ارور امکان ورود برای شما وجود ندارد در ثبت نام سامانه املاک چیست + علت

0

حتما هنگام ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان با ارور امکان ورود برای شما وجود ندارد مواجه شده اید. ارور امکان ورود برای شما وجود ندارد در ثبت نام سامانه املاک چیست و علت این ارور و عدم ورود به سامانه املاک چیست. در ادامه میخوانید

علت ارور امکان ورود برای شما وجود ندارد در ثبت نام سامانه املاک

با آغاز ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان برخی کاربران و صاحبان مسکن و ملاک با این نوشته هنگام ثبت نام مواجه شدند: امکان ورود برای شما وجود ندارد. لطفا در روزهای …… و یا …. مراجعه کنید.

ارور امکان ورود برای شما وجود ندارد در ثبت نام سامانه املاک چیست + رفع ارور

علت این ارور و عدم ورود ثبت نام بر اساس رقم آخر کد ملی است . به دلیل جلوگیری از ازدحام و اختلال احتمالی و سهولت ثبت اطلاعات سکونتی توسط سرپرستان خانوار، طرح نوبت بندی و زمان بندی بر اساس رقم آخر کد ملی صورت میگیرد .

از ۱۹ فروردین سال جاری ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی خانوار‌ها در سامانه املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir آغاز شده و صاحبان املاک و منازل و سرپرستان خانوار اعم از شهری و روستایی، مالک و مستاجر و تمامی مالکین واحد‌های مسکونی مکلف هستند که اطلاعات محل سکونت و اقامت و املاک تحت مالکیت خود (با مالکیت‌های رسمی، وکالتی، تعاونی شهری و روستایی) را ظرف مدت ۲ ماه از تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در سامانه املاک و اسکان درج کنند.

همچنین بخوانید: عکس / جدول ثبت اطلاعات سکونتی در سامانه املاک با کد ملی

ثبت نام در سامانه املاک و اسکان نوبت بندی شده است. مبنای این نوبت بندی، کد ملی سرپرست خانوار است، اما رقم آخر آن، نه رقم اول کدملی؛ بنابراین قبل از ورود به سامانه، براساس جدولی که در پایان این گزارش آمده است، تاریخ مراجعه را پیدا کنید و در آن تاریخ به سایت مراجعه کنید.
اگر نتوانستید در تاریخ مقرر بر اساس کد ملی سرپرست خانوار مراجعه کنید، نگران نباشید، از تاریخ ۱۰ اردیبهشت تا پایان مهلت ثبت نام در ۱۹ خرداد ماه، مراجعه تمام مالکین به این سامانه آزاد است و دیگر براساس کد ملی نخواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس قانون از ۱۹ فروردین سرپرستان خانوار دو ماه فرصت دارند به سامانه املاک و اسکان مراجعه و اطلاعات سکونتی و سایر اطلاعات مالکیتی را در حوزه مسکن ثبت کنند.

 

نظرات