خبر ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست + عکس

2

خبر ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست + عکس

نازی خوش اخلاق عکاس سینمایی با انتشار این عکس از ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست خبر داده است. این ازدواج دوم مریم کاویانی محسوب می‌شود. پیش از این او از همسر اولش طلاق گرفته بود.

ازدواج مریم کاویانی

به نظر می‌رسد در صورت صحت این خبر مریم کاویانی از این سخنان چند ماه پیش خود درباره ازدواج مجدد نظرش برگشته است.

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی (متولد ۱۳۴۹ در اهواز، اصالتا مازندرانی ، بابل) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری می‌باشد. پدر و مادر وی متولد بابل هستند و در یک خانواده ۴ نفره با یک برادر کوچکتر از خودش زندگی می کند.شغل اصلی او پرستاری بوده و در سال ۱۳۸۱ بازیگری را آغاز کرد. اولین کار او یک اثر سینمایی به نام رویای جوانی به کارگردانی نادر مقدس بود و پس از آن در تردست، اسپاگتی در هشت دقیقه، مخمصه و هوو به ایفای نقش پرداخت. اما با مجموعه او یک فرشته بود کار علیرضا افخمی که در رمضان سال ۱۳۸۴ از تلویزیون پخش شد به شهرت رسید.وی سال ۹۷ با رامین مهمانپرست ، سخنگوی سابق وزارت خارجه و سفیر سابق ایران در لهستان ازدواج کرد.

بیوگرافی رامین مهمانپرست

رامین مهمانپرست (زاده تیر ۱۳۳۹ – تهران) سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر فعلی ایران در لهستان و لیتوانی است. وی فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است. وی در سال ۱۳۵۵ زمانی که ۱۶ ساله بود، وارد دانشگاه صنعتی شریف شد.

وی دارای لیسانس مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف است و مدرک فوق لیسانس خود را در رشته مدیریت دولتی از مرکز آموزش مدیریت تهران اخذ کرده است.مهمانپرست برای ادامه تحصیل به کانادا رفت و مدرک MBA را از دانشگاه کارلتون این کشور دریافت کرد.وی در تاریخ ۹ آبان سال ۱۳۸۸ به عنوان دستیار ویژه وزیر خارجه و سخنگوی جدید وزارت امور خارجه انتخاب شد.مهمانپرست پیش از آن مسئولیت معاون امور کنسولی، امور مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه را عهده‌دار بود.وی همچنین سابقه فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و قزاقستان و مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه را دارد.رامین مهمانپرست اردیبهشت سال ۱۳۹۲ به علت کاندیداتوری ریاست‌جمهوری از سمت خود استعفا داد.

برخی از سوابق شغلی رامین مهمانپرست:

سخنگوی وزارت امور خارجه ۱۳۸۸ – …
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه
سفیر جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان ۱۳۸۸-۱۳۸۳
معاون مدیر کل مطبوعات ۱۳۸۳-۱۳۸۱
نماینده وزارت امورخارجه در امور مدارس خارج از کشور ۱۳۸۱-۱۳۷۹
سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند ۱۳۷۹-۱۳۷۵
مدیر کل هماهنگی‌های امور فرهنگی ۱۳۷۵-۱۳۷۳
معاون مدیر کل هماهنگی‌های امور فرهنگی ۱۳۷۳-۱۳۷۰
رئیس امور فرهنگی کشور‌های عربی و آفریقایی ۱۳۷۰-۱۳۶۶

2 دیدگاه در “خبر ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست + عکس

  1. مهیارشاپوری گفت:

    نظر بالا چه بی ربط به موضوع بود….. سرکار خانم کاویانی یکی از بازیگران بسیار موجه ..بی حاشیه..و شریف در سینما و تلویزیون ایران بودند و جای تبریک داردانشالله که خوشبخت بشوند

  2. تقی امینی گفت:

    سلام
    صبح بخیر عرض میکنم به دوستان ارجمند.به بهانه واردات هنرپیشه

    اینهمه هنر پیشه های خوشگل وخوش تیپ و… با تجربه ۴۰ سال خود کفائی در کشور عزیزمان که مشغول بازیگری هستند.ما نباید واردات هنرپیشه زن و مرد از خارج داشته باشیم.در زمان تجربه اقتصاد مقاومتی بنظر بنده نادرست است.!………… در یک مجله هنری خارجی چندین خبر خواندم که هنرمندان وهنرپیشه های خانم ها و اقایان ایرانی در تمام دنیا مشغول بکار هستند.پس نتیجه حاصل اینکه صادرات هنرپیشه هم داریم…………. باعث تامل میباشد که در خارج چه نوع بازیگری و هنرپیشگی مکنند؟خلاصه مازاد بر مصرف داخلی هم داریم.پس در سال اقصاد مقاومتی و تولید ملی و داخلی نباید از خارج بازیگر و هنرپیشه وارد بکنیم….خلاصه به نفع ملت ایران نیست………….بنده چهل سال تجره زندگی خارج از کشور از جمله ترکیه و بیشتر در شهر استانبول را دارم.که به جشنواره های سینمایی و تئاتر وفستیواهای هنری تبلیغاتی از جمله لباس با مانکن زیاد رفته ام…… که بعضی ها واسته گری و سودجویی اشخاص عمل میشود نه بسود ملت و کشور موردنظر……….خلاصه به نفع ملت ایران نیست…….. واگر هنرپیشه ای با چشم ابی و یا سبز لازم است با روش ساده با استفاده از لنزهای رنگی میشود جایگزین کرد…… این هم پیشنهاد بنده است که اگر خوب باشد و مورد قبول تهیه کنندگان و کارگردانان ایرانی بشود لطفا عمل بکنند.متشکرم

نظرات