علت دعوا و اختلاف ژیلا صادقی و آزاده نامداری چیست و حلال نکردن آزاده نامداری +‌فیلم

0

علت دعوا و اختلاف ژیلا صادقی و آزاده نامداری چیست و حلال نکردن آزاده نامداری +‌فیلم

افشاگری ژیلا صادقی از اختلافش با آزاده نامداری بعد از سال ها از مرگ آزاده نامداری باعث تعجب کاربران شده است.صادقی در پیامش از جبران ۵ سال گفته بود. اخیرا ژیلا صادقی با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام از علت اختلافش با آزاده نامداری پرده برداشت. اما ماجرا و علت دعوای ژیلا صادقی و آزاده نامداری چیست ماجرای حلال نکردن آزاده نامداری توسط ژیلا صادقی مجری تلویزیون چیست؟ ژیلا صادقی و آزاده نامداری چه مشکلی با هم داشتن؟ در ادامه ماجرای کامل را بخوانید.

چند سال پیش صحبت های جنجالی ژیلا صادقی مجری سابق صدا و سیما بر علیه مرحومه نامداری و حلال نکردن او در فضای مجازی پخش شد. به نظر می رسد اختلاف ژیلا صادقی با آزاده‌نامداری در یک دورهمی میان مجریان شروع شده است.

 علت دعوای ژیلا صادقی و آزاده نامداری چیست ماجرای حلال نکردن

ماجرای حلال نکردن آزاده نامداری توسط ژیلا صادقی چیست

افشاگری ژیلا صادقی از اختلافش با آزاده نامداری و حلال نکردنش بعد از سال ها از مرگ آزاده نامداری باعث تعجب کاربران شده است. اخیرا ژیلا صادقی با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام از علت اختلافش با آزاده نامداری پرده برداشت.

ماجرا از آنجا شروع شد که ژیلا صادقی در برنامه دورهمی مهران مدیری فروردین ۹۹، در قسمت هایی از صحبت‌هایش به ماجرای عکس‌های بی‌حجاب آزاده نامداری در سوییس کنایه زد و گفت مجریان یادی آمدند و رفتند و نموندن ، آنهایی که مو افشون کردن و ….

با جستجویی در منابع تنها موردی که ممکن است دلیل اختلاف ژیلا صادقی با ازاده نامداری را درست بیان کند مصاحبه صادقی در مورد ممنوع الکاری خود است.
ژیلا صادقی می گوید من ممنوع تصویر از سوی سازمان، حوزه ریاست و یا حراست نشدم، فکر می کنم و اسمش را خودم یک سوء تعبیر، سوء تفاهم و یا یک گفت وگو در نشست دوستان و تخصصی مجریان می دانم که شاید به ذائقه دوستان خوش نیامده بود.

ماجرای دعوای ژیلا صادقی و آزاده نامداری چیست

پدر آزاده نامداری در مراسم تدفین دخترش گفت دختر مرا حلال کنید ، اما بعد از این صحبت ها، ژیلا صادقی مجری صداوسیما در پیج اینستاگرامش نوشت: من آزاده نامداری را حلال نمیکنم و نوشت : راستش قول نمی دم به شرط اینکه ۵ سال زندگیم رو بهم برگردونید و شب های که در سکوت سپری شد …

اما این پست بعد از ساعاتی با یک استوری دیگر در صفحه اینستاگرام اصلاح و ویرایش شد و نوشت:

جریان ژیلا صادقی و آزاده نامداری چیست

اختلاف ژیلا صادقی و آزاده نامداری بر سر چه بود

ژیلا صادقی با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام از ماجرای اختلافش با ازاده نامداری پرده برداشت.

خانم صادقی مجری معروف ​پس از مراسم خاکسپاری آزاده نامداری زمانی که پدرش گفت دختر مرا حلال کنید، در پیج اینستاگرامش یک استوری منتشر شد و اینطور نوشته بود: راستش قول نمی دم به شرط اینکه ۵ سال زندگیم رو بهم برگردونید اما این پست بعد از ساعاتی با یک استوری دیگر در صفحه اینستاگرام اصلاح شد و نوشت: بخواب آزاده جان ولی من هنوز بیدارم مثل همون شبها که با من درددل می کردی بخواب من باز هستم از خدا خواستم روزهای سختی که بر من گذشت فراموش می‌شود.

در جدیدترین مصاحبه ای که ایران چطور از ژیلا صادقی درباره علت ممنوع التصویریش منتشر کرده، این مجری درباره فوت آزاده نامداری گفته: اول از همه بگم که واقعا از نظر روحی حال خوبی ندارم و این چند روز از فوت آزاده جان بسیار ناراحت هستم در حدی که اشکم بند نمیاد و فقط میتونم ابراز پشیمانی کنم بابت اشتباهی که داشتم و دل آزاده نامداری رو شکستم …خدا میخوام منو ببخشه.

ژیلا صادقی سال ها قبل در بخشی از یادداشت خود درباره دعوای زن و شوهری نامداری و فرزاد حسنی در سال ۹۴ نوشته بود: هرچند که پدیده افشای اطلاعات مربوط به اهالی رسانه و هنر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، پدیده جدیدی نیست، اما به نظر می‌رسد که در روزهای اخیر، این موضوع ابعادی متفاوت یافته است. تاکنون در این مورد گفته یا وانمود می‌شد که این اطلاعات یا تصاویر عمدتا بدون رضایت صاحبان آنها و توسط عناصر بی‌اخلاق و بدخواه نشر می‌یابد در حالی که در این چند روز شاهد انتشار اطلاعات و تصاویری از زندگی برخی از اصحاب رسانه، توسط خود آنان بودیم که پدیده‌ای عجیب و بدیع می‌نماید!

همچنین بخوانید: علت اخراج ژیلا صادقی از برنامه نوروزی شبکه دو

کتک خوردن ازاده از فرزاد حسنی

صادقی در بخشی از یادداشت خود درباره دعوای زن و شوهری نامداری و فرزاد حسنی در سال ۹۴ نوشته بود:

هرچند که پدیده افشای اطلاعات مربوط به اهالی رسانه و هنر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، پدیده جدیدی نیست، اما به نظر می‌رسد که در روزهای اخیر، این موضوع ابعادی متفاوت یافته است. تاکنون در این مورد گفته یا وانمود می‌شد که این اطلاعات یا تصاویر عمدتا بدون رضایت صاحبان آنها و توسط عناصر بی‌اخلاق و بدخواه نشر می‌یابد در حالی که در این چند روز شاهد انتشار اطلاعات و تصاویری از زندگی برخی از اصحاب رسانه، توسط خود آنان بودیم که پدیده‌ای عجیب و بدیع می‌نماید!

واکنش ها

کاربران به این صحبت های او حمله کرده و ببه حمایت از آزاده نامداری پرداختند، مجری جوانی که سال‌هاست از صدا و سیما دور شده و مشخص نیست کینه‌توزی نسبت به او چه انگیزه‌ای داشته و حالا که از دنیا رفته و دیگر در بین ما نیست.

خانمصادقی یکی از مجریان زن مشهور سیماست. او در مصاحبه‌ای گفته است بالاترین دستمزد را در بین مجریان زن می‌گیرد.

ژیلا صادقی مدتی در خارج از کشور زندگی می‌کرد. او همچنین گفته است کارش را در دنیای تصویر با بازیگری آغاز کرده، اما به سبب جوانی و ترس از آسیب‌های این رشته به او بازیگری را رها کرده و وارد گویندگی شده است.

او چند سال پیش در سن بالا با محسن رجبی صاحب رستوران معروف در فشم ازدواج کرده است.

 

نظرات