روستای سنجریان کجاست؟ علت ساخت نون خ در روستای سنجریان + نقشه

1

روستای سنجریان کجاست؟

لوکیشن و محل فیلمبرداری نون خ ۳ در روستای سنجریان کجاست جاجرود تهران بود که در ادامه بیوگرافی و عکس و مختصات و آدرس نقشه و علت ساخت فصل سوم نون خ در روستای سنجریان را در این صفحه میخوانید.

روستای سنجریان کجاست؟ علت ساخت نون خ در روستای سنجریان + نقشه

مشخصات و مختصات و آدرس روستای سنجریان

استان تهران
شهرستان پردیس
بخش جاجرود
مردم
جمعیت ۱۷۲ نفر (سرشماری ۹۵)
اطلاعات روستایی
کد آماری ۲۶۰۱۲۲
پیش‌شمارهٔ تلفن ۰۲۱

روستای سنجریان کجاست؟ علت ساخت نون خ در روستای سنجریان + نقشه

آدرس و نقشه سنجریان

سنجریان، روستایی از توابع بخش جاجرود در محدوده ی پارک های ملی خجیر و سرخه حصار در انتهای بزرگراه شهید بابایی در استان تهران است. این روستا در محدوده ی پارک های ملی خجیر و سرخه حصار قرار گرفته و به تازگی دارای نهاد دهیاری شده است.

اولین دهیار این روستا میلاد تاجیک است که از سال ۱۳۹۹ کار خود را آغاز نمود. در آخرین انتخابات شورای اسلامی روستا آقایان خسرو سیری، صمد سیری و سعید خسروی انتخاب شدند که آقای میلاد تاجیک نیز به عنوان دهیار از سوی شورا انتخاب گردید. این روستا فاقد طرح هادی است و اولویت شورا و دهیاری سنجریان پیگیری این طرح و بهبود وضع خیابان ها و گازرسانی به خانه هاست.

براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۳۶۱ نفر (۹۵خانوار) بوده‌است. در سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۱۷۲ نفر شمارش شد که مهاجرت روستایی را نشان می‌داد اما با پیگیری های صورت گرفته توسط شورای اسلامی روستا، جمعیت در این روستا رو به افزایش است.

آدرس و کروکی و نقشه روستای سنجریان اطراف تهران

علت ساخت نون خ در روستای سنجریان جاجرود چه بود؟

بر خلاف دو فصل گذشته نون خ که در کردستان و در روستای پالنگان فیملبداری شده بود، فصل سوم و نون خ ۳ در روستای سنجریان در اطراف تهران تصویربرداری شده بود و علت این اقدام بنا به صلاح دید عوامل به دلیل شرایط کرونایی و سختی فیلم برداری در کردستان، این روستا برای لوکیشن انتخاب شد.

در دی ماه ۱۳۹۹ در اطراف تهران و لوکیشن اصلی سریال نون خ که منزل نورالدین خانزاده محسوب می‌شود، سکانس‌های میانی قسمت های۱۱ و ۱۳ فصل سوم این مجموعه طنز، فیلمبرداری شد.

روستای سنجریان کجاست؟ علت ساخت نون خ در روستای سنجریان + نقشه

اما در فصل اول و دوم نون خ روستای پالنگان، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان کامیاران در استان کردستان ایران برای فیلمبرداری گزیده شده بود.

این روستا با چشمه‌های پرآب است و دره زیبای تنگیور در فاصله ۸۰۰ متری آن قرار دارد، در ابتدای اورامان کردستان قرار دارد و دارای خانه‌هایی با ساختار پلکانی می‌باشد.

برگرفته از ویکی پدیا

1 دیدگاه در “روستای سنجریان کجاست؟ علت ساخت نون خ در روستای سنجریان + نقشه

  1. پوریا گفت:

    نون خ ۲ در روستای زیبا و گردشگری کندوله از توابع استان کرمانشاه فیلم برداری شده چرا اطلاعات اشتباه میدید ؟

نظرات