تکذیب ازدواج مجدد نفیسه روشن + استوری

0

تکذیب ازدواج مجدد نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون نفیسه روشن امروز با یک استوری ازدواج مجددش را تکذیب کرد و آن را شایعه و خبر دروغ خواند. در ادامه ماجرای ازدواج مجدد نفیسه روشن و عکس های دو نفره عاشقانه و عکس حلقه ازدواج و واکنش وی به شایعه ازدواج مجددش را میخوانید

 تکذیب ازدواج مجدد نفیسه روشن واکنش نفیسه روشن به خبر ازدواج مجددش + استوری

ماجرای ازدواج مجدد نفیسه روشن

روز گذشته عکس ها و تصاویری مبنی بر ازدواج مجدد نفیسه روشن بازیگر سینما در شبکه اجتماعی دست به دست شد که این بازیگر امروز با یک استوری این خبر را شایعه و خبر دورغ خواند. و اما ماجرای عکسهای عاشقانه و حلقه ازدواج چه بود؟

مجله حرف تازه؛ نفیسه روشن که چند سال پیش در سکوت خبری از همسر اولش جدا شده بود، با انتشار استوری از یک حلقه ازدواج دو نفره و عکس نیم رخ ، این گمانه زنی را ایجاد کرد که برای دوم ازدواج کرده است. این عکس ها باعث حواشی زیادی برای این بازیگر شد.

تکذیب ازدواج مجدد نفیسه روشن + استوری

او امروز با یک استوری درباره خبر ازدواج دوباره اش نوشت: بازم حاشیه دروغ؟؟؟…. این انگشتر مدت هاست دست منه!!! ربطی به ازدواج نداره!!!

با ابروی ادمها بازی نکنید عکس های هر شخصی که دلتون میخواد رو نذارید….!!!! با احترام ۴ ساله از زندگی گذشته ام فاصله گرفتم … پس لطفا ادماهی گذشته را رنج ندید…. همین پیج های خاله رنک باعث مرگ و رنج ادمها هستن… با حاشیه دروغ پول کثیف میخورن…

 

تکذیب ازدواج مجدد نفیسه روشن واکنش نفیسه روشن به خبر ازدواج مجددش + استوری

واکنش نفیسه روشن به خبر ازدواج مجددش

البته نوشتن یک متن عاشقانه و عکس دست حلقه باعث شد تا کاربران گمان کنند که او دوباره ازدواج کرده است. نفیسه روشن این روزها مشغول بازی در مسابقه و تاک شوی شب های مافیا در نمایش خانگی است.

گفتنی است که نفیسه روشن در سال ۹۱ با یک خلبان به نام بهنام ازدواج کرد و در نهایت در سکوت خبری از او جدا شد، اما سال گذشته درباره جدایی و طلاقش از همسر اولش توضیحی داد و پست های سوزناکی نیز در هنگام بیماری سخت در بیمارستان به صورت لایو منتشر کرد.

همچنین بخوانید: همسر نفیسه روشن کیست؟ عکس و بیوگرافی

تکذیب ازدواج مجدد نفیسه روشن واکنش نفیسه روشن به خبر ازدواج مجددش + استوری

پست عاشقانه این بازیگر

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون همواره اعلام کرده است که علاقه ای به مطرح کردن جزئیات زندگیش ندارد اما در جدیدترین پست اینستاگرامی در خلیج فارس با انتشار این عکس نوشت:

نگاه کن ..خورشید با عشق می رقصد..
دریا با امواج می رقصد. . . .
زمین با اجرام می رقصد . . .
آدم هاى عاشق با هم می رقصند
در تکاپوی عشق ….
تو از رقص بدنیا آمدی
با ریتم هستی هماهنگ شدی
با ندای فرشتگان آورده شدی ….
رقص درونت را پیدا کن !
بازندگی بچرخ ….
با زندگی برقص …..
برای عاشق شدن،
نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت !
برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت!

نفیسه روشن بازیگر متولد ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در محله باغ صبا تهران است. مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی دارد اما وارد عرصه بازیگری شد.
در خانواده نظامی به دنیا آمده و پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بوده است و برادرش هم اکنون مهندس پرواز است و دیسگری کارگردان سینما. خودش فرزند اول خانواده است و دو برادر دارد

نظرات