اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال در کنار پروانه ها با نقش+ داستان و تصاویر

0

“سریال در کنار پروانه ها″، سریال ایرانی به کارگردانی دارویش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. سریال در کنار پروانه ها که به تازگی جلوی دوربین رفته است، حالا قرار است در محرم ۱۴۰۰ بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و همه نقش های بازیگران در سریال می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال در کنار پروانه ها با نقش+ داستان و تصاویر

 

خلاصه داستان

سریال “در کنار پروانه ها” روایتگر ماجراهای جذاب یک پسر جوان و خانواده اش است. مشکلات پی در پی در زندگی از «رهی» که از بیماری حاد قلبی در رنج است، جوانی ناامید ساخته است. او برای نجات تنها دلخوشی‌اش که خواهرش است طعمه نقشه‌ای می‌شود که … .

خلاصه داستان سریال در کنار پروانه ها

داریوش یاری، کارگردان این سریال پیش از این سریالهایی چون “خانه ای روی تپه”، “مدرسه ما”، “هاتف”  و “پناه آخر” را کارگردانی کرده است. او همچنین کارگردانی فیلم هایی نظیر “لیلاج”، “کربلا، جغرافیای یک تاریخ” و “دخیل” را کارگردانی کرده است.

 

اسامی بازیگران سریال در کنار پروانه ها

سامرند معروفی بازیگر نقش رهی در سریال در کنار پروانه ها

اسامی بازیگران سریال در کنار پروانه ها

بازیگر و دستیار کارگردان در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۵۹ به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی گرافیک می باشد و از سال ۱۳۷۹ وارد حرفه بازیگری شده است.

بیتا سحرخیز بازیگر نقش ستاره امجد عاشق رهی

بیتا سحرخیز (متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۱ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است و فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی دبیری از دانشگاه تاکستان است.

وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۴ با فیلم «فقط چشمهایت رو ببند» آغاز کرده در سریال‌های راه بی‌پایان، ترانه مادری، نون ریحون و کامیون در کارنامه دارد.

خسرو شهراز بازیگر نقش سلطان پدر رهی و ریحانه در کنار پروانه ها

خسرو شهراز بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر متولد ۱۵ دی ۱۳۳۰ ‏در کرمانشاه، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی برق اخرین بازی او در سریال گاندو بوده است

نگار عابدی بازیگر نقش ریحانه در سریال در کنار پروانه ها

نگار عابدی (زادهٔ ۱۸ بهمن ۱۳۴۹ در اهواز) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است که در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌است و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی بوده‌است. عابدی در ابتدا در دانشگاه در رشته زبان انگلیسی شروع به تحصیل نمود ولی با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات و ثبت نام در آن کلاس به سمت بازیگری کشیده شد

وحید رحیمیان بازیگر نقش مجید در سریال در کنار پروانه ها

وحید رحیمیان کمدین خنداننده شو و بازیگر ایرانی در سال ۱۳۷۱ به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد
با ورود به مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه به شهرت رسید.

حسن ولی خانی بازیگر نقش حسین شوهر ریحانه در کنار پروانه ها

حسن ولیخانی متولد ۱۳۵۴ بازیگر و دستیار کارگردان با سابقه ایرانی است که در چند آثار شاخص و فاخر تاریخی در کارنامه هنری او به چشم میخورد.

الناز اسماعیلی بازیگر نقش لیلا در سریال در کنار پروانه ها

الناز اسماعیلی متولد دهه ۶۰ بازیگر و  مدیر مسئول انتشارات خانه‌ی کاغذی است که در سریال های گلشیفته و در کنار پروانه ها بازی کرده است

دیگر عوامل

کارگردان: دارویش یاری، تهیه کننده: بهروز مفید، دستیار یک کارگردان: احمد میرمحمدی، دستیار کارگردان: میلاد گروسی، برنامه‌ریز: سید عباس بهبودی، دستیار برنامه‌ریز: علی سینا زمانیان، منشی صحنه: ایلار تقوی، طراح چهره‌پرداز: آرمین اسماعیلی، مجری گریم: خانم اسماعیلی، مجری گریم: بهنام نوروزی، مجری گریم: مریم هارونی، مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان، دستیار یک فیلمبردار: سامان فطرت، دستیار: میلاد شاهسواری، دستیار: عارف امیری، دستیار: علیرضا نادری دهنو، دستیار: میلاد رضازاده، عکاس: فرزاد اسدیان، مدیر صدابرداری: محمد مرتضایی، دستیار صدا: عرفان قوامی، طراح لباس و صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر صحنه: محمد حسن کیال‌ها، دستیار صحنه: سامان کهزادی، دستیار یک لباس: آرتا علوی، دستیار لباس: مائده حسینی، مدیر تولید: حسین باقریان، مدیر تدارکات: مسعود مهدوی، مدیر امور مالی: فریبا قشلاقی، دستیار تولید: ایمان پناهی‌راد، دستیار تولید: امین سبحانی، روابط عمومی: سپیده کامرانی‌فر.

نظرات