بیوگرافی سروش گودرزی و همسرش؛ بازیگر نقش رامین در سریال خط قرمز کیست و الان کجاست +‌عکس

0

بیوگرافی سروش گودرزی و همسرش؛ بازیگر نقش رامین در سریال خط قرمز کیست و الان کجاست +‌عکس

سروش گودرزی بازیگر نقش رامین در سریال خط قرمز می باشد کیست او که متولد ۱۳۵۳ در خرمشهر بوده و درگذشته بیشتر در تلویزیون و سینما فعالیت داشت، کمتر بر صحنه تئاتر دیده شده است. وی در حال حاضر در زمینه بازیگری فعالیتی ندارد و در آمریکا زندگی می کند. حالا با خبر پخش سریال خط قرمز و “مسافری از هند” از آی فیلم تصمیم به معرفی یکی از بازیگران این سریال تلویزیونی یعنی سروش گودرزی بازیگر نقش رامین در سریال خط قرمز کیست و کیه و کجاست گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بازیگر نقش رامین در سریال خط قرمز کیست و الان کجاست

سروش گودرزی بازیگر نقش رامین در سریال خط قرمز متولد ۱۳۵۳ در خرمشهر بوده و در حال حاضر در زمینه بازیگری فعالیتی ندارد و در آمریکا زندگی می کند.

بیوگرافی و عکس های جدید سروش گودرزی | بازیگر

 

بیوگرافی سروش گودرزی

سروش گودرزی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی در ۲۱ دی ۱۳۵۳ در خرمشهر متولد شد. او دارای مدرک کامپیوتر از دانشگاه “آزاد اسلامی” تهران است. وی این روزها به شدت کم حاشیه و به دور از دنیا هنر است. او هیچ نسبتی با حمید گودرزی (بازیگر) ندارد. وی با بازی در سریال خط قرمز در نقش رامین به شهرت رسید.

خانواده

آقای سروش گودرزی یک برادر بزرگتر به اسم رامین و یک خواهر دارد. خودش فرزند دوم خانواده گودرزی هاست و علاقه زیادی به کارهای هنری دارد

سالهای فعالیت

گودرزی، در سال ۷۹ زمانی که تنها ۲۱ سال داشت از طریق یکی از دوستانش وارد عرصه هنر شد. او از طریق یکی از دوستان دبیرستانی اش که دستیار کارگردان شده بود برای بازی در فیلم “پارتی” بکارگردانی سامان مقدم معرفی شد.

سروش گودرزی در فیلم پارتی

او در این فیلم، در کنار هدیه تهرانی و علی مصفا به شهرت رسید. بعد از تجربه موفق در فیلم پارتی، سال ۱۳۸۰ برای بازی در سریال “خط قرمز” دعوت شد، سروش گودرزی در نقش “رامین “سریال خط قرمز به اوج شهرت رسید.

سروش گودرزی در سریال مسافری از هند

اما بعد از آن با بازی در سریال “مسافری از هند” نیز به اوج محبوبیت رسید. او در این سریال با حمید گودرزی، نسرین مقانلو، بهنوش طباطبایی و شیلا خداداد همبازی شد. این سریال با ۹۶٪ بیننده پربیننده‌ترین سریال پس از انقلاب در تلویزیون ایران بوده است.

همسر سروش گودرزی

در سال ۸۲ ازدواج کرد که این ازدواج بعداز دو سال به جدایی ختم شد. او در آن دو سال در آمریکا زندگی کرد و بعد از ده سال، در سال ۹۱ به ایران بازگشت.

علت طلاق

سروش گودرزی و همسرش، مهاجرت بود. او می گوید: بعد از کوچ به آمریکا زندگی‌مان رفته، رفته دچار مشکلاتی شد که به نظر لاینحل می‌آمد، آمریکا فضای فرهنگی خاص خود را دارد و با آزادی‌های بی حدی که در اختیار افراد گذاشته می‌شود اگر جنبه‌اش را نداشته باشی به مشکل برمی‌خوری. در ایران مشهور بودم، اما اینجا نه، شاید همین علت باعث خلأ در همسرم شد تا او تصمیم بگیرد باقی راه را تنها باشد. زندگیمان سرد شده بود برای همین تصمیم به طلاق گرفتیم.

