شهردار میرجاوه کیست ماجرای تپق زدن نعمت کرمی کمدین

0

شهردار میرجاوه کیست ماجرای تپق زدن نعمت کرمی کمدین

به تازگی انتشار کلیپی به نام تپق شهردار میرجاوه در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که سوژه کاربران شده است. اما شخص شهردار میرجاوه نیست و او نعمت کرمی کمدین و طنز پرداز جهرمی و چهره اینستاگرامی است که به اشتباه به نام شهردار میر جاوه بازنشر میشود. اما شهردار میرجاوه کیست ماجرای تپق زدن نعمت کرمی کمدین اینستاگرامی با عکس و بیوگرافی و فیلم تپق اصلی و توضیحات خبر را در این صفحه بخوانید.

شهردار میرجاوه کیست ماجرای تپق زدن نعمت کرمی کمدین اینستاگرامی + بیوگرافی

کلیپی از شوخی نعمت کرمی کمدین و چهره اینستاگرامی با تپق شهردار میرجاوه در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته که برخی کانال ها و پیج های اینستاگرامی گمان کردند که او واقعا شهردار میرجاوه است.

اما برای شفاف سازی موضوع و آگاهی کاربران باید گفت که این شخص نعمت کرمی کمدین اینستاگرامی اهل جهرم است که چهره ای نه چندان شناخته شده است و شوخی او باعث این حواشی شده است.

او در این ویدئو از کاربران فضای مجازی می خواهد به تمسخر تپق او ادامه ندهند. او می گوید تپق زدن ممکن است برای هرکسی رخ دهد و در مورد کلیپ نشر داده شده تپق زدنش گفت کسانی که آن کلیپ را نشر دهند، حلال نمی کند. ما نیز این کلیپ را در این صفحه بارگذاری نکردیم .

عزیز احمد ریگی شهردار میرجاوه است

برای اطلاع کاربران باید عرض کنیم که آقای عزیز احمد ریگی شهردار میر جاوه می باشند و این شخص هیچ ارتباطی با ایشان ندارد.

عکس نعمت کرمی طنز پرداز

شهردار میرجاوه کیست ماجرای تپق زدن نعمت کرمی کمدین

همچنین بخوانید: ازدواج زوج کوهدشتی (کیومرث تیموری و دختر عمه اش توران) بعد از ۳۲ سال + تصاویر

میر جاوه کجاست

میر جاوه یکی از شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان می باشد که در محدوده سرحد سیستان و بلوچستان و ۷۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر زاهدان واقع شده است و دارای جمعیتی در حدود ۱۰ هزار نفر می ‌باشد.

این شهر تنها مرز قانونی در جنوب شرق کشور است که رفت و آمد گردشگران خارجی و داخلی از این معبر صورت می‌گیرد و از طریق راه‌آهن، ایران را به شبه‌قاره هند متصل می‌کند. یکی از قدیمی‌ترین گمرکات کشور، گمرک میرجاوه با قدمتِ بیش از صد سال است که در آن صادرات و واردات صورت می‌گیرد.

میر جاوه شرقی‌ترین و استراتژیک‌ترین دروازهٔ ورودیِ ایران است که نمایه‌ای کلی از میزان توسعه‌یافتگی کشور ایران در نظر گردشگران و بازرگانان به حساب می‌آید

نظرات