رعد و برق) را با محوریت سیل رخ داده در شمال، جنوب و جنوب غرب کشور ساخته است. سریالی که قرار است در رمضان ۱۴۰۰، حوالی ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما برود. /خبرگزاری موج

نظرات