بیوگرافی و عکس های جدید ژیلا صادقی مجری تلویزیون

0

بیوگرافی و عکس های جدید ژیلا صادقی مجری تلویزیون

ژیلا صادقی ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران متولد شده، بیوگرافی خواندنی و جدید “ژیلا صادقی مجری و گوینده” صدا و سیما و همسرش “محسن رجبی” به همراه عکسها و تصاویر قدیم و جدید و اینستاگرام و خانواده و نحوه آشنایی و ازدواج در ۴۲ سالگی وی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی و عکس های جدید ژیلا صادقی و محسن رجبی همسرش

بیوگرافی ژیلا صادقی

ژیلا صادقی, مجری و گوینده و بازیگر ایرانی در ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد، اصلیت خانواده اش، نیارکی هستند (منطقه ای بین رودبار و منجیل)

زندگینامه هنری ژیلا صادقی

وی یکی از مجریان و گویندگان توانمند رادیو و تلویزیون است که سابقه اجراهای متفاوت و پر حاشیه ای را در برنامه هایی چون خانه فیروزه ای و شب یلدای سال قبل با حواشی و …‌ را در کارنامه هنری خود دارد و علاوه بر مجریگری به عنوان بازیگر نیز در چند فیلم و سریال حضور داشته و تجریه معلمی و تدریس در آموزش و پرورش را نیز دارد

زندگینامه ژیلا صادقی مجری و گوینده

شروع فعالیت در رادیو و تلویزیون

از طریق تست گویندگی در سال ۱۳۷۰ در تلویزیون قبول شد و بعد از وقفه ای چند ساله، از سال ۱۳۷۸ به عنوان مجری مقابل دوربین رفت ،در سریال های هزاران چشم، آینه عشق که به عنوان بهترین بازیگر خانواده انتخاب شد، بادهای موسمی که بهترین بازیگر جشنواره استانی شد و دردسرهای طلایی و فیلم های خیلی دور خیلی نزدیک، بی همتا و به خاطر سوگند از جمله کارهای بازیگری او است…

سرگرمی و اوقات فراغت

این مجری مشهور، رشته های ورزشی چون سوارکاری و تیر و کمان و غواصی را بطور حرفه ای آموخته است و به این رشته ها علاقه مند است ،به غیر از بهره مندی از هنر هفتم از هنرهای تجسمی نیز بی بهره نیست و دوره فوق ممتاز خطاطی را گذرانده و به هنر تذهیب را نیز آموخته است.

بیوگرافی شخصی ژیلا صادقی مجری رادیو و تلویزیون

همسر ژیلا صادقی

ژیلا صادقی ازدواجی دیر هنگام داشته و در سن ۴۳ سالگی در ۲ خرداد ۱۳۹۵ با محسن رجبی صاحب رستوران سفیر و کارمند اداره ،ازدواج کرده است.

نحوه آشنایی

محسن رجبی همسایه ژیلا صادقی در منطقه لواسان بودند ارتباط آنها در حد سلام و علیک بود و بعد از ۷ سال پیشنهاد ازدواج از طرف آقا بهشون شد و در ۱۸ فروردین ۹۴ رسما به خواستگاریشون رفتند و پس از یکسال در ۱۸ فروردین ۹۵ مراسم بله برون شد و دوم خرداد هم عروسی کرد.

عکس های ازدواج همسر مجری محسن رجبی

مهریه ژیلا صادقی

من هیچ شرطی برای ازدواجم نداشتم و گفتم فقط آرامش در زندگی می خواهم و ۱۴ سکه تعیین کردم.
همسرم نیز یک تعدادی را به سکه ها اضافه کرد که من بلافاصله قسمتی را به روح پدر همسرم، بخشی به خانواده اش و تعدادی را هم به خودش هدیه دادم که در آخر همان ۱۴ سکه شد.

