ماجرای درگیری و فحاشی علی صبوری در بیمارستان و دستگیری او + تصاویر

4

“دستگیری علی صبوری” در بیمارستان و ماجرای (کتک کاری و درگیری) و «فحاشی علی صبوری در بیمارستان» رجایی تهران با جزئیات کامل و استوری های او درباره علت توهین و فحاشی به پرسنل اورژانس بیمارستان رجایی را در این بخش میخوانید

ماجرای درگیری و فحاشی علی صبوری در بیمارستان و دستگیری او + تصاویر

فیلم درگیری و فحاشی علی صبوری در بیمارستان

علی صبوری کمدین و چهره اینستاگرامی که با خندوانه مشهور شده، حالا در چند استوری خبر از سکته قلبی و درگیری با کادر درمان اورژانس بیمارستان شهید رجایی تهران داده و وضعیت خود را شرح داده است که در عکس های منتشر شده میخوانید. او چند فیلم در واکنش به این موضوع در پیج اینستاگرامش گذاشته که با موضوع درگیری با پرسنل بیمارستان به صورت طنز برخورد کرده است.

گفتنی است که پیش از این او با استوری توهین آمیز به فالورهای خود توهین کرده بود.

ماجرای درگیری و فحاشی علی صبوری در بیمارستان و دستگیری او + تصاویر

واکنش علی صبوری به ماجرای دستگیری و درگیری در بیمارستان

ماجرای دستگیری علی صبوری و فحاشی به پرسنل بیمارستان

ماجرای دستگیری علی صبوری و فحاشی به پرسنل بیمارستان

آقای علی صبوری شاخ اینستاگرام و کمدین معروف که در برنامه خندوانه نیز حضور دارد ماجرای دستگیری در بیمارستان به دلیل فحاشی به کادر درمان را توضیح می دهد که ما در کنار آن توضیحات یکی از کادر درمان بیمارستان مذکور را نیز قرار داده ایم تا صحبت های هر دو را شنیده باشیم.

علی صبوری با علایم پنیک اتک رفته اورژانس، علایم حیاتیشو چک کردن ازش ecg گرفتن دیازپام زدن (روند طبیعی بررسی پنیک) بعد این حمله کرده بهشون و انتظار داشته نازش کنن. اینو بفهمین لطفا، هیچ پزشکو پرستاری باتون دشمنی نداره، اگه میبینین در اولویت قرار ندارین حتما مریض اورژانسی تری اونجاس.

جوابیه پرستار اورژانس بیمارستان رجایی :

جوابیه پرستار اورژانس بیمارستان رجایی

 

علی صبوری بازیگر ایرانی و واینر و کمدین استندآپ در اینستاگرام و فضای مجازی و برنامه خندوانه در ۳ شهریور ماه سال ۱۳۷۱ در مشهد به دنیا آمده و بازیگر سریال آخر خط علی مسعودی بوده.

صبوری در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده و یک برادر به نام آرمان دارد و پدرش در کار آهن آلات صنعتی فعالیت میکند.
او با ساخت کلیپ های طنز و انتشار آن در اینستاگرام کار خود را در پیج شخصیش آغاز کرد و اولین کلیپ او در باره برگزار نشدن کنسرت در مشهد بود که نظر خیلی کاربران فضای مجازی را جلب کرد و کم کم یا فعالیت ها و ویدئوهای دیگر به مردم معرفی شد و طرفداران زیادی پیدا کند.
ایشان در ادامه فعالیت های خود در تئاتر نیز کار کرده و چندین نمایش نیز اجرا کرده و در یک نمایش با شراره رخام نیز هم بازی بوده است

4 دیدگاه در “ماجرای درگیری و فحاشی علی صبوری در بیمارستان و دستگیری او + تصاویر

  1. J گفت:
    4
    1

    شمایی که اینطور قضاوت می کنین مگه اونجا بودین؟
    از خدا بترسین یکم

  2. علی گفت:
    4
    5

    اینقد درس بخونی و زحمت بکشی و پزشک بشی بعد یه بی شخصیت نفهم بیاد اینجوری به کل جامعه پزشکی توهین کنه… تقصیر خودمونه که این آدمای بی لیافتو اینجوری بزرگ کردیم…

  3. فاطى گفت:
    1
    3

    فيلماش كاملا موجوده و تايم بندى و روالش با حرف پرسنل همخونى داره،ايشون بنظرم يكم كم تجربس بايد از شاخاى پيشكسوتش ياد ميگرفت كه در چنين مواقعى كه رومواده و خرابكارى ميشه بايد با مامورين خوب برخورد كنه تا گندش درنياد براش بد نشه،با اين استورياش هم زد اين گندكاريشو.جالب اينجاس همچنان داره ادامه ميده،حالم از خودمون بهم ميخوره اينارو گنده كرديم كه سر چارتا كه اخرين رمقشونو برا خدمت به مردم ميذارن زور داشته باشن،مملكت سهميه اى ساختيم با هنربنداى يه ريالى.

  4. امیر حسین واثق گفت:

    منبع خبر کی؟ و چرا فیلم های دوربین بیمارستان رو منتشر نمیکنید تا مردم بفهمن حقیقت رو از روی استوری که منم میتونم منتشر کنم کارتون چیپ و بی معناس

نظرات