مدل بافت مو بلند زنانه ۲۰۱۸

0

مدل بافت مو بلند زنانه ۲۰۱۸

با شروع سال جدید مدل بافت مو زیادی از سوی متخصصان مد و زیبایی معرفی شده اند و شما می توانید از بین انواع مدل موی باز ۲۰۱۸ مدل های زیبایی را برای فرم دادن به موهای خود انتخاب کنید.

مدل موی باز و مدل موی بسته از انواع مدل آرایش موهای شیک و زیبا هستند و شما می توانید با توجه به مدل لباس مجلسی و فرم صورت خود از بین این مدل های متنوع از مدل مویی شیک استفاده کنید.

مدل بافت مو

مدل موی باز ۲۰۱۸ با جدیدترین متدها

مدل مو اگر بدرستی انتخاب شود تغییرات مثبتی در چهره شما ایجاد می شود بنابراین بهتر است خانم ها در انتخاب مدل موی خود توجه لازم را بدست آورند. در ادامه تصاویری از انواع مدل موی باز ۲۰۱۸ را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشد.

مدل مو باز ۲۰۱۸ زنانه و دخترانه

مدل موی باز به چهره شما زیبایی و جذابیت خاصی می بخشد و این مدل مو در بین خانم های جوان طرفداران زیادی دارد.مدل موی باز در انواع مدل های متنوع موجود است و خانم ها با موهای بلند و کوتاه می توانند از این مدل برای فرم دادن به موهای خود استفاده کنند. مدل موی باز را می توانید با کمک بیگودی و بابلیس و … فر کنید سپس موهایتان را در اطراف شانه هایتان بریزید همچنین می توانید برای زیبایی بیشتر موهایتان از انواع وسایل تزیین کننده مو استفاده کنید. برای فرم دادن به موهای باز همچنین می توانید از سشوار استفاده کنید که مدل سشوار مو نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد.
اگر موهای شما به طور طبیعی دارای فر است بهتر است با کمک وسایل فرم دهنده مو نظیر ژل مو و واکس مو و … به فر موهایتان فرم و حالت دهید سپس موهایتان را در اطراف شانه هایتان بریزید.
برای زیبایی بیشتر موهای باز می توانید در قسمتی از موها از بافت مویی زیبا استفاده کنید که در صورت استفاده از بافت مو آرایش موهایتان حرفه ای و زیباتر به نظر می رسد.

مدل بافت مو

 

مدل بافت مو

 

مدل بافت مو

 

مدل بافت مو

حتما شما هم به دنبال مدل های جدید بافت مو می گردید. اگر در بافت ساده مو، حرفه ای شده اید و آنها را با چشم بسته هم می توانید ببافید، وقت آن رسیده که چند مدل جالب را امتحان کنید و مهارت های بافت موی خود را به مرحله جدیدی برسانید. در ادامه برخی از زیباترین مدل های بافت مو را برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید.

مدل بافت مو

 

مدل بافت مو

 

مدل بافت مو

 

مدل بافت مو

مدل مو زنانه

مدل بافت مو

 

مدل بافت مو

 

مدل بافت مو

 

مدل بافت مو

 

مدل بافت مو

 

مدل بافت مو

 

مدل بافت مو

 

مدل بافت مو

 

مدل بافت مو

نظرات