بعد از جدایی از کالیفرنیا کوچ کرده و به شهر سیاتل که آب و هوایی شبیه به شمال دارد مهاجرت کردم. زبانی که در کلاس یاد می‌گیری متفاوت از زبان بومی مردم آنجاست، به همین دلیل من به مشکل برمیخوردم. بعد از رفتن به سیاتل به دلیل اینکه تعداد کمی مهاجر دارد و تقریبا اکثرشان آمریکایی هستند مجبور بودم برای انجام کار‌ها انگلیسی صحبت کنم. چون کسی نبود کمکم کند، سریع پیشرفت کردم. نزدیک به یک سال در یک خوابگاه دانشجویی با یک هم اتاقی آمریکایی بودم و از صبح تا عصر درس می‌خواندم پس از آن یک اتاق در خانه پیر زنی آمریکایی اجاره کردم.

سروش گودرزی و همسرش

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • خط قرمز
  • مسافری از هند
  • پیامک از دیار باقی
  • و…

سروش گودرزی در سریال خط قرمز

 

فیلم های سینمایی

  • پارتی
  • دنیا
  • قفس طلایی
  • دلواپسی
  • تیک آف
  • دوباره عاشقی
  • روز رستاخیز
  • و…

سوابق بازیگری

او در فیلم های سینمایی قفس طلایی، پارتی، دنیا، روز رستاخیز، دلواپسی، تیک آف و دوباره عاشقی ایفای نقش کرده است. خودش می گوید بطور اتقاقی وارد بازیگری شدم. او در سال ۷۸ به طور اتفاقی یکی از رفقای سال‌های دبیرستانش که دستیار کارگردان بود را ملاقات کرد و از طریق او و گذراندن تست بازیگری مورد توجه آقای سامان مقدم قرار گرفت و توانست اولین نقش خود را در فیلم «پارتی» بازی کند. وی برای ایفای نقش در این فیلم مجبور شد در طی یک ماه پانزده کیلوگرم وزن کم کند.

آخرین تجربه سروش گودرزی در بازیگری به فیلم روز رستاخیر سال ۱۳۹۱ بر می‌گردد، این فیلم به‌علت نشان دادن چهره حضرت ابوالفضل (ع) سال‌هاست توقیف شده است.

دیگر عکس های سروش گودرزی

اینستاگرام سروش گودرزی

(@soroushgoudarzi2)

سروش گودرزی و مادرش

عکس جدید سروش گودرزی

عکس جدید سروش گودرزی

تولد سروش گودرزی

عکس جدید سروش گودرزی

عکس جدید سروش گودرزی

 سروش گودرزی و رضا گلزار

بخشی از مصاحبه سروش گودرزی درباره زندگینامه اش

مهاجرت به آمریکا

یک سال پس از ازدواج با همسرم به اتفاق خانواده به آمریکا مهاجرت کردیم، اما من آنجا راحت نبودم، من در کل آدمی هستم که خود را با هر شرایطی وفق می‌دهد، اما هیچ کجا ایران نمی‌شود. به شمال رفتم خانه‌ای که در یوسف آباد داشتیم از حالت قبلی خود خارج شده بود. به تمیز کاری آن مشغول شدم،

سروش گودرزی الان کجاست

در حال حاضر به ازدواج فکر نمی‌کنم و تصمیمی برای آن ندارم فقط می‌خواهم به کار فکر کنم. آمده‌ام تا بمانم دیگر قصد بازگشت به آمریکا را ندارم مگر برای تجدید دیدار با خانواده و می‌خواهم به بازیگری ادامه دهم و منتظر پیشنهاد‌های خوب هستم.

شغل

به کمک دوستی که از قبل می‌شناختم وارد بیزینس خرید و فروش خانه و وام گرفتن شدم ما با هم شریک بودیم و درآمد خوبی داشتیم.تیم پرسپولیس تیم مورد علاقه من است و بازیکن مورد علاقه من نیکبخت واحدی بود، علاوه بر آن همچنین علی دایی را دوست دارم

با ما همراه باشید.

نظرات