بیوگرافی محسن رجبی همسر ژیلا صادقی

آقای محسن رجبی کارمند ساده و متولد دهه چهل بوده که صاحب رستوران سفیر در فشم است که از طریق رفت و آمد به این رستوران و همسایگی با هم آشنا شدند

زندگینامه و شغل محسن رجبی همسر ژیلا صادقی

علاقه به کار رسانه و بازیگری

با پیش‌زمینه و علاقه زیاد به‌ بازیگری وارد رسانه شدم، در واقع ابتدا تصمیمم بازیگر‌شدن بود اما وقتی متوجه شدم قوانین و قواعد خاصی در فضای سینما حاکم نیست و برای آن‌که به قرارداد اخلاقی که از قبل با پدر و مادرم بسته بودم پایبند بمانم، ترجیح دادم با توجه به راهنمایی‌های آقایان مظفری و دهقان‌نسب به سمت اجرا بیایم

اجرا با ظاهر شیک و شاد

من در برنامه‌ام مانتوی نو و آراسته پوشیده‌ام چراکه یک دختر جوان ظاهر شیک را دوست دارد. مردم ژیلا صادقی را همان‌طور که در برنامه‌اش با یک ظاهر آراسته و مقنعه‌ای که با یک پیراهن شومیز زیبای در عرف جامعه می‌بینند، بیرون هم همانگونه است، تا امروز هیچ‌کس به من نگفته خانم صادقی مانتوی قرمز نپوشید، کتانی پای‌تان نکنید، ساعت‌تان را با خط کتانی‌تان هماهنگ نکنید چون من تمام این کارها را انجام داده‌ام اما چون در کارم با تخصص کافی جلو می‌روم، کسی به این چیزها ایرادی نمی‌گیرد پشتم به کسی جز خدا گرم نیست که چنین حرف‌هایی می‌زنم.

حواشی زندگی و حرفه ای مجری برنامه خانه فیروزه ای

بازیگری سخت است

بازیگری خیلی سخت است و برای همین ترجیح می دهم پا توی کفش بزرگ ترها نکنم و کمی عقب تر بیایم و سعی کنم در اجرا، کارم را قوی تر کنم.

اینستاگرام ژیلا صادقی

Zhila Sadeghi

تدریس و معلمی

سال ۱۳۷۰ همزمان که دیپلم را گرفتم، به طور افتخاری در مناطق محروم تدریس می کردم سال های بعد از آن که دانشجو بودم، در مدارس نمونه مردمی تدریس می کردم ستاره پسیانی، بیتا معیریان (دختر آرش معیریان) در پایه پنجم ابتدایی از شاگردان من بودند.

سوابق هنری ژیلا صادقی

کناره گیری از تدریس و معلمی

همزمان با تدریس در سال ۱۳۷۱ در آزمون گویندگی پذیرفته شدم؛ چون خودم علاقه به کار گویندگی داشتم و احساس کردم خیلی نمی توانم تدریس را به طور جدی دنبال کنم؛ به همین خاطر تدریس را ترک کردم

وی مهمان دورهمی جمعه ۲۹ فروردین بود که در سری چهارم برنامه دورهمی دعوت مهران مدیری را پذیرفت و در شبکه نسیم حضور یافت

آثار مجریگری در تلویزیون

*  بیدار شو آفتاب شد
* موج نو
*  مهد نور
* سپید
*  جهان در مطبوعات امروز
* کاپیتولاسیون
* جاذبه ها
*  یاد ماندگار
*  دانه های عشق
*  راز خورشید
* رنگ جوانی
*  تابستانه
*  لحظه دیدار
* با تو
*  خانه مهر
*  من خوبم تو خوبی
* خانه من خانه تو
* گل بیار گل ببر
*  صمیمانه
*  آبی آسمانی
* ماه آسمونی
*  خانه فیروزه ای
و ….

عکس های جدید مجری تلویزیون و همسرش

آثار سریال های تلویزیونی

• هزاران چشم
• آینه عشق
•  بادهای موسمی
• دردسرهای طلایی
• روزهای زندگی
• زیر آسمان شهر

فیلم های سینمایی

• خیلی دور خیلی نزدیک
• بی همتا
• به خاطر سوگند
• آتش بس در بیمارستان
• من سالوادور نیستم

نظرات